فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

نظرسنجی: درخصوص استاد سرکارخانم فتحی پور

باسلام و احترام

نظرسنجی: شامل تقدیر و تشکر و یا نقد سازنده (با ارائه طریق) با حفظ ارزش و احترام ایشان ارائه نظر فرمائید.

شایان ذکر است تدارک این مهم در جهت ارتقا تمامی سطوح و همچنین ایجاد فضایی دوستانه تر لحاظ شده که موجب تشویق و ترغیب این عزیزان میباشد.

قبلا از عنایات همه دوستان کمال تشکر را داریم

نظرات 11 + ارسال نظر
سامی بیگی 1393/01/08 ساعت 00:28

با سلام من همان عاشق هستم که اسم ندارم لطفا این متن را بخوانید خانم فتحی پور عشقم دوست دارم تا موقع ... ... ...

بی اسم 1393/01/08 ساعت 00:23

باسلام خانم فتحی پور من اسم خودم را نگفتم به علت این من را میشناسی خلاصه بگم من توی عمرم عاشق نشدم ولی وقتی عاشق شدم عاشق چه ادمی شدم که از من چند سال بزرگ تر است وقتی شما این نامه را می خوانی من شاید نباشم ولی خیلی دوست دارم عزیزم این حرف ها رو دروغ نمی گم باور کن

یک دوست 1392/11/27 ساعت 23:23 http://mina.com

بسیار استاد بدی است ولی ادم عاشقش میشه خیلی ادعا دارد من خیلی چیز ها .... .... .....http://www.blogsky.com/images/smileys/125.png

عاشق تدریسشون احیانا یا مرام و منزلتشون ؟؟؟؟؟

یک دوست عاشق 1392/11/27 ساعت 23:19

باسلام بسیار استاد بدی است خیلی ادعا دارد من همین طور میام سرکلاس قیا فشو میبینم .؟http://www.blogsky.com/images/smileyhttp://www.blogsky.com/images/smileys/112.pnhttp://www.blogsky.com/images/smileys/117.pnghttp://www.blogsky.com/images/smileys/125.pnggs/106.pnghttp://www.blogsky.com/images/smileys/113.png

سعیده 1392/11/15 ساعت 20:20

سلام
من هم ترم گذشته با ایشون درس مهندسی نرم افزار داشتم و 19 شدم از نظر من اگه درسشون رو بخونید خیلی هم به حق نمره میدهند چون خودم هم انتظار چنین نمره ای رو داشتم.
اصلا هم مثل برخی از اساتید محترم امتحان عجیب غریب نمیگیرن.
موفق باشید

شیرخان 1392/06/23 ساعت 17:50

باسلام
ایشان استاد خوبی هستند وپیشنهاد میکنم درس بانک اطلاعاتی و با نظرسنجی بچه ها به ایشان بسپارند

همکلاسی 1392/05/11 ساعت 12:24

با سلام وعرض ادب خدمت دوستای خوبم
وقت بهینه کلاس به حرف یا کارهای بیهوده میگذره و اخلاق و رفتارشون هم بیشتر شبیه یه دانشجو تا استاد.ولی موفقیتشونم قابل تحسین

مهسا 1392/05/05 ساعت 21:20

والا ظاهرش که به نظرم خیلی خوبه
اما دوستان ترم های پیشی خیلی بد میگن از نمره دادنشون!!!
باید دید...
من الان اصلا نظر منفی ندارم به ایشون، تا آخر ترم میشه قضاوت درستی کرد
اما همونطور که در قسمت استاد اصلانی هم گفتم، وقتی داشتم با ایشون کلاس برمیداشتم همه گفتن همه رو میندازههههههههههه بدبخت شدیییی
ولی من 18 شدم، خیلی راحتم میشد 20 بشم... اصلا موافق با نظر بچه ها نیستم.. برای همین رو نظر بقیه قضاوت بدی نمیکنم الان
ی چیز جاالبی هم که توی ایشون دیدم، اینه که ادعاش نمیشه همه چیوووووو در حد عالی بلده! ی سوالی کنی نتونه جواب بده میگه میرم میبینم جوابتو میدم... چرت و پرت تحویل آدم نمیده حداقل که همونم که بلدی از یادت بره یا چپکی یاد بگیری
خیلی هم مهربونن

IT 1392/05/04 ساعت 08:45

با سلام

کسانی که با ایشون قبلا کلاس داشتند میگن که خیلی بد نمره میدن .خیلی ما رو ترسوندن و میگن این درسو با ایشون حذف کنیم و اما ظاهر استاد مهربونه امیدوارم که این حرف درست نباشه چون همه ما با مشکلاتی داریم درس میخونیم و به اندازه توانمون سعی می کنیم ولی بعضی استاد ها خیلی کم لطفی میکنند .به هرحال این دانشگاه از اسمش هم معلومه اکثرا شاغل هستند امیدوارم استاد ها این موضوع رو درک کنند و هیچ دانشجویی رو نندازند

lotus 1392/05/03 ساعت 10:56

با سلام
به نظر من وقت زیادی در کلاس ایشون تلف میشه و خیلی پر بار نیستش

دوست 1392/04/11 ساعت 17:16

سلام
خسته نباشید
من کلاس استاد فتحی پور رو شرکت کردم به نظر استاد خوبی باشه ولی با یک جلسه مشخص نمیشه
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد