فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

نظرسنجی: درخصوص استاد هوشنگ احمدی

باسلام و احترام

نظرسنجی: شامل تقدیر و تشکر و یا نقد سازنده (با ارائه طریق) با حفظ ارزش و احترام ایشان ارائه نظر فرمائید.

شایان ذکر است تدارک این مهم در جهت ارتقا تمامی سطوح و همچنین ایجاد فضایی دوستانه تر لحاظ شده که موجب تشویق و ترغیب این عزیزان میباشد.

قبلا از عنایات همه دوستان کمال تشکر را داریم.

نظرات 31 + ارسال نظر
مینا 1393/06/12 ساعت 09:37

JENABE bodaq نسبت نه نصبت !!!!

بداغ آبادی:
خیلی خیلی ممنونم همکلاسی

شاگرد 1393/05/24 ساعت 15:12

چون فقط به یک مطلب چارت سازمان واقف بود این نکته را در تمام جلسات و تمام دروس بیان می کرد ، چون چیز دیگری بلد نبود از مدیر مرکز خواهشمندم دیگه این استاد بی سواد ، لجباز عقده ای را برای ترم های بعد دعوت نفرمایید

همکلاسی 1393/05/24 ساعت 14:46

با سلام
ما با ایشون چندین درس مختلف داشتیم ، اما یه مطلب رو واسه همه درسها می گفتن ، کلاساشون واقعا خسته کننده بود ، انتقال مطلبشون خوب نبود ، حجم مطابشون هم که نگو !!! درس دادنشون از رو کتاب می خوند ، سطح سواد علمی خوبی نداشتن ، اخلاقشم که عجیب بود .

هم کلاسی 1392/12/03 ساعت 15:24

با سلام خدمت همه دوستان یک سری از بچه ها خیلی بی انصافا من نمرمم همچین خوب نیست اما استاد نه اهل لج کردن هستن نه اهل کیلویی نمره دادن. دلیل نمی بینم هروقت نمرمون بد میشه به استاد فوش بدیم هر وقت خوب میشه قربون صدقه استاد بریم و تقدیرنامه طراحی کنیم. از دوستان یه سوال دارم تا حالا شده از استادیم تشکر کنید و رضایتتون رو اعلام کنید!!!!!!!!!!

زهرا 1392/11/24 ساعت 18:55

سلام به همگی
بعضی از دوستان مقداری بی انصافی کردند.
من یک سوال دارم چه طور می شود یک درس نظری را تدریس کرد؟
حتماً توقع ندارید که به شیوه خودتان بخوانید، کنفرانس دهید و نمره بگیرید، ارائه شود!!!
استاد احمدی با اشراف کامل روی مباحث به زبانی بسیار ساده و با تمثیل های فراوان این درس را تدریس کردند و من به شخصه تمام نکته هایی را که استاد سرکلاس می فرمودند در حاشیه کتاب یادداشت کرده و در موقع خواندن متن کتاب که مقایسه می کردم متوجه شدم که استاد مطالب بسیار گنگ و سخت کتاب را چقدر روان توضیح دادند با توجه به اینکه ایشان مطالب و نکاتی را خارج از کتاب و با توجه به تجربیاتشان و مطالعاتشان و مثال های ملموس (که دوستی آنها را خاطره نامید) خیلی زیبا و روان عنوان کردند
در مورد اطلاعات و سواد علمی ایشان فقط یک سوال می پرسم از دوستی که گفته بودند ایشان سواد و اطلاعاتشان کم است و آن این سوال که آیا دوست عزیز تابحال از استاد سوالی پرسیده اید که ایشان نتوانند به صورت مستند وعلمی پاسخ دهند (در هر زمینه ای)؟!!!!
من 4 تا کلاس با ایشون داشتم و بعد از این هم اگر بشود حتما با ایشون کلاس بر می دارم
نکته آخر اینکه از دوستان دانشجو خواهشم می کنم نگاهتان را از اینکه استاد باید با دانشجو شاغل راه بیاد و هوای دانشجو رو داشته باشه و ... تغییر دهید
شما چه طور هوای استاد را داشتید؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام به خواهر عزیزمون زهرا خانم
منم با نظر شما موافقم . در کل ما باید دیدگاه هامون رو نسبت به همه اساتید عوض کنیم و از خودمون آدمهایی بسازیم تا واقعا آینده سازان این مرز و بوم باشیم
با تشکر فراوان از شما
علی بداغ آبادی

مرسی استاد 1392/11/19 ساعت 19:10

دمتون گرم استاد
باورم نمیشه این قدر نمره خوب به من داده باشین
خدا خیرتون بده
نمی دونم چطوری ازتون تشکر کنم
واقعا استادین

قلی 1392/11/19 ساعت 15:49

من که نمره ام خوب شده دمت گرم استاد

خداروشکر 1392/11/19 ساعت 13:32

بایانکه درس پیاده سازی سوالاتش مشکل بود اول از خدا بعدم استاد عزیز
من تمام سوالارو جواب دادم اما نه کامل
ولی بازم استاد بی انصافی نکردن ازشون خیلی خیلی ممنونم
اگه استاد مطالعه میکنید سایتو ازتون تشکر میکنم
واقعا من سعی خودمو کردم و تمام جلسات هم حضور داشتم
ولی از سوالات خیلی میترسیدم

همکلاسی 1392/11/19 ساعت 13:03

نمره های دو تا درسش اومد الان
من موندم این چجوری استاد شده
خدا لعنتش کنه

از بچه های ترمی 1392/11/10 ساعت 00:11

با سلام
استاد عزیز مطالبی که سر کلاس از دانش و تجربه خودتان می فرمودید به مراتب مفیدتر از کتابی ست که معرفی کردید،مثل مطالبی که در مورد تغییر سازمان ها فرمودید و یا بروکراسی و خیلی مطالب مفید دیگر، کتاب روان نیست، به جز قسمت هایی که خودتان دوباره برای ما ترجمه می کردید من که به شخصه مابقی کتاب را به سختی متوجه می شدم ، به نظرم خواندنش فقط وقت تلف کردنه
مهم نیست مگه نه؟ وقتم سر کلاس خانم تیموری و آقای پوری و بقیه هم تلف شد

بی طرف 1392/11/03 ساعت 13:41

به نظر من استاد احمدی ، با تجربه هستند
ولی منابعی که معرفی کردند زیاد جالب نیست نه ترجمه درستی داره و نه شفافه (درس مدلهای تجارت الکترونیک)
استاد عزیز
سئوالات مطرح شده در امتحان تجارت سوالات شفافی نبود
با اینکه حداقل من 10 بار از کتاب و 2 نسخه جزوه مطالعه داشتم ولی متاسفانه امتحان رو خراب کردم .
پیشنهاد می کنم در ترم های آینده منبع رو عوض کنید و در نحوه طراحی سوالات مساعدت بیشتری بفرمایید . با تشکر از زحمات شما

کارمند بی نوا 1392/08/29 ساعت 21:07

بچه های ترم تابستونی که اکثرا افتادن و تعداد کسانی که نمرات بالا گرفتند خیلی خیلی کمه.این استاد گرامی ظاهرا اگه با کسی لج کنند بهش نمره کم میدن. نمیدونم واقعا چی باید به اینجور استاد ها گفت که مثل مدرسه حضور غیاب می کنند .آخه اگه ما کارمند نبودیم که نمیومدیم علمی کاربردی. استادها که 4نمره یا بیشتر رو برای حضور در کلاس میذارند. این واقعا انصاف نیست به خدا. چی ازتون کم میشه اگه مراعات حال دانشجو رو بکنید. واقعا استاد اکبر و استاد دولت آبادی و استاد هایی که هم تو امتحان گرفتن و هم تو حضور غیاب سخت گیری نکردند هم دعای دانشجویان پشت سرشونه تا سالهای سال که یادمون بیاد ازشون و هم دانشجویان درس این استادها رو بهتر و با جون دل خوندن

hamkelasii 1392/08/21 ساعت 15:04

با سلام
همانطوز که دوستان گفتن در واقع ایشون اصلا استاد به معنای واقعی کلمه نیستن.یعنی ذهنیت منو راجع به اساتید عوض کردن.
سواد کم - تدریس افتضاح - معرفی منابع داغون.کل کل با دانشجویان .اگه دانشگاه سیستم درستی داشت و یک انسان متخصص رئیسش بود .هرگز ایشون استاد نمیتونست بشه.
فقط باید بگم کاتب خسته نباشی

DANESH JOGH 1392/08/21 ساعت 14:47

با سلام
آخه ما باید درد دلمونو به کی بگیم - آخه این چه استادیه چی درس می ده
چرا ظلم می کنن به دانشجوها ..یکی مثل استاد اکبر که همه دوسش داشتن و انقد با سواد بود میره از دانشگاه .بعد یه نفر مثل این استاد نما دو تا درس بهش میدن.آخه کجای دنیا دیدین استاد از رو کتاب روخونی کنه بره جلو ..اونم چه کتابی..واقعا برای این دانشگاه متاسفم .تو که هیچی بلد نیستی چرا درس قبول میکنی آخه.اون دنیایی هم هس..دسته گل اون کاتبه دیگه معلومه,

شاگرد 1392/08/05 ساعت 09:42

استاد هفته پیش گفتند که این نظرات را خواندند و البته از دانشجویان ترم تابستان شاکی بودند که چرا کسانی که نمرات خوبی گرفته اند به این قسمت سری نزده اند و پیامی نگذاشته اند.
شاید دوباره به این قسمت سری بزنند و اینجا تریبونی باشد برای رساندن پیام هایمان به استاد به نظر من اگه استاد برای دروس این ترم ارائه نخواهند خیلی عالی میشه به خصوص اینکه هیچ کدام از بچه ها علاقه ای به ارائه ندارند .

با سلام خدمت همه دوستان عزیز
به عنوان مدیر وبلاگ ازتون خواهش می کنم به متن پست نظر سنجی دقت کنید و نظر خودتون رو در کمال احترام به شخصیت اساتید بیان کنید

امام سجّاد ( علیه السّلام ) فرمودند :

حَقُّ سائِسِکَ بِالعِلمِ ، التَّعظیمُ لَهُ و التَّوقیرُ لِمَجلِسِهِ و حُسنُ الاِستِماعِ إلَیهِ ؛

حق استاد تو این است که بزرگش دارى و محضرش را محترم شمارى و با دقّت به سخنانش گوش بسپارى .

مینا 1392/07/07 ساعت 08:01

برای من نوشته غیبت غیرموجه .این چه وضعیه؟!!!
با این نظرات من هم حتما نمره بدی گرفتم .

دوست 1392/07/06 ساعت 19:59

استاد خوبی نبود
اصلا هم خوب نمره نداد

ahmad 1392/07/06 ساعت 19:32

با سلام
نحوه تدریسش خوب نبود
نمره هم خوب نداده
امیدوارم پودمان بعدی استاد ما نباشه

قزاآنی 1392/07/06 ساعت 18:24

فقط میتونم بگم
و من الله توفیق استاد :|
دستت درد نکنه با این نمره دادنت :|

سعیده 1392/07/06 ساعت 15:55

سلام
من نه از تدریسشون راضی بودم نه الان از نمره دادنشون
از نظر من امتحانشون آسون بود ولی الان که نمرات اعلام شده میبینم افتضاح نمره دادن.. من امتحانم رو خوب دادم ولی اصلا فکر نمیکردم انقدر بد نمره بدن..
میدونم بچه ها هم از نحوه تدریس و انتقال مطلبشون اصلا راضی نبودن.. با نظرات خانم مهسا هم موافقم.. امیدوارم دیگه درسی رو با ایشون نداشته باشم.
با تشکر از شما

بد بخت 1392/07/06 ساعت 15:11

این چه نمره ای که به من داده. اصلا راضی نیستم. یه جوری نمره داده که قرار بوده بیفتم لطف کرده و من و ننداخته در صورتی که من حداقل نمره ای که فکر می کردم 17 بود. فقط به خدا واگذارشون می کنم

یکی 1392/07/06 ساعت 14:24

این چرا اینطوری نمره داده؟!!!!!!!

roshandel 1392/07/06 ساعت 13:53

من که بسلامتی افتادم امیدوارم دوستان پاس کنند.

roshandel 1392/07/06 ساعت 12:46

سلام و خسته نباشید
نمرۀ من هم هنوز ثبت نشده چند بار هم بررسی کردم خبری نبود.

یکی 1392/07/06 ساعت 12:31

نیومده که هنوز

همکلاسی 1392/07/06 ساعت 12:09

نمره من نیییییییییییییییییییییییییییییییییییییست. :

همکلاسی 1392/07/06 ساعت 11:08

برای چی شایعه درست می کنین. نمره من که هنوز اعلام نشده. میشه دوستان دیگه بگن نمره اونه اعلام شده یا خیر.

با سلام خدمت همکلاسی عزیزم
شایعه نیست
نمرات چند نفر رو دیدم
خودم ۱۷ شدم
ان شا الله شما دوستان همه ۲۰ بشین

همکلاسی 1392/07/06 ساعت 11:00

برای چی شایعه درست می کنین. نمره من که هنوز اعلام نشده. میشه دوستان دیگه بگن نمره اونه اعلام شده یا خیر.

مهسا 1392/05/05 ساعت 21:07

سوادشون که ب نظرم خیلی پایینه
انتقال مطلب هم که زیر صفر!!!
خوشبختانه یا متاسفانه این اولین باره که باهاش کلاس دارم...
و امیدوارم دیگه هیچوقت با ایشون کلاس نداشته باشم
اهل ضایع کردن بچه ها هم هستن بسیار زیاد
کسایی که باهاش کلا س برمیدارید مراقب باشین باهاتون لج نیفته که دیگه هیچی
ولی شنیدم کیلویی زیاد نمره میده!! فک کنم برای کسایی که فقط نمره میخوان یکی از بهترین انتخاب هاست
من خودم با اینجور استادها زیاد میونه ای ندارم

[ بدون نام ] 1392/05/04 ساعت 00:23

سواد علمی شاید داشته باشه ولی کم..بیشتر کلاسشو با گفتن خاطره میگذرونه....

سوالارم میده.اما نمیگه این سوالا واسه امتحانه!!!! میگه بخونید ولی اینا بیشتر مهمه.

سر امتحان همونارو داده بود و من کلی نوشتم براش و شدم 20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد