فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

نظرسنجی: درخصوص استاد رایجیان

برای مشاهده مطلب درسی تصویر سازی مربوط به استاد در ترم اول سال تحصیلی ۹۲-۹۳ اینجا کلیک کنید


باسلام و احترام

نظرسنجی: شامل تقدیر و تشکر و یا نقد سازنده (با ارائه طریق) با حفظ ارزش و احترام ایشان ارائه نظر فرمائید.

شایان ذکر است تدارک این مهم در جهت ارتقا تمامی سطوح و همچنین ایجاد فضایی دوستانه تر لحاظ شده که موجب تشویق و ترغیب این عزیزان میباشد.

قبلا از عنایات همه دوستان کمال تشکر را داریم

نظرات 4 + ارسال نظر
د 1392/11/27 ساعت 18:49

استاد بدی نبود اما چیز زیادی درس نداد و فقط ما کار کردیم نمره دادن ایشون هم منطقی نبود.
اما بسیار با شخصیت هستند.

محمد عاطف 1392/11/27 ساعت 14:54

سلام
استاد کاملا با صبر و حوصله کلاس رو اداره می کردند
و بزرگوارانه از کم کاری دوستان چشم پوشی می کردند مخصوصا خودم رو میگم
مطالب ارائه شده در کلاس نیز کاربردی بود
امیدوارم موفق و پیروز باشند و باز هم با ایشان کلاس داشته باشیم
ممنون

علل این آموزش چیست 1392/11/16 ساعت 16:32

بنظرم زیاد جاب نبود
چون هدف قابل قبولی از کار نداشتیم
این آموزش ها برای گرافیست ها است
من کاربرد آن را متوجه نشدم
به هرحال من از ایشان راضی نیستم

دوست 1392/11/16 ساعت 07:36

استاد رایجیان واقعا ماهن امیدوارم از این استاد بازم استفاده بشه برای درسامون. من واقعا از زحماتشون ممنونم و خیلی دوسشون دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد