فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

نظرسنجی: درخصوص استاد شفیعی

باسلام و احترام

نظرسنجی: شامل تقدیر و تشکر و یا نقد سازنده (با ارائه طریق) با حفظ ارزش و احترام ایشان ارائه نظر فرمائید.

شایان ذکر است تدارک این مهم در جهت ارتقا تمامی سطوح و همچنین ایجاد فضایی دوستانه تر لحاظ شده که موجب تشویق و ترغیب این عزیزان میباشد.

قبلا از عنایات همه دوستان کمال تشکر را داریم

نظرات 10 + ارسال نظر
رویا 1393/04/19 ساعت 20:13

ما دو ترم با ایشون کلاس داشتیم امیدوارم دیگه هیچوقت با ایشون کلاس نداشته باشم کلاس فوق العاده استرس زا بود و اصلا حرفاشون پایه و اساس نداشت و هر جلسه مدل امتحان گرفتنشون تغییر می کرد یه بار می گفت فقط پروژه یه بار می گفت پروژه و امتحان پایان ترم یه بار گفت هر جلسه یک امتحان برگزار می شه و دیگه پایان ترم امتحان عملی ندارید ولی همش هم اتفاق افتاد
خلاصه اصلا به حرفاش اعتماد نکنین

دوست 1393/02/30 ساعت 07:01

کاش این نظرات رو خودشم می خوند چه فایده ای داره ما واسه خودمون بنویسیم اما خود استاد نبینه !!! لطفا جواب بدید

سلام عزیزم
چی رو باید جواب بدیم؟
این نظرات رو میزاریم برای دوستای خودمون در ترم های آینده و سال های آینده
اگر استاد مورد نظر انسان منطقی باشند هم این نظرات رو می خونن و هم بهش احترام میزارن
این قسمتش رو باید بسپاریم به خود اساتید

همکلاسی 1393/02/29 ساعت 12:02

با سلام.
من واقعا از ایشون دلگیرم و به نظرم اصلا استاد خوبی نیستن. از لحاظ رفتاری که می تونم بگم پر استرس ترین کلاسی که در تمام عمرم داشتم کلاس این خانوم بوده. نمی دونم چه چیزی باعث میشه که نسبت به بعضی ها این حس آزار دادن رو دارن!
از لحاظ درسی هم که معلوم نیست چند چنده!!!
اول ترم گفت پروژه میخوام. بعد گفت نمره عملیه درس از پروژه هاییه که هر جلسه سر کلاس پنج نمره داره و باید انجام بدین! در واقع واسه این درس ما هر جلسه امتحان دادیم! و ایشون حسابی به هدف استرس دادنش به دانشجو رسید!
بعد بی خبر ی دفه تصمیم گرفت امتحان عملی بگیره!!!!
تنها چیزی که می تونم بگم اینه که امیدوارم هیچ وقت دیگه ایشون رو نبینم!

سارا 1393/02/13 ساعت 15:24

با سلام
به نظر من ایشون اصلا نحوه برخوردشون خوب نیست و به نوعی بعضی از دانشجوها رو آزار روانی میدن.
اینکه چرا دیر اومدی دو دقیقه یا اینکه چرا با بغل دستیت حرف زدی واقعا ب عنوان برخورد با دانشجو خجالت آوره.یا اینکه اکثر اوقات شروع کلاسش با یک مقدمه تهدید آمیزه! بار علمیشون هم در سطح کاملا معمولی هست و چیز خارق العاده ای درس نمیده. که حتی اگر هم اینطور بود با اخلاق بسیار بدشون اونم ضایع میشد. جالب اینجاست ک با بعضی دانشجوها خیلی خوب و راحت و با بعضی خیلی زننده و سخت گیرانه برخورد می کنه. طبیعیه که بعضی ها اینجا به عنوان بهترین استاد ازش یاد کنند. چون واقعا نا به جا بعضی ها رو خیلی بالا و بعضی ها رو خیلی پایین میاره. واقعا تاسف انگیزه...

نفس 1393/02/09 ساعت 01:58

باسلام
استاد شفیعی استاد خوبیه خداییش اما راست میگن بچه ها یه کم فرق میذارن بین اونایی که بلدن و بلدن نیستن اما اینجورم نیست که کار مبتدی ها رد کنن . به عینه دیدم مبتدی هاروهم تشویق میکنن کارشونو هم قبول کردن حتی .
فقط این صندلی های سایت بعضی هاش پلاستیکی قرمزه بعد همگی هم دور همیم استاد وقتی به نقاشی یک مبتدی با ذوق میگن آفرین من احساس میکنم مهد ثبت نام کردم .!!!
پس اینجوری نیست که استاد کار مبتدی ها رو بهش اهمییت نده البته نظر منه

محمد عاطف 1392/11/27 ساعت 14:37

سلام
استاد شفیعی بهترین استاد ترم قبل ما بود از نظر من
کاملا عملی و کاربردی درس میداد
به شخصه چیزای زیادی از ایشون یاد گرفتم که تو کارم هم تاثیر گذاشت
به نظر من اول مهم هست که استاد چی آموزش میده بعد نمره...
در ضمن رعایت نظم در کلاس توسط استاد نمیدونم چرا بعضی هارو ناراحت میکنه
من کارم شیفتی هست ، اول ترم با استاد صحبت کردم و ایشان نهایت همکاری رو با من داشتن
با تشکر فراوان از استاد شفیعی

همکلاسی 2 1392/11/16 ساعت 21:13

با نظر دوستان ٰ مخصوصا دوست اول بسیار موافقم
من واقعا برای این درس که بلد نبودم زحمت کشیدم و کارها رو خودم با وسواس زیاد انجام دادم اما متاسفانه استاد خیلی سلیقه ای عمل کرد و اصلا کاری نداشت کی کار انجام داده و کی کار رو از دیگران کپی کردهٰ و واقعا یک ضد انگیزه شد برام ٰ
خیلی هم ناراحتم که این ترم دو درس دیگه با ایشون داریم.

آیدا 1392/11/16 ساعت 10:39

با عرض سلام و خسته نباشید به همه بچه ها
صبح روز سرد و سپیده برفیتون بخیر و سرشار از انرژی

من به عنوان ی دانشجویی که از قبل با برنامه فتوشاپ آشنایی داشته و باهاش کار کرده بودم اگه بخوام بسیار شفاف در مورد روش تدریس ،‌ محتوای آموزشی و ارتباط سرفصل ها با تمرین و پروژه های نهایی نظر بدم ، از 1 تا 10 به استاد شفیعی نمره 4 رو میدم.
چون در واقع هیچ آموخته ی جدیدی به داشته های ذهنی و مهارت هام اضافه نشده که هیچ ، در مورد واحد انیمشن سازی پودمان 5 هم که به ایشون واگذار شده بسیار متاسف شدم و دلم سوخت که درسی که انقد منتظر یادگرفتنش بودم هم به باد فنا رفت.

نقاد 1392/11/16 ساعت 09:27

باسلام
البته باید عرض کنم دوستمون صحیح و دقیق به نکات اشاره داشتند
و من هم با ایشان موافقم

ولیکن موردی که نه دردانشگاهها انجام نمیشود باید متذکر بشوم که آن هم دانشجو بودن است .
اساتید نقش مبصر در کلاس ها را دارند ""چرا دیر اومدی...چرا حرفمیزنی...یه منفی دادم ..یه مثبت ...من فلانم ...تو سایت میزنم و ...از این حرفهای مبصرهای ابتدائی دیگه..

البته از طرفی هم روحیه جمعی ما این اجازه را به دانشگاه و اساتید میدهند که اینگونه باشند ...

شاید نمره خوبی به منو شمائی که درگیر این موضوعات بودیم ندهند
ولی باید عرض کنم لذت انجام کارهای ما مطمئنا خیلی بیشتر از دیگرانی که یا وارد بودند یا کاراشونو کسی انجام میداده
و در اصل کار یک دانشجویی کردیم تحقیق و اجرا

البته من از استاد خواستم که گروهبندی بشه بین دوستان یک دوست مسلط سرگروه و به کار گروهی نمره داده بشه
و استاد نقش راهنما ...در سطوح بالا باشه و با عنوان مطالب حرفه ای به سرگروه ها ..بازخورد را در کارهای دوستان مشاهده نماید.

ولی عادت شده متاسفانه امیدوام استاد در سایت حاضر شده و نظرات دوستان را مشاهده نماید. باتشکر از همگی

همکلاسی 1392/11/16 ساعت 07:32

من برای استاد شفیعی خیلی احترام قائلم اما استاد شفیعی خیلی بین بچه ها فرق می ذارن و به کار بچه ها سلیقه ای نگاه می کنن و هر کاری که به سلیقه خودشون خوب باشه تایید می کنن و به زحمتو تلاشو وقتی که طرف گذاشته اصلا توجهی نمی کنن من که آخرم تا اخر ترم متوجه سلیقه عجیب ایشون نشدم. اما به شخصه برای این درس خیلی زحمت کشیدم. چون فتوشاپو اصلا بلد نبودم اما اینم بگم با کلاس بیرون یاد گرفتم. چون ایشون غیر از 2 جلسه اول بنا را گذاشتن به اینکه بچه ها بلدن و فقط جزوه می دادنو بعدم چند تا تمرین که اگه می خواستیم هی سوال بپرسیم برای انجام تمرینا چون ثابت می شد که بلد نیستیم نمره ای نمی گرفتیم. فقط از بچه ها کار اونم کاری که به سلیقه ایشون خوب باشه رو می خواستن. خوب معلومه کسی که از قبل بلده تمرینارم خوب انجام می ده ماها که درسو تازه قرار بود توی اون جلسه یاد بگیریم چجوری انتظار داشتن که بهترین کارو انجام بدیم!! چند نفرو تو هر کلاس هر جلسه تشویق می کردن که بهترین کار برای اوناست اونم کسایی که از قبل فتوشاپو بلد بودن. خوب اینکه کار شاقی نیست. کلی زحمت می کشیدیم یه پوستر طراحی می کردیم میوردیم ردش می کردن. بعد یکی که کارو از جای دیگه کپی کرده بودو نشون می داد تایید می شد. من اینو به عینه تو کلاس دیدم. یا یکی که استاد فتوشاپ بود یه کار میورد کلی خوششون میومد کلی بالا سرش وقت می ذاشتن باهاش تبادل نظر می کردنو و ما که برای یاد گرفتن اومده بودیم فقط باید نگاه می کردیم!! من واقعا نگرانم که این ترمم با این استاد یه درسو می گذرونم. امیدوارم رویشونو عوض کنن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد