فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

تشکر از اساتید...

برای ثبت و مشاهده نظرات در رابطه با استاد مهسا ترکمانیان افشار اینجا و برای استاد جناب آقای مهندس ساجدی اینجا کلیک کنید.


نظرات 6 + ارسال نظر
شفیعی 1392/11/13 ساعت 23:53

با سلام
من با استاد ترکمانیان درسی نداشتم ولی واقعا از استاد عزیز ، مهندس ساجدی خیلی خیلی ممنونم حیف که گفتن از ترم بعد دیگه تو این دانشگاه تدریس نمیکنن .
چرا استادای خوب زود میرن ؟

f.m 1392/11/12 ساعت 11:14

سلام
من هم با این استادان عزیز درس ندارم و ازشون بابت حس مسئولیتشون تشکر میکنم.
نمیدونم کی قرار نمرات مارو اعلام کنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام لطفا نام استاد جابر توان را که استاد بحق ریاضی مهندسی هستند در این مکتوب بگنجانید
ایشان با تدریس دلسوزانه و دقت نظر بالا حتی به طریقه نوشتن در برگه امتحان تک به تک دانشجویان هم در جهت اصلاح ، بررسی مینمودند.
البته حیف که فرصت و زمان ایشان کم بود .اما یک امتحان ساده ولی نفسگیرو زمانبرگرفتند که من دوساعت تو باشگاه کار میکردم انقد عرق نمیکردم.
و از طرفی از اولین کسانی بودند که نمره ها را در سایت قرار دادند.
از لطف همیشگی ایشان کمال تشکر را دارم .اجرکم عند لله

نیایی 1392/11/11 ساعت 20:42

سلام
با تشکر از خانم جمالیان بخاطر پستهای عالیشون
من با اینکه این درسارو نداشتم ولی از این اساتید بزرگوار بخاطر احساس مسئولیتی که دارند تشکر میکنم
کاش مسئولین دانشگاه بجای اینکه دنبال پول از دانشجو باشن دنبال کیفیت و مسئولیت پذیری از کادر دانشگاه و اساتید باشن

از اون ترمی که بعد حدود 40 روز نمره اعلام شد و این ترمم که اولین امتحان 25 دی بود و الان 11 بهمنه و هنوز اعلام نکردن

غایب 1392/11/10 ساعت 18:07

باسلام
من هم از این عزیزان تشکر میکنم
شیوه تدریس استاد افشار به نحوی بود که اگر حضور نداشتید و جلسه بعدی حس نمیشد که از کلاس عقب ماندی و بسرعت به آنلاین میشدی و انگار دوره ای اتفاق می افتاد.
جالب این بود شخص ایشان مسر میخواستند که دوستان سوالات را جوابگو باشند.

اماحیف که با وجود پرداخت هزینه کارگاه یک جلسه 15 دقیقه ای بیشتر نشد که از محضر ایشان استفاده کنیم.

از خداوند توفیقات روز افزون ایشان و شما عزیزان را مسئلت دارم

تا کی باید همه دروس را محض بخوانیم و ...

دقیقا...........................................
خدا کنه مسعولین بشنوند صحبت هامون رو

علی بداغ آبادی 1392/11/10 ساعت 16:49

من هم از اساتید محترم مخصوصا خانم مهسا ترکمانیان افشار و خانم جمالیان به خاطر زحمت هاشون بینهایت سپاسگذارم
براشون آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم

سپاسگــــــــــــــــــــزار، انجام وظیفست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد