فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

نظرسنجی: درخصوص استاد جناب آقای شاه کرمی

برای مشاهده مطلب درسی طراحی پایه کاربری مربوط به استاد در ترم دوم سال تحصیلی ۹۲-۹۳ اینجا کلیک کنید


باسلام و احترام

نظرسنجی: شامل تقدیر و تشکر و یا نقد سازنده (با ارائه طریق) با حفظ ارزش و احترام ایشان ارائه نظر فرمائید.

شایان ذکر است تدارک این مهم در جهت ارتقا تمامی سطوح و همچنین ایجاد فضایی دوستانه تر لحاظ شده که موجب تشویق و ترغیب این عزیزان میباشد.

قبلا از عنایات همه دوستان کمال تشکر را داریم

نظرات 21 + ارسال نظر
رضا 1395/06/30 ساعت 09:56

استاد گرامی هر جا هستید پاینده و پیروز باشید.بسیار مسلط- بااخلاق و دلسوزی بودند. با تشکر فراوان از ایشان

استاد بسیار خوب و شایسته ای است .من که خودم نمره ی بالا یی گرفتم چون تسلط کافی داشتم.امیدوارم هرکجا هستن همیشه پاینده و پیروز و پایدار باشن.

دانشجو 1393/06/27 ساعت 01:14

بعد از این همه هیاهو در مورد این استاد (که بالاخره ناشی از ایراد دار بودنشه) و اینهمه دانشجویی که انداخت (که تعدادی هم فقط همین یه درس افتاده رو دارن و دلشون خونه ازش)بازم این درس رو باهاش ارائه دادن!!!!! کاش با رحمانی ارائه بدند.چه راهی داره که بشه تغییرش داد؟

سلام
ظاهرا آقای بداغ آبادی هم در کلاس ایشان حضور مستمرداشتندکه ارائه نظر میفرمایند(چند گرایشوبطور نامحسوس باهم میخونیداخوی ...؟؟؟)
این شخص مودبی که اظهار فضل میکنندو دیگران گاگول فرض میکنه جایگاهش مشخصه ...
بهر حال مانتایج تدریس ایشان را با تدریس همسرشان که مقایسه میکنیم خیلی مسائل واضح و مشخص میشود.
رشتمون رایانه است نه دستگاه کپی....!!!!
فرد اومده میگه من فکر نمیکردم حتی 9 بشم ..دیدم که شدم 18
.والسلام

بداغ آبادی:
دانشجوی عزیز سلام
قبول باشه طاعات و عباداتتون
من با این قسمت از نظر ایشان موافقت کردم. نه همه نظرشون. متاسفانه من نتونستم سر کلاس استاد شاه گکرمی حضور داشته باشم برای همین نظری هم در خصوص ایشان ندارم

"استادا سخت بگیرند میگیم چقدر خشک .سخت نگیرند میگیم ماست .درس بد می گیم پدرمون دراورد درس ندند می گیم پولمون ریختیم تو جوب .نمره بده می گیم عجب گلابییه نمده می گیم عقده ای اگه استادیم درس نمی ده ما باید به کار بکشیمش ."

از همه شما دانشجویان گرامی در خواست دارم احترام همه انسانها رو حفظ کنید
برای همه شما عزیزان آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم

آتش بس 1393/04/25 ساعت 00:50

بابا چه گیر دادید به این استاد،
اینهمه استاد چطور یکی میاد ی نظر میزاره باقی منتظر جنجال درست کردنید
بس کنید دیگه بزرگ شده اید
-امتحان دادیم تمام شد،
-نمره ها اومد،
-ثبت نام ترم جدید و انجام دادیم،
-سرکلاس ترم جدید رفتیم .......
هنوز داریم جنجال میکنیم و باهم بحث های بی فایده میکنیم،فقط دنبال شلوغ کردنیم و بس...
هیچوقت دنبال راه حل نرفتیم و فقط دست رو دست میزاریم و انتقاد میکنیم.
دیگه بزرگ شدیم
دیگه باید تشکیل خانواده بدیم تا کی به این بحث های الکی میخواید ادامه بدید؟
موفق و موید باشید......

شاکی 1393/04/24 ساعت 22:37

همیشه اونایی که نمره الکی میگیرن میان دفاعم میکنن. من هر جلسه بودم.اما چیزی جز پیچوندنو با موبایل حرف زدنو نسکافه خوردن ندیدم. این خانوم زهرام که بدون امتحان رفتن جلو معلومه دفاع میکنن

showslide 1393/04/24 ساعت 18:37

show slide با jQuery درست می کنند کسی با css درست نمی کنه یکی این سایتو می خونه اونوقت می گه ما ها گاگولیم ها

دمش گرم 1393/04/24 ساعت 17:28

کلی از بچه ها 20 شدند دمش گرم .من که سر کلاسش زیاد نبودم اما امتحان نسبتا خوب دادم بهم نمره خوب داد جزوش خوب بود .حالا نمی دونم چطوری یکی گفت کارش گمراه کردن ما بود.یک بارم که رفتم پیشش گفت مهم نیست نمی یایی جزو منو بخون نمرت بالاست .خیلی متواضع بود. معلوم بود امتحان میانترمشم فرمالیته ست می خواست بچه ها رو بترسونه

مگه نمی دونیید 1393/04/24 ساعت 13:10

جلسه های اخر تقسیم بندی و مطالب مفید تری گفت حالا اون چیزایی که یاد داد اصلا بلدیید که گیر همینند. تا میامد درس بد همتون میریختید سرش چقدر درس میدید.هی گفتم کلی پولش که بیریم بیرون css یاد بگیریم این دانشگاه که چیزی یادمون نداد حداقل تو کلاس این بابا چیز یاد بگیریم .می گفتم بگذارید امتحان بگیر همه می گفتند برو خر خون.حالا همه شدند معترض .اصلا نمی دوند چی درس داد و چی گفت فقط بستنش به فحش .تازه دو جلسه پاور پوینت داشت و کلی با بچه ها راحت بود مام ندیدیم هی سر درد داشته باشه .استادا سخت بگیرند میگیم چقدر خشک .سخت نگیرند میگیم ماست .درس بد می گیم پدرمون دراورد درس ندند می گیم پولمون ریختیم تو جوب .نمره بده می گیم عجب گلابییه نمده می گیم عقده ای اگه استادیم درس نمی ده ما باید به کار بکشیمش .

بداغ آبادی:
با نظر شما کاملا موافقم فقط این قسمت رو(استادا سخت بگیرند میگیم چقدر خشک .سخت نگیرند میگیم ماست .درس بد می گیم پدرمون دراورد درس ندند می گیم پولمون ریختیم تو جوب .نمره بده می گیم عجب گلابییه نمده می گیم عقده ای اگه استادیم درس نمی ده ما باید به کار بکشیمش .)
احسنت

انصاف داشته باشید 1393/04/24 ساعت 12:58

هم تئوری کار کرد هم عملی اونایی که کامل سر کلاسش بودند در حد این کلاسها خوب یاد گرفتند این فرهنگ ماست تا کم می اوریم شروع به فحاشی می کنیم و خانوادشو میاریم جلو چشمش .چون حضور غیاب نکرد کسی حال نداشت بیاد سر کلاسش تو html کلی نکته های دیگه گفت حالا بماند سرفصل درس های ما چرت .من احساس می کنم چون ما اکثرا شاغل بودیم و سن بالا کمتر بهمون سخت نگرفت و بهمون اعتماد کرد تو دانشگاه ازاد پوست می کنه و کلی درس می ده .این درست نیست تا به مشکل بر می خوریم شروع به ... . مادبانه جواب همرو می داد کسی روهم نپیچوند .اصلا خوشو نگرفت ما هم نمی گذاشتیم زیاد سخت بگیر تا گفت من هر جلسه امتحان می گیرم همومن ازش شاکی شدیم ولی در کل قبول دارم css جای بیشتری برای کار کردن داشت

خب عزیز شما مطلع نیستید
بفرمائید از آقای امیری بپرسید show slide راهنمائیتون میکنه

انشالله

جواب 1393/04/24 ساعت 08:51

دوستی که میگه بجوابید:
من دانشجو رحمانی بودم ولی چیزی یادم نمیاد درباره slid show گفته باشه،لطفا الکی شهر و شلوغ نکنید و همانای هم که به شما یاد دادن فک نمیکنم چیزی....

بجوابید دیگه آیا 1393/04/23 ساعت 21:59

شما که دم میزنید خوب بود یه سوال و بجوابید آیا
چطور در این برنامه css میتوان show slide درست نمود
این ساده ترین سوالی که در کلاس خانم رحمانی انجام شده...

اونایی که نمره خوب از حفظ کردن گرفتن بجوابن آیا

سلام این ترم ما اساتیدی مثل خانم میرزایی و خانم شفیعی داشتیم
خانم شفیعی که میدونید حسابی پوست آدم و عملی میکنه
خانم میرزائی هم همینطور بود که شخصا به من گفت کار نکنی میندازمت
من در عرض یکماه تلاش کردم که قابل قبول باشه

ولی تنها کسی که نه کار خواست نه درس بدرد بخور دادایشون بود
من پیش بچه های کلاس خانم رحمانی گفتم css کاری نداره پروژشو نشون داد مونده بودم
حاضرم شرط ببندم نمونه پروژشو به کل کلاس ما بده نتونیم انجام بدیم
دلتون خوشه ها هیچی یاد نگرفتیم فقط حفظ کردیمو و اومدیم کپی کردیم
همین پولو میدادی بیرون سایت نویس قدری میشدیم
کجای کارید

منتقدم 1393/04/23 ساعت 15:20

با شخصیت بود به غیر از امتحان میان ترم استرس به بچه ها نداد بر اساس خواسته بچه ها css درس داد.هم عملی کار کرد و هم تئوری ما سر کلاس ازاد بودیم .در کل استاد بدی نبود کنار درسش کمی seo گفت .احساس کردم بچه ها رو خوب می فهمه فقط کاش باهمون نمونه سوال بیشتر حل می کردتا با سوالاتشون بیشتر اشنا بشیم با این که از روی جزوش سوال داد من که خیلی استرس داشتم با توجه به عدم شناخت از ایشون .بیشتر بچه ها مطالبشو تا قبل از درس نا اشنا بودند.من سر کار از ساخت منو هاش استفاده کردم .در ضمن html دو جلسه درس داد

همکلاسی توپ 1393/04/23 ساعت 14:49

حلا خوبه امتحانش همش css و شبیه جزوش بود بی انصافی نکنید استاد بدی نبود

زهرا 1393/04/23 ساعت 14:40

ایشون کلی css درس داد ومن که کلی سوادم بالا تر رفت.فقط دوجلسه html درس داد.و2 جلسه پاور پوینت داشت .

بازم تو html 1393/04/20 ساعت 12:49

ما که هرموقع اومدیم ایشان سردرد داشت و پیچوند مثل سینما لاله زار یه پاورپوینت پخش میکرد و میگفت از روش دیکته بنویسیم چشممون که از کاسه در میومد هیچ گردن درد و ارتورزش که بماند
و کلا حال نداشت طفلک نمیدانم بخاطر مشکلات زندگی بود یا سواد بالای ایشان که ما را در سطح آموزش دیدن نمیدانست
درس هم که همون html بود
حتا نوع مطالبشون هم با همسرشون کاملا متفاوت بود
اون کلی درس داد و پروژه خواست این یکی چی...
اینم نمره دادنشون
خانم رحمانی در انتخاب همسر کوتاهی کردند و ما به این بلا دچار شدیم
کارشناس شدیمو هنوز html میخونیم کی این چارت تغییر کنه خدا عالمه
چالب اینجاست نظرسنجی اوایل صورت میگیره نه جوجوه رو آخر پاییز بشمرن...چرا؟؟؟
امیدوارم این نظر سنجی ها در اینترنت پخش بشه با تصویر این اساتید که کمی به خود بیایند

همکلاسی 1393/04/19 ساعت 20:08

به نظر من حرف استاد درسته نمره ها بر اساس امتحان پایان ترم بود.
و دقیقا اصلا کسی رو نمی شناخت که بخواد بهش نمره بده یا نده چون اصلا حضور و غیاب نمی کرد. در ضمن من همون روز امتحان عملی فهمیدم که اون امتحان هیچ تاثیری تو نمره پایان ترم نداره.

در کل استاد بدی نبود کلا تموم انرژی بچه ها رو می گرفت و چیز خاصی یاد نداد.

زهرا 1393/04/18 ساعت 18:50

من باش صحبت کردن نمراتش فقط بر اساس نمره پایان ترم بود و وقتی از امتحان میان ترم پرسیدم گفت می خواستم بچه ها را با کمی استرس مجبوذ به خوندن کنم .توی برگه های پایان ترمم چون حضور و غیاب نکررده بودم اصلا نمی دونستم که این شخص کیه و آیا حضور داشته یا نه فقط بر اساس برگه ها نمره دادم

دانشجو 1393/04/17 ساعت 13:58

بسیار استاد عجیب غریب و پر گره ای بود.هرچی که گفته بود براش مهم نی براش مهم بود!!!! گفت حضورغیاب مهم نی،دقیقا به کسانی که حضور داشتند و تو چشش بودند نمره داد.در واقع تخصصش گمراه کردن دانشجو بود.از میان ترم به بعد ،از مدل امتحانش فهمیدیم که این بندازه.امتحان برای هر نفر به مدت دو دقیقه به صورت فرمالیته برگزار شد ،در اصل تا اسمها رو میپرسید همون موقع نمره میذاشت.خودش میگفت از دستتون میفهمم چی کاره اید!!!در صورتیکه باید فرض بر آماتورها گذاشته بشه نه کسانی که بلدند مثلا اسم ما دانشجو دیگه.در پایان حتی اگر امتحان خوب بدی ممکنه بیفتی،بستگی داره با معیارهای جناب جور دربیای یانه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد