فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

بهمن۹۲-آی تی-مدیریت ارتباط با مشتری (استاد سرکار خانم معصومه احمدی نژاد ) ساعت 20-17

برای مشاهده کامل هر مطلب ، لطفاً بر روی ادامه مطلب  و برای ثبت و مشاهده نظرات در مورد استاد مربوطه ، اینجا کلیک کنید.


برنامه کلاس های استاد سرکار خانم احمدی نژاد

گروه

روز

ساعت

شماره کلاس





IT-2سه شنبه۱۴ - ۱۱۳۰۵
IT-2سه شنبه۱۷ -۱۴۳۰۴
IT-2سه شنبه۲۰ - ۱۷۳۰۲



 

 

خلاصه جلسات:


جلسه اول:   ۱۳۹۲/۱۱/۲۹

ایمیل استاد خانم احمدی نژاد : M9ahmadi@yahoo.com 
M9ahmadi@gmail.com

در این جلسه استاد بارم بندی و موضوعات پروژه را معرفی کردند که دوستان میتوانند یکی از این موضوعات را انتخاب کنند و تا جلسه سوم حتما به استاد اعلام کنند و اگر موضوع دیگری در رابطه با این درس دارید میتوانید به استاد اعلام کنید و بعد از تایید ایشان آن را ارائه دهید . (حداقل پروژه باید ۱۰ الی ۱۵ صفحه مفید باشد)


در رابطه با فعالیت کلاسی :

جزوه PDF استاد که در طول ترم تدریس میشود هر نفر یک قسمت را با تایید استاد انتخاب کرده و در قالب یک فایل پاورپوینت در جلسه مربوطه ارائه میدهد . امتحان پایان ترم از همین فایل PDF میباشد . 


این درس ۳ واحد میباشد که نمرات آن به صورت زیر تقسیم بندی میشود :

۲۰ = ۳/ ((۲ * ۲۰ )+ ۲۰)

۱ واحد عملی ۲۰ نمره : ۵ نمره حضور و غیاب - ۵ نمره فعالیت کلاسی - ۱۰ نمره پروژه

۲ واحد تئوری ۲۰نمره :  ۵ نمره میان ترم - ۱۵ نمره پایان ترم


موضوعات پروژه :

۱- کاربرد CRM یا ECRM در سازمان (عملی)

۲- اندازه گیری مشتریان از سازمان (عملی)

۳- سیستم عملیات واسطه ها چیست ؟  (تئوری) DOS : Dealer Operation System

۴- CRM تحلیلی ، تعاملی (مشارکتی) ،  عملیاتی چیست ؟ (تئوری)

دوستان میتوانند پروژه را به صورت گروهی هم انتخاب کنند ولی در اینصورت باید پروژه کامل و جامعی را تحویل دهید.


پیام استاد برای جلسه دوم:

برای جلسه بعد(جلسه دوم) دانشجویانی که ارائه قسمت های 2( تاریخچه)، 3( دوره تکامل) و 4+5( تعاریف و مزایا) را عهده دار شدن، آماده باشند
زمانبندی ارائه سایر قسمت ها رو جلسه بعد استاد مشخص میکنند.


دانلود فایل جزوه PDF


این دو فایل پاورپوینت را استاد ارائه دادند که در جلسات اول و دوم تدریس شد.





جلسه دوم:   ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

در این جلسه ۳نفر از دوستان ارائه داند و تا آخر قسمت ۵ (مزایای مدیریت ارتباط با مشتری) تدریس شد .

برای جلسه بعد دوستانی که ارائه دارند لطفا آماده باشند . و دوستانی هم که برای جلسه چهارم ارائه دارند هم آماده باشند که اگر وقت اضافه آمد ارائه دهند .

تا جلسه سوم هم موضوع پروژه پایان ترم خود را انتخاب کنید و به استاد اعلام نمایید .


دانلود جزوه جلسه دوم


انتخاب موضوعات ارائه :


دانشجوان میتوانند از این فایل یک ردیف را انتخاب کنند که ممکن است شامل یک بخش و چندین زیر بخش باشد و حتما در قسمت نظرات اسم و ساعت و موضوع انتخابی را ثبت نمایید تا به استاد اطلاع دهیم و یا میتوانید موارد را هم برای آقای بداغ آبادی ایمیل نمایید.

نکته:

در صورت عدم آمادگی برای ارائه حداقل تا روز قبل حتما به نماینده کلاس اطلاع دهید. دوستانی که در جلسه حاضر ارائه دارند حتما آماده باشند و دوستان جلسه بعدی هم باید آمادگی داشته باشند.


ردیف شماره و عنواین احتمال جلسه ۱۷-۲۰
1 1 مقدمه 1 استاد
2 2 تاریخچه 2 استاد
3 3 دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری 2 خانم فیلی
4 4 تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 2 آقای بهرامی
5 5 مزایای CRM 2 خانم قاسمی
6 6 کاربردهای CRM 3
7 7 فلسفه های CRM 3 آقای غلامی
7-1 CRM بعنوان یک استراتژی 3
7-2 CRM بعنوان یک فرایند 3
8 7-3 CRM بعنوان یک فناوری 4 خانم منادی
7-4 CRM بعنوان یک قابلیت 4
7-5 CRM بعنوان یک الگوی جامع 4
9 8 انواع فناوری های CRM 4 خانم دهقانیان
10 9 CRM فروشندگان 5 خانم محمد علی
11 10 تحولات اخیر در حوزه بازاریابی 93/1/19 خانم جعفری
12 11 آمیزه بازاریابی 93/1/19 خانم مهرمحمدی
13 12 مشتری و مشتری محوری 93/1/19 خانم رحمتی
14 13 خصوصیت مشتری امروزی 93/1/19 خانم شفیعی
14 رضایت مشتری 93/1/19
15 14-1 روش های اندازه گیری رضایت مشتری 93/1/26 آقای محمود آجرلوعظیمی
14-2 مدل های اندازه گیری رضایت مشتری 93/1/26
14-2-1 مدل فورنل 93/1/26
16 14-2-2 مدل سروکوال 93/1/26 خانم سمیه یکتایی
14-2-3 مدل کانو 93/1/26
17 15 مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM 93/1/26 خانم اسدبگی
18 15-1 ویژگی های عام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان 93/1/26 آقای امیررضا هادیان
15-2 مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری 93/1/26
19 15-3 عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری 93/1/26 آقای امیر رضایت
15-4 استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق E-CRM 93/1/26
20 16 شکست پروژه های CRM 93/2/2 آقای محمدکرامت زاده
21 17 معیارهای موفقیت CRM 93/2/2 آقای مهران روحی کریمی
17-1 پنج اصل برای موفقیت CRM 93/2/2
22 18 مدیریت شکایت مشتریان 93/2/2 خانم آجرلو
18-1 طبقه بندی مشتریان 93/2/2
23 18-2 هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان 93/2/2 آقای پاشانسب و آقای جواد غدیر
18-3 اهداف مدیریت شکایت مشتریان 93/2/2
24 19 استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری 93/2/2 خانم معصومه رحیمی و
آقای مجید افشانی
19-1 دامنه کاربرد استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری 93/2/2
25 20 مدیریت نام تجاری 93/2/16 آقای مهدی میرائی
20-1 تدوین راهبرد نام تجاری 93/2/16
26 20-2 ماتریس استراتژی های نام تجاری 93/2/16 آقایان داداشی و
سیفی
20-3 ویژگی های یک نام تجاری مطلوب 93/2/16
27 21 مدیریت ایجاد وفاداری در مشتری 93/2/16 آقای حجت پیلوایه و
فقیهیان
21-1 تعریف وفاداری در مشتری 93/2/16
21-2 عوامل موثر بر وفاداری مشتری 93/2/16
28 21-3 دسته بندی انواع وفاداری 93/2/16 خانم فرحناز نصیری
21-4 طراحی برنامه های ایجاد وفاداری در مشتری 93/2/16


جلسه سوم:   ۱۳۹۲/۱۲/13

در این جلسه دو نفر از دوستان ارائه دادند تاآخر مبحث CRM به عنوان یک فرایند

دوستانی که ارائه دارند حتما برای جلسه بعد آماده باشند و در صورت آماده نبودن حتما به نماینده کلاس خود اطلاع دهند


دانلود جزوه جلسه سوم


جلسه چهارم:  ۱۳۹۲/۱۲/20

در این جلسه سه نفر از دوستان ارائه دادند تا آخر مبحث فروشندگان CRM

دوستانی که ارائه دارند حتما برای جلسه بعد آماده باشند و در صورت آماده نبودن حتما به نماینده کلاس خود اطلاع دهند

جلسه اول بعد از تعطیلات ۱۳۹۳/۰۱/۲۰ خواهد بود


دانلود جزوه جلسه چهارم


جلسه پنجم:   ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

در این جلسه چهار نفر از دوستان ارائه دادند و تا آخر مبحث رضایت مشتری 

امتحان میان ترم در تاریخ ۹ اردیبهشت (۱۳۹۳/۰۲/۰۹) برگزار میگردد و احتمالا تا آخر مبحث ۱۶ میباشد و در مجموع امتحان میان ترم ۳  سوال دارد و از فایل پی دی افی که ارائه شده توسط استاد و نکات گفته شده در سر کلاس می باشد.امتحان حذفی نبوده و مدت امتحان ۱ ساعت میباشد و کلاس بعد از امتحان دایر است و دوستانی که نوبت ارائه آنهاست آمادگی کامل جهت ارائه موضوع خود را برای بعد از جلسه امتحان داشته باشند.


برای جلسه ششم (1392/01/26) کلاس ساعت 17-14 دوستان تا آخر مبحث 16 شکست پروژه های CRM حتما آمادگی برای ارائه داشته باشند (آقایان و خانمها کمالپور - قنبرلو -گرجی - ابراهیمی و کشوری) دوستی هم که ردیف  17 را انتخاب کرده  لطفا در قسمت نظرات اسم خود را یکبار دیگر اعلام کند و برای ارائه آماده باشد .


توجه توجه : برای جلسه ششم (1392/01/26) کلاس ساعت20-17 دوستان تا آخر مبحث 16 شکست پروژه های CRM حتما آمادگی برای ارائه داشته باشند که موضوعات آنها به شرح زیر است :

1-  آقای آجرلو ردیف 15 موضوعات روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و مدلهای اندازه گیری رضایت مشتری و مدل فورنل

2- خانم سمیه یکتا موضوعات مدل سروکوال و مدل کانو 

3- خانم اسدبگی موضوع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی 

4- آقای هادیان موضوعات ویژگیهای عام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان و مزایای مدیریت  الکترونیکی با مشتری

5- آقای رضایت موضوعات عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری و استراتژیهای ایجاد وفاداری در مشتری از طریق ECRM

6- آقای کرامت زاده موضوع شکست پروژه های CRM

دوستانی که به هردلیل نمیتوانند برای ارائه آماده باشند حتما یک روز زودتر به نماینده کلاس خود اطلاع دهند .


دانلود جزوه جلسه پنجم


جلسه ششم:   ۱۳۹۳/۰۱/26


امتحان میان ترم در تاریخ ۹ اردیبهشت (۱۳۹۳/۰۲/۰۹) برگزار میگردد و تاسرمبحث ۱۶ میباشد تا آخر موضوع استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق E-CRM میباشد. 



دانلود فایل پاورپوینت


دانلود فایل پاورپوینت


دانلود جزوه جلسه ششم



جلسه هفتم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

طبق فرمایش استاد همکلاسی های محترمی که ارائه داده اند لطفا فایل پاورپوینت خود را برای استاد ایمیل کنند


جلسه هشتم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه نهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه دهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه یازدهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه دوازدهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه سیزدهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه چهاردهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه پانزدهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه شانزدهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...



جلسه هفدهم:   ۱۳۹۳/۰۱/۰۰

به زودی...




نظرات 3 + ارسال نظر
ساحره اوحدی 1393/03/01 ساعت 22:12

سلام دوست عزیز
لطف میکنی سوالای امتحان میان ترم ساعت خودتون رو به من اطلاع بدید
میخوایم در سایت بذاریم هر 9 سوال رو
ممنون

سارا 1393/02/27 ساعت 12:45

سلام جزوه استاد رو اگه دارین لطفا بزارین
تاریخ 16/2/93
2 هفته گذشته از کلاس . منتظرم 1 نفر بزاره تو سایت
ممنون از لطفتون

سلام دوست عزیز جزوه های این درس رو خانم اسد بگی صرفا در سایت قرار می دهند همین درس ساعت 14 تا 17 در ضمن جزوه مورد نظر شما هم در همان قسمت است

همکلاسی 1393/02/10 ساعت 10:26

سلام. دیروز که با استاد راجه به پروژه صحبت کردم گفتن فرم رضایت‏‏‏ سنجی دست بعضی بچه ها هست، لطفا میشه تو سایت بذارید ما هم استفاده کنیم ازش.

سلام بله استاد فرمودند اما منم نمی دونم دست کی هست اگر به دستتون رسید اعلام کنید روی وبلاگ قرار بدیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد