فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

بهمن۹۲-آی تی-مدیریت ارتباط با مشتری (استاد سرکار خانم معصومه احمدی نژاد ) ساعت 17-14

برای مشاهده کامل هر مطلب ، لطفاً بر روی ادامه مطلب  و برای ثبت و مشاهده نظرات در مورد استاد مربوطه ، اینجا کلیک کنید.


برنامه کلاس های استاد سرکار خانم احمدی نژاد

گروه

روز

ساعت

شماره کلاس





IT-2سه شنبه۱۴ - ۱۱۳۰۵
IT-2سه شنبه۱۷ -۱۴۳۰۴
IT-2سه شنبه۲۰ - ۱۷۳۰۲



 

 

خلاصه جلسات:


جلسه اول:   ۱۳۹۲/۱۱/۲۹


در این جلسه استاد بارم بندی و موضوعات پروژه را معرفی کردند که دوستان میتوانند یکی از این موضوعات را انتخاب کنند و تا جلسه سوم حتما به استاد اعلام کنند و اگر موضوع دیگری در رابطه با این درس دارید میتوانید به استاد اعلام کنید و بعد از تایید ایشان آن را ارائه دهید . (حداقل پروژه باید ۱۰ الی ۱۵ صفحه مفید باشد)


در رابطه با فعالیت کلاسی :

جزوه PDF استاد که در طول ترم تدریس میشود هر نفر یک قسمت را با تایید استاد انتخاب کرده و در قالب یک فایل پاورپوینت در جلسه مربوطه ارائه میدهد . امتحان پایان ترم از همین فایل PDF میباشد . 


این درس ۳ واحد میباشد که نمرات آن به صورت زیر تقسیم بندی میشود :

۲۰ = ۳/ ((۲ * ۲۰ )+ ۲۰)

۱ واحد عملی ۲۰ نمره : ۵ نمره حضور و غیاب - ۵ نمره فعالیت کلاسی - ۱۰ نمره پروژه

۲ واحد تئوری ۲۰نمره :  ۵ نمره میان ترم - ۱۵ نمره پایان ترم


موضوعات پروژه :

۱- کاربرد CRM یا ECRM در سازمان (عملی)

۲- اندازه گیری مشتریان از سازمان (عملی)

۳- سیستم عملیات واسطه ها چیست ؟  (تئوری) DOS : Dealer Operation System

۴- CRM تحلیلی ، تعاملی (مشارکتی) ،  عملیاتی چیست ؟ (تئوری)

دوستان میتوانند پروژه را به صورت گروهی هم انتخاب کنند ولی در اینصورت باید پروژه کامل و جامعی را تحویل دهید.


پیام استاد برای جلسه دوم:

برای جلسه بعد(جلسه دوم) دانشجویانی که ارائه قسمت های 2( تاریخچه)، 3( دوره تکامل) و 4+5( تعاریف و مزایا) را عهده دار شدن، آماده باشند
زمانبندی ارائه سایر قسمت ها رو جلسه بعد استاد مشخص میکنند.



دانلود فایل جزوه PDF


این دو فایل پاورپوینت را استاد ارائه دادند که در جلسات اول و دوم تدریس شد.





جلسه دوم:   ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

در این جلسه ۳نفر از دوستان ارائه داند و تا آخر قسمت ۵ (مزایای مدیریت ارتباط با مشتری) تدریس شد .

برای جلسه بعد دوستانی که ارائه دارند لطفا آماده باشند . و دوستانی هم که برای جلسه چهارم ارائه دارند هم آماده باشند که اگر وقت اضافه آمد ارائه دهند .

تا جلسه سوم هم موضوع پروژه پایان ترم خود را انتخاب کنید و به استاد اعلام نمایید .


دانلود جزوه جلسه دوم


انتخاب موضوعات ارائه :


دانشجوان میتوانند از این فایل یک ردیف را انتخاب کنند که ممکن است شامل یک بخش و چندین زیر بخش باشد و حتما در قسمت نظرات اسم و ساعت و موضوع انتخابی را ثبت نمایید تا به استاد اطلاع دهیم و یا میتوانید موارد را هم برای آقای بداغ آبادی ایمیل نمایید.

نکته:

در صورت عدم آمادگی برای ارائه حداقل تا روز قبل حتما به نماینده کلاس اطلاع دهید. دوستانی که در جلسه حاضر ارائه دارند حتما آماده باشند و دوستان جلسه بعدی هم باید آمادگی داشته باشند.

ردیفشماره و عنوایناحتمال جلسه۱۴-۱۷
11مقدمه1استاد
22تاریخچه2آقای عابدپور
33دوره تکامل مدیریت ارتباط با مشتری2خانم کاظمی
44تعریف مدیریت ارتباط با مشتری 2خانم کتابداری
55مزایای CRM2استاد
66کاربردهای CRM3خانم معصومی
77فلسفه های CRM 3خانم سیاف زاده
7-1CRM بعنوان یک استراتژی3
7-2CRM بعنوان یک فرایند3
87-3CRM بعنوان یک فناوری4آقای بداغ آبادی
7-4CRM بعنوان یک قابلیت4
7-5CRM بعنوان یک الگوی جامع4
98انواع فناوری های CRM 4خانم عظیمی
109CRM فروشندگان 5استاد
1110تحولات اخیر در حوزه بازاریابی5خانمها میترا زاهدی و
سمانه اینانلو
1211آمیزه بازاریابی 5استاد
1312مشتری و مشتری محوری 6آقای حسینی
1413خصوصیت مشتری امروزی 6آقای انصاری
14رضایت مشتری 6
1514-1روش های اندازه گیری رضایت مشتری6
14-2مدل های اندازه گیری رضایت مشتری 6
14-2-1مدل فورنل6
1614-2-2مدل سروکوال 6خانم نفیسه کمالپور
14-2-3مدل کانو6
1715مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM7
1815-1ویژگی های عام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان7آقای امین قنبرلو
15-2مزایای مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری 7
1915-3عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری 7آقای امید گرجی
15-4استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق E-CRM 7
2016شکست پروژه های CRM8آقای حسین کشوری
2117معیارهای موفقیت CRM 8خانم سپیده امین نیا
17-1پنج اصل برای موفقیت CRM 8
2218مدیریت شکایت مشتریان 9آقای میلاد عرب
18-1طبقه بندی مشتریان9
2318-2هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان 9آقای حسین میرزایی
18-3اهداف مدیریت شکایت مشتریان9
2419استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری 10خانم گرشاسپی و آقای جوکار
19-1دامنه کاربرد استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری 10
2520مدیریت نام تجاری 10آقایان رجبی و
 محمد شاکری مآب
20-1تدوین راهبرد نام تجاری10
2620-2ماتریس استراتژی های نام تجاری10آقایان مهدی روشندل و محسن بهرام بیک
20-3ویژگی های یک نام تجاری مطلوب10
2721مدیریت ایجاد وفاداری در مشتری11آقایان حسین همتی و هادیان
21-1تعریف وفاداری در مشتری11
21-2عوامل موثر بر وفاداری مشتری 11
2821-3دسته بندی انواع وفاداری11آقایان حسن قارزی و
علیپور
21-4طراحی برنامه های ایجاد وفاداری در مشتری11



جلسه سوم:   ۱۳۹۲/۱۲/۱۳

در این جلسه دو نفر از دوستان ارائه دادند تاآخر مبحث CRM به عنوان یک فرایند

دوستانی که ارائه دارند حتما برای جلسه بعد آماده باشند و در صورت آماده نبودن حتما به نماینده کلاس خود اطلاع دهند


دانلود جزوه جلسه سوم


جلسه چهارم:  ۱۳۹۲/۱۲/۲۰

در این جلسه سه نفر از دوستان ارائه دادند تا آخر مبحث فروشندگان CRM

دوستانی که ارائه دارند حتما برای جلسه بعد آماده باشند و در صورت آماده نبودن حتما به نماینده کلاس خود اطلاع دهند

جلسه اول بعد از تعطیلات ۱۳۹۳/۰۱/۲۰ خواهد بود


دانلود جزوه جلسه چهارم


جلسه پنجم:   ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

در این جلسه چهار نفر از دوستان ارائه دادند و تا آخر مبحث رضایت مشتری 

امتحان میان ترم در تاریخ ۹ اردیبهشت (۱۳۹۳/۰۲/۰۹) برگزار میگردد و احتمالا تا آخر مبحث ۱۶ میباشد و در مجموع امتحان میان ترم ۳  سوال دارد و از فایل پی دی افی که ارائه شده توسط استاد و نکات گفته شده در سر کلاس می باشد.امتحان حذفی نبوده و مدت امتحان ۱ ساعت میباشد و کلاس بعد از امتحان دایر است و دوستانی که نوبت ارائه آنهاست آمادگی کامل جهت ارائه موضوع خود را برای بعد از جلسه امتحان داشته باشند.


برای جلسه ششم (1392/01/26) کلاس ساعت 17-14 دوستان تا آخر مبحث 16 شکست پروژه های CRM حتما آمادگی برای ارائه داشته باشند (آقایان و خانمها کمالپور - قنبرلو -گرجی - ابراهیمی و کشوری) دوستی هم که ردیف  17 را انتخاب کرده  لطفا در قسمت نظرات اسم خود را یکبار دیگر اعلام کند و برای ارائه آماده باشد .


توجه توجه : برای جلسه ششم (1392/01/26) کلاس ساعت20-17 دوستان تا آخر مبحث 16 شکست پروژه های CRM حتما آمادگی برای ارائه داشته باشند که موضوعات آنها به شرح زیر است :

1-  آقای آجرلو ردیف 15 موضوعات روشهای اندازه گیری رضایت مشتری و مدلهای اندازه گیری رضایت مشتری و مدل فورنل

2- خانم سمیه یکتا موضوعات مدل سروکوال و مدل کانو 

3- خانم اسدبگی موضوع مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی 

4- آقای هادیان موضوعات ویژگیهای عام مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتریان و مزایای مدیریت  الکترونیکی با مشتری

5- آقای رضایت موضوعات عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری و استراتژیهای ایجاد وفاداری در مشتری از طریق ECRM

6- آقای کرامت زاده موضوع شکست پروژه های CRM

دوستانی که به هردلیل نمیتوانند برای ارائه آماده باشند حتما یک روز زودتر به نماینده کلاس خود اطلاع دهند .


دانلود جزوه جلسه پنجم


جلسه ششم:   ۱۳۹۳/۰۱/۲۶

در این جلسه 5 نفر از دوستان ارائه دادند و تا آخر مبحث استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق E-CRM تدریس شد 

امتحان میان ترم در تاریخ ۹ اردیبهشت (۱۳۹۳/۰۲/۰۹) برگزار میگردد و تاسرمبحث ۱۶ میباشد تا آخر موضوع استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق E-CRM میباشد. 


دوستانی که ارائه دارند لطفا تا آخر مبحث اهداف مدیریت شکایت مشتریان آماده باشند در صورت آماده نبودن لطفا زودتر به نماینده کلاس اطلاع دهید 

دوستان کلاس ساعت 17-14 : آقایان و خانمها امین نیا - کشوری - عرب و میرزایی برای ارائه جلسه بعد حتما آماده باشند.


دانلود فایل پاورپوینت


دانلود فایل پاورپوینت


دانلود جزوه جلسه ششم



جلسه هفتم:   ۱۳۹۳/۰۲/۰۲

در این جلسه 4 نفر از دوستان ارئه دادند تا آخر مبحث اهداف مدیریت شکایت مشتریان 

جلسه بعد فقط امتحان برگزار میشود و ارائه نداریم تا سر مبحث شکست پروژه های CRM 


دانلود جزوه جلسه هفتم 


جلسه هشتم:   ۱۳۹۳/۰۲/۰۹

قراره امتحان میان ترم برگزار بشه و لازم نیست هیچ کدام از دوستان برای ارائه آماده باشن. به زودی جزوه خانم گرشاسبی در وبلاگ قرار خواهد گرفت. با تشکر از آقای گرجی و خانم گرشاسبی


جزوه یکی از همکلاسی ها


جزوه یکی از همکلاسی ها



در این جلسه فقط امتحان برگزار شد .دوستانی که ارائه دارند برای هفته بعد آماده باشند .

نمونه سوالات میان ترم :

1- تعریف CRM

2- یکی از تعاریف مشتری 

3- مزایای ECRM 



جلسه نهم:   ۱۳۹۳/۰۲/۱۶

در این جلسه سه نفر از دوستان ارائه دادند و  تا مبحث ویژگی های یک نام تجاری مطلوب تدریس شد . 

دوستان برای جلسه بعد برای ارائه آماده باشند .


دانلود جزوه جلسه نهم


دانلود فایل پاورپوینت


جلسه دهم:   ۱۳۹۳/۰۲/۲۳

تعطیل رسمی میباشد.


طی ایمیلی که به دست آقای بداغ آبادی رسیده است ، استاد سرکار خانم احمدی نژاد از همه دانشجویانشان خواسته اند که فایلهای پاورپوینت ارائه هایشان رو برای ایشان(استاد) ایمیل کنند.



جلسه یازدهم:   ۱۳۹۳/۰۲/۳۰


دانلود فایل پاورپوینت هشتم


دانلود فایل پاورپوینت نهم


در این جلسه تمام مطالب قابل ارائه به پایان رسید و استاد فرمودند اگر کسی جلسه های بعدی نیاد من هم نمیام ولی اگر کسی بیاد من مجبور هستم درس بدم و در امتحان خواهد آمد.


استاد فرمودند دوستان فایلهای پاورپوینت ارائه هایشان را برای ایشان ایمیل کنند 

مدت زمان تحویل پروژه پایانی تا تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۱۶ میباشد این فایل را هم میتوانید برای استاد ایمیل کنید و کسانی هم که میخواهند فایل را به صورت دستی به استاد تحویل دهند در تاریخ  ۱۳۹۳/۰۳/۱۳ استاد در دانشگاه حضور دارند .


دانلود جزوه جلسه اول تا یازدهم خانم غیاثوند


سوالات ارسال شده توسط دوست:

1- CRM را تعریف کنید؟
2-CRM را به عنوان یک فرآیند تعریف کنید؟
3- دیدگاه CRM از نظر تعریف مشتری چیست؟
4- مزایای ECRM 
5- یکی از دو دوره تکامل را تعریف کنید؟




طبق ایمیلی ارسالی استاد برای آقای بداغ آبادی در تاریخ ۱۳ خرداد ۹۳ ، مهلت تحویل پروژه ها تا ۲۲ خرداد ۹۳ تمدید شد.



نظرات 42 + ارسال نظر
همکلاسی 1393/03/12 ساعت 10:51

واقعا ماشااله به همکلاسی های عزیز
یعنی واقعا کسی پروژه رو انجام نداده؟؟؟؟؟؟؟

چی میشه به هم کمک کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من یه ماهه دارم جار میزنم بچه ها فرم رو کی داره، بعدش در مورد spss کمک خواستم، زل زدم به ایمیلم که شاید کسی کمکم کنه، حتی دریغ از یه ایمیل خالی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من فکر میکنم ثواب داره کمک کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!

همکلاسی 1393/03/10 ساعت 17:40

سلام
بچه ها کسی بلده با SPSS ، کار کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا پروژه درس استاد احمدی نژاد میخوام. تو رو خدا اگه بلدید بگید، من نمیدونم داده ها رو چطوری تعریف کنم.
کمک کنید لطفا.
A.ASALI.1364@GMAIL.COM

DOST 1393/03/10 ساعت 08:38

با سلام
احتراماً برخی از سوالات امتحان میانترم که اینجانب از برخی از دوستان تهیه کرده ام را برای شما ارسال می دارم :
1- CRM را تعریف کنید؟
2-CRM را به عنوان یک فرآیند تعریف کنید؟
3- دیدگاه CRM از نظر تعریف مشتری چیست؟
4- مزایای ECRM
5- یکی از دو دوره تکامل را تعریف کنید؟

همکلاسی 1393/03/07 ساعت 10:50

سلام بچه ها
میشه لطفا به من کمک کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من برای پروژه فرم رضایت سنجی رو دادم مشتری ها پر کردن، ولی الان نمیدونم باید چیکارش کنم، تورو خدا راهنماییم کنید، میخوام بدونم بعدش باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه لطفا کسایی که انجام دادن اینجا جواب بدن یا یه ایمیل به من بدن،تو رو خدا کمک کنیم همه درسا رو پاس کنیم.
این ایمیل منه
a.asali.1364@gmail. com

استرسی 1393/03/03 ساعت 13:16

سلام
بچه ها واقعا کسی فرم رضایت سنجی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تا جایی که من میدونم همه این درس رو با استاد احمدی نژآد داریم و همه باید پروژه بدیم، یعنی بین این همه دانشجو حتی یه نفر هم فرم رضایت سنجی نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا اگه دارید بذارید تو وبلاگ ما هم برداریم
به خدا سکته زدیم از استرس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ مدیریت وبلاگ:
با سلام
من نظر شما رو برای استاد فرستادم و ایشان چنین جوابی را به من دادن
از شما دوست عزیز پر استرس خواهشمندم که حداقل اگر یه آدرس ایمیل توی نظرت بود سریعا جواب استاد رو بهت می رسوندم


پاسخ استاد احمدی نژاد:
من هیچ فرمی تو کلاس نشون ندادم فقط عرض کردم که این پرسشنامه های رضایت سنجی در اینترنت موجود هست و برخی از دانشجوها هم این فرم ها رو پیدا کردن و پروژه های خودشون رو کامل و درست تحویل دادن
با تشکر

amir.no1 1393/03/02 ساعت 11:12

میشه لطفا فرم رضایت سنجی(سروکوال) رو تو وبلاگ قرار بدید

سلام
این فرم رو هنوز به من ندادند
اگر به دستم برسد چشم حتما میزاریم

همکلاسی 1393/02/10 ساعت 10:29

سلام
میشه لطفا فرم رضایت سنجی که دست بعضی بچه هاست رو تو وبلاگ قرار بدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من دیروز با استاد صحبت کردم گفتن از بچه هایی که دارن بگیریر.

سلام
بله استاد گفتند اما این فرم دست من نیست اما اگر به دستم برسه در اولین فرصت روی وبلاگ قرار میدهم

با سلام
با هماهنگی استاد احمدی نژاد مقرر گردید ارائه خانم گرشاسبی مشترکاً با آقای حسن جوکار انجام گردد .

همکلاسی 1393/02/06 ساعت 09:01

سلام دوستم خوبی
میشه لطف کنی طبق آخرین اطلاعاتی که اینجانب کسب کردم استاد جزوه سرکار خام گرشاسبی را تایید کرده که کامل است و برای امتحان روز سه شنبه بخوانیم اگه می شه آن نسخه هم که نهائی است در دست آقای گرجی است در وبلاگ قرار دهید.
با تشکر

سلام
باشه چشم با آقای گرجی هماهنگ میکنم و در اولین فرصتی که به دست من برسد در وبلاگ قرار میدهم

با سلام
لطفاً اسم اینجانب را در ردیف 26 ساعت 14 الی 17 اضافه نمایید .

ketabdari 1393/02/02 ساعت 08:32

سلام خسته نباشید امیدوارم حال شما خوب باشه
نویسنده محترم خواستم بگم جزوه جلسه دوم ظاهراً یک صفحه را فراموش کردید اسکن کنید مطالب آن خیلی ناقص است و در ضمن لاتین total یک دانه o دارد نه دو تا
با تشکر

سلام خانمی
این جزوه رو یکی از دوستان زحمت کشیدند و مطالبی که استاد گفتند رو نوشتن و همین سه صفحه بود
البته اگر اشتباه نوشتاری داره به بزرگی خودتون ببخشید

ketabdari 1393/02/02 ساعت 08:26

سلام خسته نباشید امیدوارم حال شما خوب باشه
نویسنده محترم خواستم بگم جزوه جلسه دوم ظاهراً یک صفحه را فراموش کردید اسکن کنید مطالب آن خیلی ناقص است و در ضمن لاتین total یک دانه o دارد نه دو تا
با تشکر

پاسخ:
سلام خانمی
این جزوه رو یکی از دوستان زحمت کشیدند و مطالبی که استاد گفتند رو نوشتن و همین سه صفحه بود
البته اگر اشتباه نوشتاری داره به بزرگی خودتون ببخشید

محمد شاکری 1393/01/30 ساعت 19:07

سلام
خسته نباشید
با توجه به هماهنگی با استاد، مقرر شد اینجانب اسلاید خود را به همراه آقای رجبی ارائه دهیم.

ردیف 20 و 20-1

مدیریت نام تجاری - تدوین راهبرد نام تجاری



20 مدیریت نام تجاری 10


20-1 تدوین راهبرد نام تجاری 10

همکلاسی 1393/01/25 ساعت 15:57

سلام خواهر . اگه براتون ممکنه پاورپوینت آخر استاد رو روی وبلاگ قرار می دین ؟ بسیار بسیار ممنون ( همون که جلسه قبل گفت و بچها نوشتن ....

سلام استاد پاورپوینت جلسه قبل رو به من ندادن
اگر دادند حتما روی وبلاگ میزارم

مهدوی 1393/01/25 ساعت 11:11

با سلام
لطفاً اسم اینجانب را در قسمت بند 17 ساعت دوم 14-17 اضافه فرمایید
با تشکر
مجتبی مهدوی

محسن ابراهیمی 1393/01/24 ساعت 15:21

ردیف ۱۵ ساعت ۱۴ الی ۱۷
مباحث ۱۴ تا ۱۴-۲-۱
با تشکر

زهرا محمودی 1393/01/23 ساعت 09:29

سلام خسته نباشید اگه ممکنه ردیف 26 ساعت 17 تا 20

سلام
لطفا با نماینده کلاس خودتون خانم دهقانیان هماهنگ کنید چون لیست نهایی کلاس را ایشان تحویل دادند
با تشکر

omid 1393/01/21 ساعت 13:34

lotfan akharin pdf ro site bezarin.avalin jalaseh sal 93
تحولات اخیر در حوزه بازاریابی

سلام
جزوه دست نویس دوستان روی سایت است
جزوه pdf که استاد برای امتحان ارائه داده اند هم در جلسه اول است

شیما فلاحی مروست 1393/01/19 ساعت 23:28

با سلام و خسته نباشید
لطفا ارائه اینجانب را از ردیف 15 حذف نمایید.
با تشکر از زحمات شما

امیررضا هادیان 1393/01/19 ساعت 16:41

با سلام و احترام
خواهشمندم اینجانب امیررضا هادیان در کلاس ساعت 14 الی 17 به طور مشترک با اقای حسین همتی در ردیف 27 تعریف و از ردیف 18 در ساعت 17 الی 20 حذف فرمایید.و آن موضوع مربوطه را در اختیار سایر همکلاسی های عزیز قرار دهید. قبلا از زحمات شما تشکر می نمایم.

مارال درویشی 1393/01/19 ساعت 16:30

با سلام و خسته نباشید
برای اینجانب موضوعی برای ارائه نمانده است لطفا بنده را راهنمایی کنید

سلام
شما میتونید با یکی از دوستانی که موضوع انتخاب کردند هماهنگ کنید و دو نفری ارائه دهید و یا با نماینده های کلاسهای دیگر هماهنگ کنید اگر موضوع خالی برای ارائه دارند انتخاب کنید.

حسین کشوری 1393/01/17 ساعت 08:41

باسلام و احترام خدمت دوست عزیز و گرامی جناب آقای بداغ آبادی
طی پیامی که در مورخه 92/12/17 ارسال نمودم
((علی جان زحمت کشیده موضوع ((شکست پروژه های CRM)) برای ساعت 14-17 برای من ثبت بشه .))
اما گویا نام بنده حذف شده لطفا" درج نمایید.
باتشکر

سلام
بله متاسفانه برای این پست مشکلی پیش اومد و اطلاعات حذف شد
از همه دوستان عذرخواهی میکنم

شیما فلاحی مروست 1393/01/15 ساعت 23:52

با سلام ، اسم من در ردیف 15 موضوعات "روش های اندازه گیری رضایت مشتری ، مدل های اندازه گیری رضایت مشتری ، مدل فورنل" درج نشده است . لطفاً به لیست اضافه کنید .

با تشکر...

sara 1393/01/09 ساعت 12:04

سلام سال نو مبارک
امتحان میان ترم چه روزی و تا کدوم مبحث میباشد؟
باتشکر

امتحان 1393/02/09 میباشد و احتمالا تا آخر مبحث 16 میباشد
در جلسه بعد دقیقا اعلام میکنیم

قارزی 1393/01/09 ساعت 12:02

سلام خسته نباشید وسال نو مبارک طبق ایمیلی که قبلا فرستادم با همان موضوع علیپور را اضافه کن با هم fطور مشترک باهام ارائه بدیم.

Yektaei 1393/01/01 ساعت 13:25

با سلام و تبریک نوروز
میشه ساعت آرائه منو بذارین ١٧ تا ٢٠ ؟
با تشکر فراوان بابت تمام زحمات شما در سال کذشته و داشتن سالی بر إز موفقیت و سلامتی و سربلندی در سایه حضرت زهرا

سلام دوست عزیز
شما لطفا با خانم دهقانیان نماینده کلاس این ساعت هماهنگ کنید اگر کسی این موضوع را انتخاب نکرده باشد شما انتخاب کنید

میترا زاهدی 1392/12/21 ساعت 08:09

سلام آقای بداغ آبادی خسته نباشد،لطف کنید اسم خانم سمانه اینانلو را در ردیف 11 ثبت کنید تا به طور مشترک باهام ارائه بدیم.
ممنونم

امین قنبرلو 1392/12/19 ساعت 06:43

با سلام و احترام
لطفا ردیف شماره 18 را برای ساعت 14 الی 17 برای من ثبت کنید

omid 1392/12/18 ساعت 12:12 http://arzibaei.com

سلام علی جان ردیف 19 موضوعات
15-3 عوامل حیاتی موفقیت برنامه های مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری
15-4 استراتژی های ایجاد وفاداری در مشتری از طریق E-CRM
خصوصیات مشتری امروزی و رضایت مشتری ساعت 14تا 17

باتشکر

حسین کشوری 1392/12/18 ساعت 08:13

باسلام و احترام خدمت دوست عزیز و گرامی جناب آقای بداغ آبادی
علی جان زحمت کشیده موضوع ((شکست پروژه های CRM)) برای ساعت 14-17 برای من ثبت بشه .
باتشکر

امین قنبرلو 1392/12/18 ساعت 06:58

با عرض سلام و خسته نباشید
من تمایل دارم ردیف، شماره ی 19 قسمتهای 15_3و15 _4 را ارائه دهم

سلام
لطفا ساعت کلاس را هم اعلام بفرمایید
تا بتوانیم برایتان در ساعت خودتان ثبت نماییم

حسین همتی 1392/12/17 ساعت 20:16

با سلام و تشکر از همه زحمات دوستان در وبلاگ
ردیف 27 بخش 21 و 1-21 و 2و21 با عناوین مدیریت ایجاد وفاداری در مشتری و ... رو ارائه می دهم. با سپاس فراوان

سلام
لطفا ساعت کلاس رو هم قید بفرمایید
با تشکر

انصاری 1392/12/16 ساعت 23:47

سلام علی جان ردیف 14 موضوعات خصوصیات مشتری امروزی و رضایت مشتری ساعت 14تا 17 باتشکر

مهدی روشندل 1392/12/15 ساعت 07:28

با سلام و عرض خسته نباشید
ردیف 26 جلسه ی 10 ، 2-20 و 3-20

میلاد عرب 1392/12/14 ساعت 14:38

سلام و عرض ادب
میلاد عرب ساعت 16-14 مایل به ارائه ردیف 22 هستم.
موضوع: مدیریت شکایت مشتریان - طبقه بندی مشتریان

حسین میرزایی 1392/12/14 ساعت 14:27

سلام و عرض ادب
حسین میرزایی ساعت 16-14 مایل به ارائه ردیف 23 میباشم.
موضوع :هشت گام برای برخورد با شکایت های مشتریان - اهداف مدیریت شکایت مشتریان
باتشکر

حسین میرزایی 1392/12/14 ساعت 14:21

سلام و عرض ادب
حسین میرزایی ساعت 16-14 مایل به ارائه ردیف 24 میباشم.
موضوع :استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری - دامنه کاربرد استاندارد مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری
باتشکر

سلام
این ردیف قبلا توسط خانم گرشاسبی انتخاب شده است
لطفا موضوع دیگری انتخاب نمایید

مهدی روشندل 1392/12/14 ساعت 07:04

با سلام و خسته نباشید
من جلسه ی هشتم ردیف 21 ، شماره ی 17 و 17_1 را ارائه خواهم کرد.

مهدی جان سلام
خانم امین نیا 13 ساعت قبل از تو ایمیل زده و این مورد رو انتخاب کرده
ممنون میشم گزینه ی دیگری رو انتخاب کنی
با تشکر
علی بداغ آبادی

حسن قارزی 1392/12/13 ساعت 14:25

با سلام وخسته نباشی مورد 28 دسته بندی انواع وفادارلی

yektaei 1392/12/13 ساعت 11:02

با سلام و خسته نباشید
سمیه یکتایی - ساعت 11-14 هستم ولی میخواهم در ساعت 14-17 ارائه بدهم
موضوع: مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی E-CRM

حسین کشوری 1392/12/07 ساعت 12:53

باسلام و احترام
لطفا" توضیح دهید پروژه و ارائه جزوه هرکدام بصورت انفرادی است یا گروهی . باتشکر

پروژه پایان ترم به صورت گروهی هم میتواند باشد و باید کامل باشد
اما ارائه باید انفرادی باشد

ساحره اوحدی 1392/12/03 ساعت 15:25

سلام خسته نباشید طبق ایمیلی که استاد برای من فرستاد دنبال یکی میگردم که برای روز سه شنبه ساعت 11-2 کلاس داشته باشه و بتونه قسمت 3( دوره تکامل) رو ارائه بدهد . اگه کسی میتونه از بچه های این تایم هر چه سریعتر به من اطلاع بدهد ایمیل من ohadis59@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد