فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

آمارها نشان می دهد محبوبیت موتور جستجوی بینگ در حال افزایش است



  



بر اساس گزارشات و آمار های منتشر شده توسط موسسه بازاریابی، و تجزیه و تحلیل کام اسکور ( ComScore ) که از بررسی بر روی سهم موتورهای جستجوگر گوگل، مایکروسافت و یاهو را در کشور آمریکا به دست آمده است،گوگل در ماه نوامبر با کسب سهم ۶۳.۹ درصدی مقام اول و پس از آن مایکروسافت با ۲۰.۹ مقام دوم و یاهو با سهم ۱۲.۵ درصدی مقام سوم را از آن خود کرده اند.این آمار ها نسان می دهد که موتور جستجوی بینگ در بین ماه‌های اکتبر و نوامبر با ۰.۱ درصد افزایش به ۲۰.۹ رسیده است. در حالی که گوگل و یاهو هیچ تغییری در سهم خود ایجاد نکرده اند.

شاید شما هم بگویید که این تغییر کوچک چیز چندان مهمی نیست اما اگر به آمار یک سال پیش شرکت کام اسکور نگاهی بی اندازیم متوجه خواهیم شد که بینگ از ابتدای نوامبر سال ۲۰۱۴ سهم خود را از ۱۹.۶ به ۲۰.۹ رسانده است و گوگل با سهم ۶۷ درصدی به ۶۳.۹ درصد سقوط کرده است. گویا رشد مایکروسافت در این رقابت به ضرر گوگل تمام شده است و تنها گوگل است که در حال از دست دادن سهم خود است، از همین رو متوجه می شویم که در حقیقت بینگ در حال خوردن سهم گوگل است.



این آمار مهر محکمی بر افزایش محبوبیت مایکروسافت و استقبال مردم از ویندوز ۱۰ است، زیرا بینگ به عنوان موتور جستجوی پیش فرض در ویندوز ۱۰ و همچنین هماهنگی کورتانا با بینگ باعث شده است کاربران ویندوز ۱۰ به راحتی بتوانند از بینگ استفاده کنند. انتظار می رود با افزایش کاربران ویندوز ۱۰ همچنان مایکروسافت به رشد خود ادامه دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد