فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

بهترین تلفن‌های هوشمند بازار (آوریل 2016)

  
بهترین تلفن‌های هوشمند


می‌خواهید تلفن هوشمند خود را عوض کنید؟ ما علاقه‌مندان به صنعت تلفن‌های هوشمند، همیشه در شکار تلفن مناسب و قدرتمندی هستیم تا موجی از قابلیت‌های جدید را در آن تجربه کنیم. اگر از طرفداران سیستم‌عامل اندروید باشید، حق انتخاب بین ده‌ها برند و بهترین تلفن‌های هوشمند را پیش روی خود خواهید دید.

درست است که در حال حاضر ده‌ها تلفن اندرویدی در دسترس کاربران قرار دارند، اما طبق معمول تنها چند مورد از آن‌ها در حوزه سخت‌افزار و طراحی جزء پیشتازان به شمار می‌روند. خوشبختانه همیشه حداقل چند تلفن اندرویدی خوب و قدرتمند در بازار هستند که کاربران را با هر سلیقه‌ای به سمت خود می‌کشانند.

توجه داشته باشید که لیست پیشنهادی ما برای محصولات برتر آوریل 2016، محصولاتی که هنوز به بازار روانه نشدند را در بر نمی‌گیرد؛‌ از جمله این موارد می‌توان به HTC 10 اشاره کرد.

بهترین تلفن‌های هوشمند بازار در آوریل 2016

گلکسی S7 edge سامسونگ

قیمت: 749 – 799 دلار

نسخه بزرگ‌تر گلکسی S7 کمپانی کره‌ای نه تنها در بخش ابعاد صفحه نمایش، بلکه در زمینه سخت افزاری نیز یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند شناخته می شود. به لطف صفحه نمایش خمیده، این محصول هم اکنون یکی از زیباترین پرچمداران جهان است. این نوار‌های خمیده علی رغم زیبایی محو کننده، هنوز هم در زمینه کاربرد با محدودیت ‌های مواجه هستند. اما به هر حال گلکسی S7 edge هم‌اکنون یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند بازار است که علاوه بر قابلیت‌های متعدد، عملکرد سخت‌افزاری خوبی را به کاربران ارائه می‌کند. این محصول مشخصات سخت‌افزاری مشابه با گلکسی S7 را به همراه دارد و فقط باتری بزرگ‌تر 3600 میلی‌آمپری آن را همراهی می‌نماید.

Samsung-Galaxy-S7-edge-Review-TI

Samsung-Galaxy-S7-edge-Review-001

گلکسی S7 سامسونگ

قیمت: 649.99 دلار – 669.99 دلار

پرچم‌دار فعلی شرکت سامسونگ هم‌اکنون به عنوان بهترین تلفن اندرویدی بازار شناخته می‌شود. عملکرد S7 در حجیم‌ترین برنامه‌های ویرایش ویدیو و یا بازی‌های گرافیکی کاملا بی‌نقص و روان است. گلکسی S7 با طراحی زیبا، خوش‌ساختی، عملکرد قابل‌تحسین و دوربین بسیار خوب یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های اندرویدی حال حاضر محسوب می‌شود. چیپست به‌روز و قدرتمند اسنپ‌دراگون 820 (اگزینوس در نسخه‌های غیر‌امریکایی)، حافظه چهار گیگابایتی RAM و همچنین یک صفحه‌نمایش بسیار خوب سوپر آمولِد، گلکسی S7 یک پرچم‌دار تمام‌عیار اندرویدی است. بدنه شیشه‌ای/فلزی ضد آب، درگاه حافظه میکرو اس‌دی و دوربین بسیار قدرتمند 12 مگاپیکسلی را نیز به این مجموعه اضافه کنید.

 

Samsung-Galaxy-S7-Review-001

ال‌جی G5

قیمت: 624 دلار – 688.99 دلار

پرچمدار سال 2016 کمپانی ال‌جی با قابلیتی منحصر‌ به‌ فرد عرضه شده است؛ یک کشوی سخت‌افزاری که با باز کردن آن می‌توانید باتری تلفن را عوض کرده و یا از لوازم جانبی خاصی در آن بهره گیرید. از جمله این لوازم می‌توان به مبدل دیجیتال به آنالوگ خارجی (DAC) و گیره دوربین اشاره کرد. با این که ایده چنین کشویی در نوع خود جالب است، اما هنوز هم مشکلاتی در این بخش وجود دارد. این تلفن‌هوشمند هرگز ضعیف نیست، اما با این حال در مقایسه با پرچم‌داران فعلی سامسونگ، در برخی جنبه‌ها ضعیف‌تر عمل می‌کند. برای افرادی که به دنبال قابلیت‌هایی نظیر دوربین قدرتمند، باتری جدا‌شدنی، صفحه نمایش روشن و سنسور اثر انگشت هستند، ال‌جی G5 محصولی مناسب به شمار می رود. علاوه بر این قطعات و لوازم جانبی اختصاصی ال‌جی نیز یکی دیگر از جنبه‌های مثبت آن به شمار می‌روند.

LG-G5-Review-006

LG-G5-Review-007

گلکسی نوت ۵ سامسونگ

قیمت: 696 دلار – 739.99 دلار

گلکسی نوت ۵ از هر جهت به عنوان یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند جهان در سیستم عامل اندروید شناخته می‌شود. یک فبلت فوق‌العاده با صفحه‌نمایش عالی، دوربین بسیار خوب، عمر باتری تحسین‌برانگیز و عملکردی که تاکنون هنوز هم در سطح یک پرچم‌دار قرار دارد. نوت ۵ هنوز پتانسیل یک پرچم‌دار تمام‌عیار را با خود یدک می‌کشد. علاوه بر این، قلم استایلوس S Pen در عملکرد این فبلت تفاوت قابل‌توجهی به وجود آورده است که کاربران حرفه‌ای را عاشق خود می‌کند.

Samsung-Galaxy-Note5-Review-TI

Samsung-Galaxy-Note5-Review-001

نکسوس 6P گوگل

قیمت: 499 دلار

کاربران سیستم‌عامل دست‌نخورده و خام اندروید نمی‌توانند به راحتی آن را ترک کنند. به همین خاطر است که جدیدترین تلفن نکسوس گوگل در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اندرویدی بازار شناخته می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل اندروید با سرعت بالا، عملکرد بی‌نقص و ظاهر شیک و متریال خود می‌تواند تجربه‌ای ناب و به دور از هرگونه مشکل و عذاب را برای کاربران به ارمغان آورد. نکسوس 6P که با همکاری کمپانی هواوی ساخته شده، شامل یک دوربین بسیار خوب و سنسور پر‌سرعت اثر انگشت است. علی‌رغم تمامی مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوب، بهترین مشخصه نکسوس 6P مربوط به تجربه کاربری آن می‌شود؛ با حضور نسخه خام سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشملو هیچ چیز کم نخواهید داشت. یک تلفن اندرویدی قدرتمند با قیمت نسبتا پایین‌تر به نسبت سایر رقبا.

Google-Nexus-6P-Review-007

Google-Nexus-6P-Review-008

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد