فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

اپل تولید آیفون ۷ را آغاز کرد

بنابر اخبار منتشر شده در حساب توییتریOnLeaks@ اپل از هم‌اکنون فرایند تولید آیفون 7 نسخه 4.7 اینچی را آغاز کرده است. 

  

به گزارش وب‌سایت Technobuffalo، حساب توییتری @OnLeaks که پیش از این نیز عملکرد خود را به عنوان منبع خبری قابل اعتماد در انتشار پیش از موعد اخبار حوزه گوشی‌های هوشمند به اثبات رسانده، اعلام کرده فرایند تولید آیفون 7 نسخه 4.7 اینچی شرکت اپل در ابعاد محدود در کارخانه Pegatron کلید خورده و این در حالی است که به گفته این منبع، مونتاژ نسخه 5.5 اینچی در این کارخانه انجام نخواهد شد. 

با توجه به اینکه هنوز سه‌ماه با زمان رونمایی از نسل جدید آیفون‌های شرکت اپل فاصله داریم، فرایند تولید انبوه آیفون 7 کمی زود به‌نظر می‌رسد و این در حالی است که شایعات منتشر شده حکایت از آن دارند که اپل چیزی در حدود 78 میلیون آیفون را تنها برای تولید در سال 2016 میلادی به شرکت‌های طرف قرارداد خود سفارش داده است. 

از طرف دیگر، علی‌رغم کاهش تقاضای اخیر برای خرید آیفون‌های اپل، مسئولان این شرکت امید زیادی به تغییر شرایط در پرتو عرضه پرچمدار جدید خود دارند. پرچمداری که از شواهد امر پیداست ظاهری مشابه با جدیدترین نسل آیفون‌های این شرکت داشته اما از نظر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را دریافت خواهد کرد.

خبر آغاز تولید آیفون‌های جدید اپل در حالی منتشر می‌شود که برخی منابع خبری از بهره‌مندی پرچمدار بزرگ‌تر اپل از دوربین‌ دولنزی خبر می‌دهند اما برخی معتقدند این تکنولوژی هنوز به سطحی از بلوغ نرسیده تا به مرحله استفاده در آیفون 7 برسد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد