فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

گردهمایی دورهمی راهپیمایی 1395

چه زیباست یاد خاطره ها و چه زیباتر دیدار خاطره سازان.
گذر لحظه ها را به تماشا نشستیم و نتوانستیم خاطرات و لحظه های با شما بودن را فراموش کنیم و امروز , باز به مثال همیشه مشتاق نگاه دوباره ای به روی ماه شما عزیزانیم.

  

فرصت را غنیمت شمرده و چشم به راه روزهای آینده در پی فرصتی بودم که دیداری تازه کنیم و افتخار با شما بودن را مجددا نصیب خویش کنم .
تقویم را برگی زدم و مجالی یافتم به دور از تشویش و آشفتگی های روزمره . در میان روز های آتی , جمعه (22 بهمن از ساعت شروع راهپیمایی جلوی در دانشگاهمون ) فرصت خوبی به نظر رسید تا مجدد در کنار یکدیگر باشیم .
باشد که مهر شما عزیزان شامل حال ماشود و باز خاطره ای دیگر بسازیم.


این شوق وصال تو؛ جانا نشود خاموش
هر دم که کنم یادت ؛آن دم نشوم خاموش 



با صمیمانه ترین احترام ها 
دوست دار شما   علی بداغ آبادی 

نظرات 8 + ارسال نظر
رضایی 1395/11/19 ساعت 20:32

من کلا این روز ترجیح میدم خونه باشم چون اعتقادی ندارم. ایشالا یه وقت مناسب .

سلام مهندسین و مهندسان عزیز
انشالله سعی میکنیم بیایم اما نمیدونم بتونیم اونجا بیایم یا نه ...چون بعدش نمازجمعه باید بریم

رضایی 1395/11/18 ساعت 14:28

سلامممم
حالا چرا 22 بهمنننننن؟؟؟؟

ماخیلی سعی کردیم روزهای دیگه ای هماهنگ کنیم اما نشد
هر کس یه برنامه ای برای خودش داره که نمیشد همه رو با هم هماهنگ کرد
برای همین گفتیم حداقل اونهایی که این روز رو میخوان راهپیمایی برن ، همدیگرو ببینن
ایده بهتری به ذهن شما خطور میکنه؟

دوست 1395/11/18 ساعت 13:44

کار میکرد آقای عاطف ی بنده خدایی زده بود به نام خودش کلا

سمیه کرمانی 1395/11/18 ساعت 13:16

سلام
من خیلی دوست دارم بیام ولی نمیشد یه روز دیگه باشه؟
ما مسافرت هستیم و جمعه شب برمیگردیم
اگرم بخوایم زود بیایم چطوری با بچه کوچیک تو شلوغی راه پیمایی بیام؟

ماهم خوشحال میشیم دوستان رو زیارت کنیم
ان شاءالله اگه شد یه برنامه دیگه هم میزاریم
خدا دخترگلت رو برات حفظش کنه

دوست 1395/11/18 ساعت 12:26

اگه قسمت بشه منم حتما میام
خوشحال میشم دوستان رو زیارت کنم

ممنون میشم حداقل یه مشخصه کوچیک از خودتون بگین بدونیم قراره کدوم از سرور ها رو زیارت کنیم

محمد عاطف 1395/11/18 ساعت 10:56

سلام
آقا من نمیدونستم هنوز این وبلاگ کار میکنه ، یادش بخیر چه دانشگاهی بود و چه دانشجو هایی ،چقدر همه چی آسون بود

علی بداغ آبادی 1395/11/18 ساعت 10:03

خودم که حتما میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد