فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

کلاس آموزش CMS

با سلام خدمت همه دوستان

جلسه اول کلاس آموزشی CMS در تاریخ 1391/12/10 توسط برادر عزیزمون آقای علی پور ساعت 15 الی 16:30 در یکی از کلاس های طبقه سوم(به احتمال زیاد کلاس 7 یا 8) برگزار خواهد شد

از علاقه مندان دعوت می کنم حضور داشته باشن و در صورت امکان هر نفر یک لپ تاپ و اینترنت همراه(فقط یکنفر بیاره کافیه) با خودشون بیارن

پیش نیاز شروع کلاس

نظرات 1 + ارسال نظر
زیبایی 1391/12/10 ساعت 06:40

سلام علی جان دستت درد نکنه واقعا ممنون
من اینترنت گوشی دارم
لپ تاپ هم که جای خود
فکر کنم یه سیم سیار هم لازم باشه یه چهار تایی دارم که میارم

دستت درد نکنه گل پسر
ان شا الله می بینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد