فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

تجارت الکترونیکی-نقوی

برای مشاهده کامل هر مطلب ، لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

از امروز 1391/12/17 این مطلب توسط برادر عزیزمون آقای حسین کشوری مدیریت و بروز رسانی خواهد شد. با تشکر فراوان از زحماتشان


خلاصه جلسات:

جلسه اول:1) 15 نموره آزمون
2) 5 نمره حضور در کلاس و ارائه مطالب کفته شده در هر جلسه برای جلسه بعد

مطلبی که برای جلسه بعد قرار است دوستانی که با ایشان درس دارند آماده کنند به این شرح است:
1)تعریف ویژگیهای و اجزاء E-LERING
2)کاربرد آموزشی آن در ایران
مطالب میبایست در دو صفحه ارائه شود


جلسه دوم: به زودی.......


لینک دانلود فایل های صوتی و جزوه ها و کتابهای الکترونیکی و ... :

مدیا فایر

رپیدشیر

نظرات 6 + ارسال نظر
فائزه یزدی 1392/02/23 ساعت 10:15

سلام،با تشکر چرا هیچ فایلی از کلاس استاد نقوی آپ نشده:(
یه جزوه ناقص که معلوم نیست صاحبش کی هست دست استاد بود که به من سپرد که صاحبش رو پیدا کنم اما از هیچکس خبری نشد.لطفا اطلاع رسانی شود

سلام
آقای مهدی نیایی در حال اسکن کردن کامل جزوه ایشون می باشد
در اولین فرصت به وبلاگ اضافه خواهد شد
با تشکر از شما

حسین کشوری 1392/02/10 ساعت 13:07

کمک کمک
باسلام خدمت دوستان عزیز
همانگونه که در بالا توضیح دادم متاسفانه باید در کلاس استاد درخشان (تجارت الکترونیک) حاضر شوم لذا از دوستانی که با ایشان درس تجارت را دارند تقاضامندم جزوه خودشان را اختیار من قرار دهند تا حداقل با کپی گرفتن از آنها در این پایان ترمی بتوانم خودم را با درس ایشام هماهنگ نمایم .
دوستانی که این محبت را در حق من بکنن دو سه تا خانواده را از نگرانی در می آورند. باتشکر
در ضمن اگر امکان ایمیل را دارید ایمیل من :
sarmad_8571@yahoo.com
میباشد.

حسین کشوری 1392/02/02 ساعت 11:08

باسلام خدمت دوستان عزیز
مباحث مطرح شده در کلاس آقای نقوی در موخه 1/2/92 بدین شرح بوده:
تعریف محرک اصلی سیستم تجارت الکترونیک
تعریف درک سیستم تجارت الکترونیک
تعریف سازمانهای چابک(انعطاف پذیر در مقابل تغییرات)
تعریف مدیریت دانش (دانش صریح و دانش ضمنی)

ضمنا" جزوه اینجانب در اختیار جناب آقای نیایی قرار داده شد تا زحمت اسکن آنرا بکشند و در سایت قرار دهند . کم و کاست و بدخطی آنرا به بزرگواری خودتان ببخشید.
ضمنا" از انجایی که دانشگاه همیشه برای همه یک سورپرایز داره این بار قرعه به نام من افتاد و دیروز متوجه شده که اسم من در لیست کلاس استاد نقوی وجود ندارد پیگیری که کردم ، واحد آموزش میگه شمامیبایست سر کلاس استاد درخشان که چهارشنبه ها تشکیل میشه حاضر میشدید!!! باتوجه به اینکه بنده کلاس تجارت را با استاد زمانی برداشته بودم و آستاد نقوی در دقیقه 90 جایگزین ایشان شدند لذا کلاسی که من با مشارالیه برداشته بوده بر طبق زمانبدی در کلاس استاد نقوی حاضر شدم . لذا از شما دوستان عذر خواهی میکنم تا روشن شدن وضعیتم نمی دانم در کدام کلاس باید حاضر شوم ، مطالب این کلاس را اگر جناب آقای نیایی تقبل نماید ایشان ادامه خواهند داد. باتشکر

باعرض پوزش تا کنون موفق به ارسال مطالب از طریق وبلاگ نشده ام لذا مطالب مطرح شده در کلاس تجارت الکترونیک استاد نقوی در تاریخ 18/1/92 را به شرح ذیل خدمتتان ارائه مینمایم:
1)تفاوت (تجارت الکترونیک) (کسب و کارالکترونیک)
2)چارچوب تجارت الکترونیک
3)مزایا و معایب استفاده از تجارت الکترونیک
4)انواع دسته بندی های تجارت الکترونیک
ضمنا" در خصوص ادامه پروژه E-LERING مقرر شد در جلسه آینده زیرساختها ی مربوطه مشخص و در جلسه بعد ارائه شود.

حسین کشوری 1391/12/23 ساعت 14:18

باسلام
جلسه دوم تجارت الکترونیک استاد نقوی که مقرر بود روز یکشنبه 20/12/91 تشکیل شود بدلیل عدم حضور ایشان تشکیل نگردید. باعرض پوزش از اطلاع رسانی دقیق و به موقع اینجانب
(نوش دارو بعد از مرگ سهراب)

با سلام من واقعا خوشم امد و ازشما دانشجوی خلاق تشکر میکنم . ایده بسیار خوبی دارید ٰبا پشتکارتون حتما موفق میشوید

علیک سلام
خواهش می کنم
من نیز برای شما آرزوی موفقیت دارم
با تشکر
بداغ آبادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد