فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

من گرفتم تو نگیر

برای مشاهده کامل هر مطلب ، لطفا بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

این متن برای تمام آقایانی که نیاز به خنده دارند و تمام خانم هایی که جنبه دارند

زن گرفتم شدم اى دوست به دام زن اسیر...... من گرفتم تو نگیر

چه اسیرى که ز دنیا شده ام یکسره سیر …........من گرفتم تو نگیر

بود یک وقت مرا با رفقا گردش و سیر ….......... یاد آن روز بخیر
زن مرا کرده میان قفس خانه اسیر …............. من گرفتم تو نگیر
یاد آن روز که آزاد ز غمها بودم …....................تک و تنها بودم
زن و فرزند ببستند مرا با زنجیر ................من گرفتم تو نگیر
بودم آن روز من از طایفه درد کشان …...... بودم از جمع خوشان
خوشى ازدست برون رفت وشدم لات وفقیر....…من گرفتم تو نگیر
ای مجرد که بود خوابگهت بستر گرم …........ بستر راحت و نرم
زن مگیر؛ورنه شود خوابگهت لاى حصیر.... من گرفتم تو نگیر
بنده زن دارم و محکوم به حبس ابدم …................. مستحق لگدم
چون در این مسئله بود از خود مخلص تقصیر.…من گرفتم تو نگیر
من از آن روز که شوهر شده ام خر شده ام.... خر همسر شده ام
مى دهد یونجه به من جاى پنیر...................… من گرفتم تو نگیر

نظرات 6 + ارسال نظر
رویا 1392/03/23 ساعت 10:19

حق اقایون همینه

امید 1391/12/25 ساعت 11:11

سلام
خیلی جالب بود.علی آقا برا همین خودت هنوز زن نگرفتی
استاجی

همکلاسی 1391/12/21 ساعت 08:29

خدایا پس چرا من زن ندارم؟

زنی زیبا و سیمین تن ندارم؟

دوتا زن دارد این همسایه ما

همان یک دانه را هم من ندارم

آژانس ملکی امشب گفت به من:

مجرد, بهر تو مسکن ندارم

چه خاکی بر سرم باید بریزم؟

من بیچاره آخر زن ندارم

خداوندا تو ستارالعیوبی

وبر این نکته سوءظن ندارم

شدم خسته دگر از حرف مردم

تو میدانی دل از آهن ندارم

تجرد ظاهرا”عیب بزرگی است

من عیب دیگری اصلا”ندارم

خودم میدانم این”اصلا” غلط بود

در اینجا قافیه لیکن ندارم

تو عیبم را بپوش و هدیه ای ده

خبر داری نیکول کیدمن ندارم؟

اگر او را فرستی دیگر از تو

گلایه قد یک ارزن ندارم


خیلی جالب بودهمکلاسی
دستت درد نکنه
ان شا الله تو هم به آرزوت برسی

میرزایی 1391/12/19 ساعت 20:04

سلام خیلی جالب بود کلی خندیدم دستتون درد نکنه

سعیده 1391/12/18 ساعت 19:29

با عرض سلام و خدا قوت
این شعر خیلی قدیمی و جالب است ولی با توجه به خونه تکونی های الان که حسابی چه برای خانم ها چه آقایون (البته آقایون مسئولیت پذیر) دردسر شده بسیار به موقع و لازم بود
دست شما درد نکنه کلی روحیه مون رو وسط این همه کار عوض کردید

دوست 1391/12/18 ساعت 08:06

متاسفم برای آقایانی که این طرز فکرشونه

سلام خانم .....
این قسمتش رو نخوندین؟
این متن برای تمام آقایانی که نیاز به خنده دارند و تمام خانم هایی که جنبه دارند (فکر می کنم روشنه که طرز فکر نیست فقط شوخیه)
امیدوارم که متوجه منظورم شده باشین
با تشکر
بداغ آبادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد