فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

به روز رسانی جزوه بانک اطلاعاتی دکتر درخشان

با سلام

ادامه جزوه بانک اطلاعاتی دکتر درخشان روی سایت آپلود شد

برای مشاهده و دانلود روی لینک زیر کلیک کنید


ادامه جزوه بانک اطلاعاتی دکتر درخشان

نظرات 3 + ارسال نظر
نیما 1392/05/02 ساعت 19:57

برپدر مادر استاد درخشان لعنت خدا بیاد با این نمره دادنش

با سلام
۱۳۹۲/۰۵/۰۳: دوستان گرامی از شما خواهشمندم نظرات خود را در مورد اساتید در بخش مربوطه اعلام کنید تا دوستان دیگر در آینده بتونن از این نظرات استفاده کنند. بدین منظور از ستون کناری وبلاگ بر روی "نظر سنجی اساتید" کلیک کرده و در مطلب استاد مد نظرتون نظر قرار بدهید یا در خط اول هر مطلب درسی که در وبلاگ قرار داده شده است لینکی برای مراجعه مستقیم به مطلب نظر سنجی مربوط به همان استاد قرار داد. صمیمانه از شما و احترامی که برای اساتید و نویسندگان وبلاگ دارین تشکر می کنم . منبع خودم

امید مرادی 1392/03/20 ساعت 18:49

من اصلا قصد گلایه نداشتم،دستت هم درد نکنه
من خودم هیچ کدوم از کلاس های الگوریتم رو شرکت نکردم وگرنه حتما کمکت میکردم
باز هم مرسی

امید مرادی 1392/03/20 ساعت 16:44

سلام
فایل جزوه تایپ شده بانک اطلاعاتی اقای درخشان کامله کامله؟؟؟
کلاس جبرانی 3/8 هم توش هست؟؟؟
امروز درس طراحی الگوریتم استاد علی پور جزوه ای که روی سایت بود ناقص بود و جلسه اخر نداشت که 3 تا سوال هم از همون قسمت اومده بود و نتونستیم جواب بدیم

سلام
بله کامل کامله ولی برای ساعت 9:45 الی 12:00 هستش
که خود استاد گفتش جزوه های کلاس هام یکی هستش و یکیشون رو بخونین کافیه.
در رابطه با جزوه طراحی الگوریتم هم لازم هستش بگم که من خودم شخصا این درس رو ندارم و هیچ کدوم از شما دوستان عزیز که این درس رو داشتین (بارها در اخبار وبلاگم درخواست کردم که بیاین توی وبلاگ کمک کنید تا بتونین پوشش بهتری داشته باشیم. اینم خانم بیاتی و یکی از دوستان زحمتش رو کشیدن) حاضر به همکاری نشدین که جزوه توی سایت کامل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد