فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

ثبت نام ترم تابستانی

با سلام

ثبت نام ترم تابستانی از ۱ الی ۶ تیر ماه انجام می شود.

این خبر توسط یکسری از دوستان به دست من رسید که گویا دانشگاه برای همه پیامک ثبت نام ارسال کرده ولی بنده پیامکی در این خصوص دریافت نکردم.

این خبر پس از تایید چند تن از دوستان ارسال شد.

جهت مراجعه به دانشگاه با توجه به زمان اعلام شده برای هر رشته مراجعه فرمایید.

نظرات 3 + ارسال نظر
ITIT stu 1392/03/27 ساعت 13:22

سلام آخر سر 1 تیر یا 15و16 تیر ما که نفهمیدیم

[ بدون نام ] 1392/03/27 ساعت 12:55

باسلام دیروز من به دانشگاه مراجعه کردم و دیدم در حال برنامه ریزی کلاسها هستند به دلیل ماه رمضان ظاهرا کلاسهای تابستانی بیشتر صبح می باشد یا نهایت تا 3 و من گفتم اکثر بچه ها شاغل هستند لطفا به بچه ها اطلاع رسانی فرمائید تا ساعت کلاسها تثبیت نشده تغییر دهند
باتشکر

همـــــکلاسی 1392/03/27 ساعت 07:56

بله درسته
برای منم پیامکش اومد اما از اون مدلاش بود که توی اینباکس نمیمونه بیشتر شبیه به پیغام یکبار مصرف بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد