فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

طراحی صفحه برای وب

به یک نفر مسلط یا علاقه مند به طراحی صفحات وب نیازمندم

Alipour@live.com

آقای علیپور لطفا در بخش نظر همین مطلب .بعد از یافتن فرد مورد نظرتون وضعیت بسته شدن رو اعلام کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
MRS mohamadi 1392/04/08 ساعت 12:15

خوب من همه اینایی که آقای بداغ آبادی گفتن رو دارم
حالا باید چی کار کنم؟

خیلی پر واضح هستش
به آدرس ایمیلی که در متن مطلب قرار داره ایمیل بزنید
در صورت شروع به کار هم ممنون میشم یه نظر همین جا بزارین که دیگه مشخص بشه که فرد مورد نظر پیدا شده
با تشکر خیلی خیلی فراوان
موفق باشین

وینه 1392/04/08 ساعت 11:40

سلام
من نمی تونم بگم به چه برنامه هایی مسلطم
فقط میتونم بگم علاقه مندم
اگه بتونم کمک کنم خوشحال میشم

علی بداغ آبادی 1392/04/08 ساعت 09:39

ببخشید بچه ها
منظور آقای علیپور کار گرافیک صفحات وب هستش
در هر سطحی که باشید(حتی فقط علاقه مند و با پشت کار هم باشین)

محمدلطفی 1392/04/08 ساعت 01:21

سلام

من به
html-css-javascript-jquery-aspAsp.net-sqlsever-Wordpress

آشنایی دارم

sepi 1392/04/07 ساعت 22:25

من تا حدودی با html5 css3 my sql , sql server آشنایی دارم
به چ صورت هستش ؟
سپیده امین نیا

mohammadi 1392/04/07 ساعت 19:55

man ta hododi roo joomla mosalatam
sharayetetoon chie?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد