فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

تفاوت بین SQLSERVER 2008 و SQLSERVER 2012

یک نمونه فایل مقایسه  بین SQLSERVER 2008 و SQLSERVER 2012 که  آقای سیدرضا نیرومند حسینی  زحمت این کار رو کشیدند .

با تشکر از ایشان

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست 1392/05/21 ساعت 10:09

من که ترم های پیش مشکلی نداشتم من مجبورم از محل کارم دانلود کنم. ولی این ترم اصلا پیکو رو باز نمی کنه نمی دونم چرا کاریم نمی تونم کنم که سیستم خودم نیست. بعدم من که از خیلی از بچه ها شنیدم مشکل دارن فکر نمی کنم فقط دو نفر باشن!!اگه امکانش هست عوض کنین ممنون می شم. یا حداقل یکی از سرورهای ترم های پیشم اضافه کنید برا ماهاییکه مشکل داریم. مرثی

دوست 1392/05/20 ساعت 09:04

آقای بداغ آبادی عاجزانه خواهشمندیم سرور دانلوداتون رو عوض کنید

با سلام خدمت شما دوست عزیز
این سرور خیلی خیلی بهتر از سرورهای ترم های پیشه
ترم پیش همه با اون سرور ها مشکل داشتن ولی این ترم فقط دو نفر مشکل دارن که باید سیستم خودشون رو بررسی کنن
ولی بازهم اگه سرور بهتری میشناسید معرفی کنید خوشحال میشیم
باز هم ازتون ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد