فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

داستان کفشهای گمشده خانم اوحدی

سلام خسته نباشید 
امروز کلاس تربیت بدنی ساعت 12:30-14 بودم کفشام رو  بردن و هیچکس هم جوابگو نبود تا 5 عصر من بدون کفش تو دانشگاه از این دفتر به اون دفتر شدم ریاست دانشگاه که پوزخند زد و گفت به من چه 
حراست هم گفت ما کاری نمیتونیم بکنیم فقط همدردی میکنیم و عذر میخوایم 
اینو گفتم اطلاع رسانی کنید دزد پیدا شده تو دانشگاه و مراقب کفشاشون باشن وقتی میرن نماز خونه یا کلاس تربیت بدنی کفشاشون رو بگیرن زیر بغلشون چهار چشمی بپان 
برای من که خیلی تازه گی داشت به هر کی هم گفتم براش جالب بود

نظرات 5 + ارسال نظر
دانشجو 1392/08/16 ساعت 10:44

شرم آوره
از این دانشگاه (حیف اسم دانشگاه) هرچی بگی بر میآد
متاسفام که با کیا شدم همکلاسی

ستاد گمشدگان 1392/08/15 ساعت 13:39

به این دانشگاه پرفضیلت و این ریاست پرکیاست و این کادر قات نشان تبریک میگوییم بدلیل ستاره دار شدن صفات مستتر آن

این سخن ریاست و حراست محترم است در مقابل کمیته رسیدگی گمشدگان " شاید ایشان بدون کفش آمدیددانشگاه ...باید اثبات کنید که باکفش اومدید تا تحقیق میدانی صورت پذیرد" از میدان فردوسی و از شخص مجسمه فردوسی شروع میکنیم ..بگو ببینم...

همکلاسی 1392/08/15 ساعت 09:50

آخی...
حالا با چی رفت؟؟؟
متاسفم

سعیده جدیدی 1392/08/15 ساعت 03:22

سلام من هم بودم و از صیمیم قلب متأسفم برعکس نظری که به نام "دوستان" نوشتن اصلا هم نخندیدم .. به نظرم این ماجرا خیلی خیلی بده.. گم شدن کفش دوستمون توو دانشگاه یه محیط فرهنگی بین یه عده دانشجو که برای تحصیل اومدن با وجود باز بودن در سالن ... خیلی خیلی بده..
جداً متأسفم

دوستان 1392/08/15 ساعت 00:14

جان من آخر طنز بود.
دمتون گرم یک کوچولو ناراحت شدیم ولی کلی خندیدیم.
نمی تونم جلو خندمو بگیرم
متاسفم دوستم آخه خیلی خنده دار بود
هلاک این دانشگاه و ریاستشم
میگم یا کفشی سیندرلا بوده یا بردن واکس بزنن بیارن
جان من از این خبرا بزارین کلی حال کردیم و خندیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد