فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر پیمان صالحی ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه با اعلام این خبر افزود: اولین کمپ کارآفرینی دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی واحد استان تهران به منظور توانمندسازی و تقویت مهارت های دانشجویان در زمینه شکوفایی خلاقیت، کارآفرینی، ایجاد کسب و کار دانش بنیان، چگونگی رقابت در فضای کسب و کار، تسهیل فرآیند تولید ثروت از ایده و ایجاد طرح های نوآورانه در راستای تعامل موثر صاحبان ایده با دانشگاه و صنعت از 26 بهمن تا 5 اسفندماه در پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی برگزار می شود.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه اظهار داشت:از محورهای اصلی کمپ می توان به برگزاری کارگاه­ها و سمینارهای تخصصی از جمله کارگاه موفقیت، طراحی آینده، تغییر در نوع نگرش، خلق ایده، خلاقیت، نوآوری، تهیه طرح کسب و کار و برندسازی، همچنین مشاوره با متخصصین در قالب کلینیک تخصصی، رایزنی با سرمایه گذاران، بانکها و صندوق های مخاطره پذیر نام برد.
دکتر صالحی افزود: ایده های برگزیده علاوه بر تجلیل به جشنواره شیخ بهایی و مراکز رشد معرفی می شوند. وی تصریح کرد: کلیه دوره­ها و برنامه­های کمپ کارآفرینی برای دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی بصورت رایگان می باشد. 
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه گفت: دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پرتال اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.uast.ac.ir مراجعه نمایند.

نظرات 2 + ارسال نظر

عیدتان مبارک

نقد با شهد راه حل 1392/11/17 ساعت 23:41

باسلام
لطفا لینکدقیقتر ثبتنام قراربدید تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد