فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

ثبت نام با تاخیر نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92

به اطلاع کلیه دانشجویان می رساند آخرین مهلت  ثبت نام با تاخیر نیمسال دوم سال تحصیلی 93-92 ( بهمن 92 ) روز چهارشنبه مورخ 1392/11/23 برای تمامی رشته ها و مقاطع تحصیلی به صورت حضوری در مرکز  می باشد.

(منبع سایت دانشگاه )

نظرات 3 + ارسال نظر
گولیده 1392/11/23 ساعت 16:22

من ترم قبل از یکی از دوستانم در دانشگاه دیگر قضیه تخفیف را شنیدم، وقتی از یکی از مسئولین دانشگاه در این زمینه پرسیدم جواب مبهمی بهم داد و بی خیال قضیه شدم تا اینکه روز انتخاب واحد این ترم دیدم بچه های سخت افزار همه در حال تخفیف گرفتن هستند و وقتی قضیه را دنبال کردم دیدم که بله سه ترم گولیده شدم و البته بچه ها می گفتند که الان دیگه خیلی دیره باید از دو هفته قبل درخواست می دادی یعنی می توانی با معدل 2ترم قبل برای این ترم در خواست تخفیف کنی نه با معدل این ترمی که تازه گذراندی و هنوز تکلیف نمره هایش مشخص نیست این نکته را دقت کنید.

همکلاسی 1392/11/23 ساعت 07:17

خدا ازشون نگذره من از اولین پودمان معدلام بالای 19 و 18 بوده اما تازه الان موضوع تخفیفو فهمیدم!!!

گولیده 1392/11/22 ساعت 17:11

با سلام
دوستان مطلع باشید کسانی که معدل بالای 17 کسب می کنند می توانند تقاضای تخفیف شهریه نمایند، تا جایی که من می دانم 25 درصد تخفیف،به این صورت که قبل از شروع انتخاب واحد مثلا 2 هفته قبل از انتخاب واحد، به ساختمان رو به رو یعنی دانشگاه جامع مراجعه نمایید و برگه درخواست تخفیف را به دبیرخانه تحویل دهید.
جالبه مسئولین دانشگاه خودمان مغرضانه هیچ راهنمایی در این زمینه نمی کنند و عمدا نهایت سعیشان را می کنند که شما را بپیچانند
خدا تو این مملکت به هممون رحم کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد