فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

اعلام نمرات درس خلاقیت هنری

*** نمرات درس خلاقیت هنری استاد نصرتی در سایت سجاد اعلام شد. ***
نظرات 11 + ارسال نظر
همکلاسی 1392/12/01 ساعت 11:51

متاسفانه استاد محترم خلاقیت هنری ، نه درس دادنشون معلوم بود چه مدلیه ، نه سلیقه ی قبول نمونه اتودها و نه نمره دادشون.
خیلی خاطره بدی ازش تو ذهنم موند.
واقعا که یه درسه 3 واحدیرو خوب با این نمره دادنشون به فلاکت کشوند. من که ازش راضی نیستم ، خدا ازش راضی نباشه.
یکی از بچه ها که بسیار بسیار کارای ضعیفی داشت و اکثر کاراش کپی اینترنتی بود شده 18 .
استاد برای اصولت متاسفم

دوست عزیز ممنون میشم نظرت رو در پست نظر سنجی استاد هم اعلام کنید

همکلاسی 1392/12/01 ساعت 11:40

متاسفانه استاد محترم خلاقیت هنری ، نه درس دادنشون معلوم بود چه مدلیه ، نه سلیقه ی قبول نمونه اتودها و نه نمره دادشون.
خیلی خاطره بدی ازش تو ذهنم موند.
واقعا که یه درسه 3 واحدیرو خوب با این نمره دادنشون به فلاکت کشوند. من که ازش راضی نیستم ، خدا ازش راضی نباشه.

سلام
من هم متأسفم دوست گرامی و باهاتون همدردی می کنم..

محمد 1392/11/27 ساعت 15:31

سلام
استاد ته پیج اون وقت ما که فر میخوردیم استاد شاکی میشد
کلاس ها بی برنامه و وقت به بطالت گذرانده میشد
سرجمع 5دقیقه مفید بود با ارفاق
آخرش هم نفهمیدیم چند چندیم تو این کلاس
با کلی کارو اون ژوژمان کذایی( با تشکر از ... که قبول زحمت کرد و این ژوژمان منو درست کرد خدا خیرش بده) پایین ترین نمره این ترمو گرفتم از این درس
البته استاد توضیحاتی دادند برای ما به خاطر مسائل پیش آمده
در نهایت تشکر از زحمات استاد امیدوارم موفق باشند و صبور تر

همکلاسی 1392/11/27 ساعت 15:06

خانم جدیدی ممنون از پاسخ شما ولی در بین خودمان هم اصولی برای نمره دادان رعایت نشده.
کسی که اصلا سرکلاس حاضر نمیشد و کار هم ارائه نمی داد نمره بالایی گرفته ولی بسیاری از عزیزان که همواره در کلاس حاضر بودند و کارهایی زیادی هم انجام دادند نمره پایینی گرفتند.
واقعا جای تاسف دارد.

سلام
باز هم کاملا با شما موافقم و البته شاهد این مورد خودم نیز بوده ام!
من هم مانند شما متأسفم

همکلاسی 1392/11/27 ساعت 12:06

سلام این چه وضع نمره دادنه اصلا کسی نمره کامل گرفته لطفا بگه همه اونایی که انتظار نمره کامل داشتن کم شدن!!!

سلام
تا الان بنده که خبر ندارم کسی 20 گرفته باشه ..
باید از دوستان بپرسیم که آیا کسی 20 شده یا خیر؟
واقعا متأسفم که معدل اکثر دوستان به دلیل این نمره پایین اومده مثل خود بنده

همکلاسی 1392/11/27 ساعت 09:34

سلام
فقط یه نفر بیاد توضیح بده این خانوم روی چه اصولی نمره داده؟
اصلا منطقی داشته یا نه؟
آخه این چه وضع نمره دادنه؟

سلام
بنده هم با شما موافقم ،احتمالا با دانشجویان هنر مقایسه شدیم که خوب مطمئناً نباید نمره کامل می گرفتیم!!

پس کو نمره. 1392/11/27 ساعت 03:05

نه عزیز دست شما که درد نکنه بازم خوبه شما زحمت کشیدی اطلاع دادی ..والا چه میدونسیم که داده نمره رو یا نه

خواهش می کنم.
موفق باشید

دوست 1392/11/26 ساعت 22:55

مهندس الان ساعت نزدیک 11 شبه ولی من نمره ای نمی بینم
مطمئنی؟؟؟شده حکایت نمره تربیت بدنی؟؟؟

سلام
باور بفرمایید من از خیلی از دوستان پرسیدم نمرات وارد شده عجیبه که نمره شما هنوز نیومده!

پس کو نمره. 1392/11/26 ساعت 16:24

نمره نداده که پس کو نمره.......
چند داده
ای تو روحشون با این همه استرسی که به همه میدن
زندگیمون شده استرس
استرس قبل امتحان
"""""""خود امتحان
""""""" بعدش
"""""" نمره امتحان
"""" نمره که چرا به ما نداده
عجب دنیائیه
فکنم خدا شب اول قبر و بیخیال بشه ...بگه شما که پوست خودتونو کندید...]چیزی برا من نمونده

سلام
دوست گرامی خیلی از نمرات اومده بود برای همین من هم اطلاع رسانی کردم احتمالا با فاصله چند ساعت نمرات بقیه هم وارد می شود.
موفق باشید

هم دانشگاهی 1392/11/26 ساعت 15:46

سرکار خانم جدیدی از اطلاع رسانیتون متشکر
دیگه فراموش شده بود که نمره ها رو ندادن
باز خداروشکر تا قبل آخر سال نمره ها رو دادن و به سال بعد نکشید
:))

سلام
خواهش می کنم انجام وظیفه بود.
موفق باشید

دانشجو 1392/11/26 ساعت 14:46

افتضاح نمره داده این استاد بی نظم و بی تدبیر.

با سلام
بنده هم با نظر شما موافقم و اصلا از نمره خودم راضی نیستم
با وجود حضور همیشگی در کلاس و انجام اونهمه تکالیف و سخت گیری های ایشون و در آخر امتحان کتبی که از نظر خودم به خوبی از پسش بر اومدم نمره ای که استحقاقش رو داشتم نگرفتم.
امیدوارم باقی دوستان راضی باشند.. البته منظورم کسانی است که مانند ما کلاس رو جدی گرفته بودند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد