فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

گروه درسی باهم جابجاکنید(درخواست 4 جابجایی)

باسلام دوستانی که نظر به تغییرگروهشان دارند باذکرایمیل و گرایش وگروه اعلام نمایندتا بادیگر دوستانی که این درخواستو دارند جابجا گردند...            لطفا از درج شماره تماس جدا خودداری فرمائید

نکته در گرایش تحت وب 

دوستانی که تغییر گروه  از ۱ به گروه دیگر دارند توجه داشته باشند جابجایی با گروه ۲و۳ عملا فرق خاصی ندارد و لطفا همکاری کنند تا جابجایی صورت پذیردو فقط لازم است  با استاد مربوطه هماهنگی لازم صورت بپذیرد   باتشکر

نظرات 5 + ارسال نظر
رنجبر 1392/11/29 ساعت 21:44

سلام فک کنم بنده گروه 3آی تی هستم
بایکی از دوگروه دیگر درصورت تمایل جابه جا شوم
باتشکر
RANJBAR_NEGAR@YAHOO.COM

زهرا عزیزی 1392/11/26 ساعت 14:29

با سلام و عرض ادب
من گروه 1 طراحی وب هستم و خواستار جا به جایی با گروه 3 هستم دوستانی که تمایل به جابه جایی با اینجانب را دارند لطف بفرمایند و اعلام کنند.
ایمیل بنده:zahra_a2089@yahoo.com
با تشکر

باسلام گروه 2 و 3 مشابه است و با هماهنگی اساتید میتوان در روز های دیگر حاضرشد

معتمدی 1392/11/24 ساعت 08:56

شرمنده ایمیلم یادم رفت!
shima_motamedi@yahoo.com

معتمدی 1392/11/24 ساعت 08:54

سلام من گروه 2 طراحی وب هستم دوستانی که گروه 1 هستند و تمایل به جابجایی با اینجانب را دارند لطفا اعلام فرمائید.

2 ب 1 (گروه 2 طراحی وب) 1392/11/23 ساعت 01:23

سلام دوستان عزیز
بنده گروه 2 طراحی وب هستم دوستانی که گروه 1 هستند و تمایل به جابجاایی دارند لطفا در این پست اعلام بفرمایند.
با تشکـــــــــــر

سلام
دوست گرانقدر نه اسمی نه ایمیلی ...
طرف اهدا کننده از کجا بدونه که اهدایش به اصلش میرسه یا نه...
انشالله مشکل شماهم حل بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد