فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

بهمن ۹۲ - آی تی -کاربرد فناوری اطلاعات درسازمان(استاد جناب آقای هوشنگ احمدی) چهارشنبه ها 9 تا 11

برای مشاهده کامل هر مطلب ، لطفاً بر روی ادامه مطلب  و برای ثبت و مشاهده نظرات در مورد استاد مربوطه ، اینجا کلیک کنید.


برنامه کلاس های استاد جناب آقای احمدی

گروه

روز

ساعت

شماره کلاس

پودمانی

چهار شنبه

۹ الی ۱۱

پودمانی

چهارشنبه

۱۴ الی ۱۶

پودمانی

سه شنبه

۱۶ الی ۱۸

ترمی

سه شنبه

۱۴ الی ۱۶



خلاصه جلسات:



جلسه اول: ۱۳۹۲/۱۱/۳۰ 

 در این جلسه تنها معارفه صورت گرفت.

جلسه دوم:   ۱۳۹۲/۱۲/۰۷

در این جلسه کتاب مبانی و مدیریت فناوری اطلاعات نوشته دکتر محمد فتحیان و مهندس سید حاتم مهدوی نور،انتشارات دانشگاه علم و صنعت به عنوان منبع درسی معرفی شد. 

  

فصول 22 تا 27 تدریس خواهد شد. در این ترم ارائه نداریم.


 جلسه سوم:   ۱۳۹۲/۱۲/۱۴ 

در این جلسه فصل 22 به صورت کامل تدریس شد.



جلسه چهارم:   ۱۳۹۲/۱۲/۲۱

در این جلسه استاد فصل 23 پیرامون آمادگی الکترونیکی را به صورت کامل تدریس کردند.


جلسه پنجم:   ۱۳۹۳/۰۱/۲۰

استاد فصل 24 را تا سرارزیابی فناوری تدریس کردند


جلسه ششم:   ۱۳۹۳/۰۱/۲۷

فصل 24 تا آخر تدریس شد


جلسه هفتم:   ۱۳۹۳/۰۲۳

فصل 25 تا نیمه تدریس شد

طبق گفته خانم اوحدی : در جلسه 2/2/93 استاد احمدی گفتن درباره کارت امتیازی متوازن بچه ها تحقیق کنند



جلسه هشتم:   ۱۳۹۳/۰۲/۱۰

فصل 25 به پایان رسید.

در مورد کارت امتیازی متوازن و عوامل حیاتی موفقیت تحقیق داده شد



جلسه نهم:   ۱۳۹۳/۰۲/۱۷

فصل 26 تا سر چارچوب معماری سازمانی FEAF تدریس شد



جلسه دهم:   ۱۳۹۳/۰۲/۲۴

به علت تعداد کم بچه ها کلاس برگزار نشد.



جلسه یازدهم:   ۱۳۹۳/۰۲/۳۱

کلاس کنسل شد.



جلسه دوازدهم:   ۱۳۹۳/۰۳۷

فصل 27 به صورت کامل تدریس شد.



استاد سه سوال مطرح کردند که در امتحان از این سه سوال می آید و 4 نمره دارد

1. تعریف تولید ناخالص داخلی و ملی ، تولید خالص داخلی و ملی
2. تعریف و شرح کامل از کارت امتیاز متوازن
3. عوامل کلیدی (بحرانی ) موفقیت

جواب سوال ها در سایت iidit.ir می باشد

نظرات 13 + ارسال نظر
ساحره اوحدی 1393/03/29 ساعت 12:27

دوست عزیزم خانم دهقانیان میشه زحمت بکشی این رو اصلاح کنید برای بچه ها من هم اشتباه نوشتم اصلاح میکنم
عوامل کلیدی یا بحرانی موفقیت درست است

ساحره اوحدی 1393/03/29 ساعت 12:24

سلام دوستان عزیزم
من واقعا توی کتاب چیزی که استاد گفته باشند مهم هست رو ندارم من هر چی خودم خوندم و بنظرم مهم بود خودم خط میکشیدم
استاد تاکیدی بر شکلها و نمودارهای کتاب داشتند که اونها رو مطالعه کنید
یکی از دوستان هم دیروز به من پیغام داد که جواب سوالات در سایت iidit.ir هست
اگه کسی سوالات رو در آورده و میدونه درست هست اطلاع بده دوست خوبمون در سایت بگذارند
در ضمن نویسنده این پست دوست عزیزمون خانم دهقانیان هستند نه من
موفق باشید
ساحره اوحدی

همکلاسی 1393/03/27 ساعت 09:53

میشه یکی توضیح "عوامل کلیدی (برهانی ) موفقیت" رو بگه؟؟؟

دانشجو 1393/03/26 ساعت 16:18

سلام ساحره جون
میشه لطفا صفحه هایی که استاد از کتاب می گفت و شما علامت میزدی رو برامون زود تو وبلاگ بذاری، نگو نداری که خودم دیدم علامت میزدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

راستی جواب سوالارو هم بذارلطفا.!!!!!!!!!!

مهدی 1393/03/26 ساعت 13:10

میشه لطف کنید مطالبی که استاد احمدی سر کلاس گفتند رو مارک کنید یا بگید کجا ها مهم تره ممنون

همکلاسی 1393/03/24 ساعت 15:47

سلام
میشه لطفا جواب سوالارو هم بذارید!!!!
به خدا من اصلا وقت ندارم.
خدا خیرتون بده.

استاد گفتن پاسخ های خانم شریعتی کامل بوده من هم جواب ها را ندارم اگر پیدا کردم چشم

hamclassi 1393/03/22 ساعت 14:05

با سلام
لطفا جواب سوالا رو هم بذارید
مرسی

همکلاسی 1393/03/20 ساعت 10:36

بحرانی نه برهانی

ساحره اوحدی 1393/03/16 ساعت 23:30

سلام دوست عزیز
گلم این رو تو سایت میزنی کسایی که جلسه آخر نبودند مطلع بشوند
استاد سه سوال مطرح کردند که در امتحان از این سه سوال می آید و 4 نمره دارد

1. تعریف تولید ناخالص داخلی و ملی ، تولید خالص داخلی و ملی
2. تعریف و شرح کامل از کارت امتیاز متوازن
3. عوامل کلیدی (برهانی ) موفقیت

ساحره اوحدی 1393/03/04 ساعت 22:46

سلام عزیزم
کلاس استاد احمدی سه شنبه هفته بعد برگزار میشه یا نه
من شنیدم که استاد گفتند باید بیاید فصل 27 تدریس نشده
و درباره امتحان و نحوه امتحان صحبتی نکردند؟

سلام . تشکیل میشه.
اما در مورد امتحان حرفی نزدن

همکلاسی 1393/02/15 ساعت 15:00

خیلی خانمی عزیزم

ساحره اوحدی 1393/02/04 ساعت 00:08

سلام خسته نباشید
در جلسه 2/2/93 استاد احمدی گفتن درباره کارت امتیازی متوازن بچه ها تحقیق کنند لطف میکنی تو سایت بزنی ممنون

چشم

fahime 1393/01/14 ساعت 19:07

salam mer30 az veblog khobeton ketab ostad ahmadi ro key eskan mikonid ?ba tashakor

سلام دوست عزیز قرار نیست من این کتاب رو اسکن کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد