فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

روز بزرگداشت شهدا....

پخش صوتی یاد امام و شهدا

سردار شهید حاج ابراهیم همت (شهادت: اسفند 1362):
از طرف من به جوانان بگویید: چشم شهیدان و تبلور خونشان به شما دوخته شده است. به پا خیزید و اسلام و خود را دریابید. تنها به یاد خدا باشید. به او پناه ببرید و توکل به خدا داشته باشید. شهید محمد کرمی نژاد: توصیه من به فرهیختگان و مسؤولین فرهنگ این است که در تربیت نونهالان عزیز مملکت به حّد اعلا کوشا باشید. 

  گفت: که چیه؟ هی جانباز جانباز شهید شهید!
میخواستن نرن! کسی مجبورشون نکرده بود که!
گفتم:چرا اتفاقا! مجبورشون میکرد!
گفت:کی؟!!
گفتم:همون که تو نداریش!
گفت:من ندارم؟! چی رو؟!

گفتم: غیرت!!!



شهدا دست ما هم بگیرید... 

هفت سین 57


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد