فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

دوره های آموزشی شبکه رایگان

با سلام

طبق هماهنگی هایی که با استاد سرکار خانم فتحی پور صورت گرفته ، آموزشگاه مجتمع فنی سپنتا برای دانشجویانی که توسط استاد معرفی بشوند دوره های Network+ را به صورت رایگان برگزار خواهند کرد


 

 


در پایان دوره اگر علاقه مند به دریافت مدرک آموزشگاه می باشید می توانید با پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان و شرکت در آزمون و در صورت دریافت مدرک بین المللی با پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار تومان و شرکت در آزمون مورد نظر ، موفق به کسب آن شوید

برای ثبت نام در آموزشگاه و برخورداری از امکان رایگانی دوره لطفا اسم و فامیلی خورد را در بخش نظرات همین پست بنویسید یا برای من ایمیل کنید

آدرس :

سمت غرب به شرق انتهای بزرگراه نیایش -  میدان اول شهران

با تشکر

نظرات 9 + ارسال نظر
اکرم معصومی 1393/09/20 ساعت 08:21

با سلام وعرض ادب
متشکر از زحمات بی دریغ و خداپسندانتون و ممنون از استاد عزیزمون خدا خیرشون بده
ممنون میشم اسم بنده رو هم جهت ثبت نام بدهید.

سلام مهندس
خوبین؟
این اطلاعیه حداقل برای 6 یا 7 ماه پیشه
خبر ندارم که استاد هنوز اونجا هست یا نه
و اینکه کاملا رایگانه یا نه؟
با خود استاد باید هماهنگ کنین

yektaei 1393/09/19 ساعت 13:42

با سلام و تشکر از زحمات شما و استاد گرانقدر
لطفاً اسم اینجانب را نیز بدهید.
ممنون

سلام مهندس
خوبین؟
این اطلاعیه حداقل برای 6 یا 7 ماه پیشه
خبر ندارم که استاد هنوز اونجا هست یا نه
و اینکه کاملا رایگانه یا نه؟
با خود استاد باید هماهنگ کنین

اسدالهی 1393/02/27 ساعت 08:32

سلام
با تشکر از استاد عزیز و شما همکلاسی صبور
ممنون میشم اگر من هم بتونم تو این کلاس شرکت کنم.
ممنون

فهیمه سیاف زاده 1393/02/26 ساعت 20:40

با سلام و تشکر از زحمات شما و استاد گرانقدر
ممنون میشم اسم بنده رو هم جهت ثبت نام بدهید.

جمالیان 1393/02/26 ساعت 20:26

مدیریت محترم وبلاگ :جناب آقای بداغ آبادی
با سلام و وقت بخیر
این خبر،میتونم بگم برای دانشجوبان یکی از بهترین خبرها بود
امیدوارم همیشه خوش خبر باشید.
ممنون میشم اسم بنده هم به این لیست اضافه کنید.
با تشکـــــــــــــــــــر

مصطفی تیره کار 1393/02/26 ساعت 10:22

سلام. در صورت امکان اسم من را هم بدهید

امیرحسین شیرمحمدی 1393/02/25 ساعت 21:58

سلام دستت درد نکنه اگر میشه اسم من روهم بده

نیایی 1393/02/24 ساعت 23:38

سلام به دوست گرامی و عزیز
واقعا از شما و استاد گرامی و دیگر دوستان تشکر میکنم
اگه این امکان داشته باشه خیلی عالی و من هم تقاضا دارم اسم رو به این کلاسها اضافه کنید
با تشکر مجدد

Esmaeily 1393/02/24 ساعت 12:28

salam
mamnon misham be bande ham etela dahid
movafagh bashid

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد