فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

کلاس رفع اشکال آزمون عملی طراحی پایه استاد رحمانی

اطلاعیه:

دانشجویان طراحی پایه،استاد رحمانی

دوستانی که تمایل دارند قبل از برگزاری آزمون عملی،در کلاس رفع اشکال حضور داشته باشند،به اطلاع میرساند:کلاس فوق در روز پنجشنبه مورخ 93/03/01 از ساعت 14 الی 18 توسط دوست خوبمون سرکار خانم شیرین کاظمی ،در دانشگاه برگزار میگردد.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی بداغ آبادی 1393/03/01 ساعت 21:37

سلام
با اینکه فقط چند دقیقه سر کلاس شما حاضر شدم ولی کلی به اطلاعاتم اضافه شد
از همه شما عزیزان تشکر می کنم و براتون آرزوی خوشبختی و سر افرازی دارم

سلام مهندس
اختیار دارید، چوبکاری نفرمائید،
ما هم خوشحال میشیم از معلومات شما بهرمند بشیم.

علی بداغ آبادی 1393/02/31 ساعت 19:21

با سلام خدمت همه مهندسین فعال دانشگاه
چقدر خوبه که این همه حس کمک کردن بین شما عزیزان وجود داره
من به نوبه خودم بهتون احسنت می گم و هر کمکی که از دستم بر بیاد دریغ نخواهم کرد
براتون آرزوی موفقیت دارم

همکلاسی 1393/02/31 ساعت 14:51

اههه چقدر خووب
دستشون درد نکنه
لطف میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد