فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

اعلام نتایج و نمرات درس کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان


*نمرات درس کاربرد فناوری اطلاعات در سازمان  استاد احسان پوری اعلام شد*


منبع خبر خود استاد عزیز
نظرات 3 + ارسال نظر
دانشجو 1393/04/15 ساعت 09:54

به نظر من اصلا درس دادن بلد نبود
من که چیزی یاد نگرفتم سر کلاسش
همون چیزایی رو که استاد احمدی می گفت رو تکرار کرد تازه به روشی بد تر از اون

همکلاسی 1393/04/15 ساعت 00:12

کووووو پس برای من چیزی ثبت نشده هنوز

بداغ آبادی:
لطفا دقیقتر بررسی کنید (من با خیلی ها صحبت کردم و از نمره هاشون راضی بودن) یا با خانم صالحی هماهنگ کنید

1دانشجو 1393/04/14 ساعت 09:57

از استاد عزیز چیزی جز این هم انتظار نداشتیم. فقط می گم هم خوب درس داد و هم خوب نمره و هم اینکه شعور و انسانیت داشت.
.....دمت گرم همیشه استاد پوری عزیز .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد