فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

از زندگی آموختم...

درس های زندگی



از زندگی آموختم:

هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست. 


آموختم: از آدمها بت نسازم.


آموختم: اگر به من حسادت میکنند، حتما از آنها برترم.

  

آموختم: خنده بعضی ها از گریه شون غمناک تره.


آموختم: تلافی کردن، از انرژی خودم می کاهد.


آموختم: کم آوردن، قسمتی از زندگیست.


آموختم: هر چه می خواهد دل تنگت، ساکت! کسی درک نخواهد کرد.


آموختم: که گاهی وقتها هیچ واژه ای آرامت نمیکند.


آموختم: به بودنها دیر عادت کنم و به نبودنها زود، آدمها نبودن را بهتر بلدند.


آموختم: گاهی از زیاد نزدیک شدن، فراموش می شوی.


آموختم: گاهی یک کلمه، پتک است و تمام وجود من از شیشه.


آموختم: تا با کفش کسی راه نرفتم، راه رفتنش را قضاوت نکنم.


آموختم: گاهی برای بودن باید محو شد.


آموختم: دوست خوب، پادشاه بی تاج و تختیست که بر دل حکومت میکند.


آموختم: از کم بودن نترسم، اگر کم باشم شاید ولم کنند، ولی زیاد باشم، حیفم میکنند.


آموختم: اگه فیتیله احساسات پایین بالا بشه، آدمها هوا برشون میداره.


آموختم: برای شناخت آدمها، یکبار بر خلاف میلشان عمل کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد