فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

اعلام نمرات مدیریت و تولید محتوا در وب(استاد علیزاده) درسامانه سجاد

 

 

*نمرات درس مدیریت و تولید محتوا در وب استاد علیزاده اعلام شد*


برای ورود به سایت سجاد و مشاهده نمرات اینجا کلیک کنید

منبع : 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم 1393/06/21 ساعت 12:23

البته به خانم ها نمره خوب نداده

نمره من هم خیلی بیشتر می شد

چند داده ؟؟؟
حقتون چند بود

نام خوب 1393/06/19 ساعت 04:17

سلام
من قبول شدم ولی نمرم خیلی بیشتر از اینی میشه که بهم داده و خیلی بد نمره داده ملومه کیلویی صحیح کرده
البته آنچه معلومه به خانوما خوب نمره داده
"بوق"
البته اون تقصیری نداره ، از بس دانشگاه ما استادارو از "بوق" در میاره این وسط دانشجو ها گرفتارن
الان اعتراض کنم احتمالن "بوق" "بوق" میندازتم دستمونم به هیچ جا بند نیس

ناشناس 1393/06/17 ساعت 22:25

سلام
فکر کنم استاد خیلی ها رو انداخته باشه . اگه اینطوریه بهتره اعتراض بشه چون نه درست درس داد و نه درست امتحان گرفت.

باسلام طی خبری که یکی از دوستان ازایشان گرفتند؛وی ابراز داشتند که به همه نمره اضافی داده اند و اگر کسی معترضه باحضورش برگشو تصحیح میکنه ونمره برگه هرچی بود لحاظ میشود(چه کم و چه زیاد). جزای ایشان باخدا...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد