فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

اطلاعاتی در رابطه با محل های کارآموزی - واحد آی تی شرکت ملی گاز

  

سلام دوستان

علت اینکه این موارد رو می نویسم برای شما اینکه شاید به درد شما بخوره و یه جورایی تجربه ام رو با شما به اشتراک گذاشتم. ممنون میشم شما هم تجربیاتتون رو با بقیه به اشتراک بزارین یا تو نظرات همین پست یا ایمیل کنین تا من به صورت یه پست جدید انتشار بدم

من دیروز رفته بودم واحد آی تی شرکت ملی گاز تو انتهای خیابان آبان یه برج سفید خیلی بزرگیه فکر کنم باید 18 طبقه باشه ، برای کارآموزی صحبت کنم

اسم مدیر واحد آی تی آقای صمدی هستش طبقه چهارم


خلاصه صحبت ها به قراره زیره:




 از خیلی قسمت ها تشکیل میشد

 یه واحد مین فریم داشتن

 که گفتن به درد شما نمیخوره


 به دو دلیل


 یکی اینکه به این زودی ها یاد نمی گیرین



 و دلیل دوم اینکه کجا می خواین برین کار کنین وقتی چند تا سازمان بیشتر مین فریم ندارن؟



 یه واحد داشتن به نام اپلیکیشن که نرم افزار های دیسکتابی می نوشتن

 باید برنامه نویس ویندوز باشین

 خیلی جالب نیست برای اونایی که برنامه نویسی بلد نیستن

 چون زمان کار آموزی کمه


 یه واحد داشتن طراحی وب بود

 که باید برنامه نویسی تحت وب انجام میدادین

 که اگر علاقه نداشته باشین کار زیادی توش نیست

 مثل جاوا اسکریپت و جاوا و اچ تی ام ال و ....



 یه واحد شبکه داشتن که گفت به خاطر مسائل امنیتی نمیزاریم زیاد چیزی یاد بگیرین



 یه واحد هم داشتن مشکلات سخت افزاری بود

 که اونم زیاد جالب نیست


 یه واحد پشتیبانی نرم افزاری داشت که نصب ویندوز و آفیس و برنامه های توی سازمان رو باید نصب می کردین

 

 

 حالا

 نتیجه

 بهتره تصمیم خودتونو بگیرین که تو آینده می خواین چیکاره بشین


 راستی اینم بگم که  گفت من نمی تونم هیچ کسی رو استخدام کنم

 فقط اینجا برای کارآموزی خوبه


ببخشید اگر غلط املایی دارم

و امیدوارم به دردتون بخوره





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد