فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

نظرسنجی: درخصوص استاد جناب آقای علیزاده

برای مشاهده مطلب درسی مدیریت و تولید محتوا در وب مربوط به استاد در ترم ششم سال تحصیلی ۹۲-۹۳ اینجا کلیک کنید

باسلام و احترام

نظرسنجی: شامل تقدیر و تشکر و یا نقد سازنده (با ارائه طریق) با حفظ ارزش و احترام ایشان ارائه نظر فرمائید.

شایان ذکر است تدارک این مهم در جهت ارتقا تمامی سطوح و همچنین ایجاد فضایی دوستانه تر لحاظ شده که موجب تشویق و ترغیب این عزیزان میباشد.

قبلا از عنایات همه دوستان کمال تشکر را داریم

نظرات 5 + ارسال نظر
خودم 1393/07/04 ساعت 13:38

سلام
بهش میگم حضرت آقای استاددکتر ژرمن دامن افاضاتو
ما نخاستیم نمرت12برا خودت مارو بنداز3واحده1نمره معدل ما رو کم کرد این بذل و بخششت
ما را بخیرت هیچ امیدی نیس لطفا شر مرسان
قبول نمیکنه
میگم مگه نگفتی هرکی اعتراض کنه نمره برگشو میدی
خب 7 برگه مارو بده اگه نمیترسی
اعتراض زدم میگه رد کردم نمیتونم آموزش فلان و بیسار
میگم فلان استاد همین 31 جواب اعتراض داده ...نمیقبوله
چطو تو نمیتونی...
البته باید یادتون باشه من پروژه اکسل دادم که گفت هرکی درست کنه 5 نمره میگیره خب با این احوان من تو برگه فقط از نام نام خانوادگی نمره آوردم
راستی برای دکترا زبان در حد مقطع راهنمایی لازم نیس
بخاطر همین تو خیابون داد میزنی دکتر 10 نفر برمیگردندا
دکتر برو2...

هم کلاسی 1393/07/04 ساعت 11:06

خیلی جالبه هر کسی به نمرش اعتراض کرده بهش گفته تو برگه 9/5 شدی من حالا کلی نمره بهت بخشیدم تا قبول شدی ،یه چیزی ام طلب کار می شی . همین طور واسه خورش یه سری نمره های کیلویی داده رفته اسم خودشم گذاشته استاد

دوست دارم بیافتم 1393/06/27 ساعت 18:07

بیا اینم انتخاب واحدا ببین کیو گذاشتن برای این درس شکوفیان
یعنی اگه همه اعتراض بدیم و بیافتیم با شکوفیان حداقل 16 یا 17 میشیم چقد تاثیر داره تو معدلمون
برا من یه نمره اضافه میشه

چکار کنم ... ؟؟؟

مینا 1393/06/25 ساعت 23:05

میتونم بگم چیپ ترین استادی که داشتیم !!! و بی سواد .کلاسش جز سردرد چیزی نداشت .از بس داد میزد

خودش 1393/06/25 ساعت 22:32

سلام
با توجه به اینکه احتمال داره یک درصد ایشون استاد پروژه بشن من اسمم و ننوشتم
در کل ایشون اصلن اینکاره نیستن ، اون از تدریس بدشون و آن هم از نمرات کیلویی که به بچه ها دادن ، ضمنا از طرز برخوردشون تو کلاس با بچه ها و شیرین عسل بازیاشون که با خانما داشتن و خورد کردن شخصیت بضی از پسرای کلاس که واقعن نمیشه حرفی زد
من شخصا از ۲۰ نمره به ایشون ۲ بیشتر نمیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد