فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

هدیه های اولین روزه ، روزه داری امام حسین (علیه السلام)


  

اولین روزی که امام حسین (علیه السلام) روزه گرفتند همه اهل بیت علیهم السلام در کنار سفره جمع شدند :

پیامبر اکرم (صلوات الله علیه و آله) رو به امام حسین علیه السلام فرمودند: حسین جان عزیزم روزه ات را باز کن

امام حسین (علیه السلام) فرمودند : جایزه من چه خواهدبود؟

پیامبر صلوات الله علیه و آله فرمودند : نصف محبتم را به کسانی که تو را دوست دارند می بخشم .

حضرت علی فرمودند : پسرم حسین جان بفرما.

باز امام فرمودند : جایزه من چه خواهد بود ؟

حضرت علی فرمودند :نصف عبادتهایم برای کسانی که عاشق تو هستند.

حضرت فاطمه (سلام الل علیها) فرمودند :عزیز دلم افطار کن.

امام حسین پرسیدند: جایزه شما به من چیست؟

حضرت فرمودند: نصف عبادتهایم را به کسانی میبخشم که بر تو گریه می کنند.

امام حسن فرمودند: برادر جان روزه ات را باز کن.

و امام همان سوال را پرسیدند.

حضرت پاسخ دادند:من تا همه گنهکاران را بر تو نبخشم به بهشت نخواهم رفت.

و در همین حال جبرئیل بر پیامبر نازل شد فرمود خدا میفرماید

من از شماها مهربانتر هستیم و آنقدر آن کسانی را که عاشق تو هستند رابه بهشت میبرم تاراضی شوی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد