فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

با مهندسی معکوس استاد خود باشید

 

باسلام و وقت بخیر 

خاستم درخصوص مهندسی معکوس نظرامونو به شور بذاریم و از تجربیات هم استفاده کنیم


 میخایم فوتوشاپ یادبگیریم ...

راه:بریم کلاس ، سوال از متخصص ،دانلود جزوه آموزشی ووو> خب اینا نیازمند هزینه و صرف زمان و مشکلات مربوط به اونه 


یه راه دیگر...نمونه کار(لایه بازPSD) انجام شده دانلود ودر برنامه باز میکنیم و از task های انجام شده را پاک (DEL) ومجددبازیابی(Ctrl+Z)  میکنیم  وهمون موقع عملیات انجام شده رو رویت میکنیم


کشیدن لوگو

میخام در برنامه ها FLASH ,,فتوشاپ وIllustrator قابل توجه  رشته  طراحی صفحات وب

تصویری و بکشم ..نقاشیم هم خوب نیست چکار کنم ولی نمونه عکسو دارم   یوخده هم تنبل تشریف دارم 

کافی بگردم دنبال قسمت BITWARE بیشتر در منو INSERT هست و نمونه رو وارد کنم اون خودش زحمت کشیدنشو میاره فقط رنگ کردن 


میخام HTML یا css یادبگیرم ...

جای اینکه کلی کد با فرمتش یاد بگیرم فقط ضمنی میخونم 

بعد یه نرم افزار دانلود میکنم که اینا روخودش انجام میده مثلWebsitePainter 2.1.0

خب نمونه کار داره میرم نمونه ها رو تک تک کپی میکنم در یه فایل جدید کد سورسشو میبینم 

بعد جدول وِیژگیها قسمت های مختلف و تغییر میدم و مقایسه میکنم با صفحه خروجی 


حال و حوصله  نصب نرم افزار ندارم ...

حتما میدونید برخی نرم افزارا در حالت عادی پرتابل Portableهستند

(نیاز به نصب مجدد نیس کافی در درایو غیر ویندوز بنصبیشون و اگر ویندوزت عوض کردی بری همو درایو اجراش کنید وحتا کپی و اجرا در دستگاهای دیگر بدون نصب اجراش کنی) 

مثل بیشتر پلیرها(,JetAudio ,KMPlayer,Flash,VLC,GOM)  

 ,Nero,Flash ,ScreenHunter,SnagIt,WinRAR, Opera

پرتابل ساز سیستم عامل:

روی یک ویندوز میتونی چنتا ویندوز بسازی و درحال واحدبا همش کار کنی

بدرد اونایی میخوره که میخان شبکه یاد بگیرن سرور و کلاینت


پرتابل سازنرم افزار:نرم افزارهایی هستند که اینکار و انجام میدن در وقت شما صرفه جویی میشه 

ویندوز که همه جا بشه استفاده کرد  و نیاز به نصب مجدد نداره 





من با این مثل کلی حال کردم نظرشما چیه " آدم تنبل فکر 40 تا وزیر و داره "...میدونی چرا؟؟؟



نه ...اشتباه نکنید این تنبلی نیس ...این بهترین راه برای کسب دانش فنی است


اولین بار بصورت کاربردی دلاوران ایران زمین در دفاع مقدس بکار بستند وقتی که از نظر موشکی تحریم شدیم  موشکایی عراق میزد و کار خدا عمل نمیکرد را مونتاژ میکردند و پس از مدت کوتاهی تولید میکردند و به سمت دشمن که سازننده آن بود پرتاب میکردند...یاد دلاورمرد عرصه هوافضا شهید تهرانی مقدم را گرامی میداریم...


راستی به رؤسایی که میگن مانیاز به قطعات خارجی داریم یادآور بشم


بقول یکی از این همرزمای شهید:


" ما که در جنگ 60,000 قطعه موشک بدون امکانات آنچنانی ساختیم چطور نمیتونیم 20هزار قطعه پرایدو بسازیم ...؟؟"


امکانات نیس یا مواد اولیه نیس ..یا همت نیس....!!!!!؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد