فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

سایت دانشگاه: مراحل فارغ التحصیلی

 

 

مراحل فارغ التحصیلی 

۱ - قبل از اتمام تحصیل با مراجعه به دبیرخانه و بررسی پروندهی تحصیلی خود از کامل بودن مدارک مورد نیاز فارغ التحصیلی اطمینان حاصل نمائید، مدارک فارغ التحصیلی شامل: 6 قطعه عکس 4× 3رنگی زمینه سفید، اصل دیپلم(مختص دانشجویان کاردانی) گواهی موقت یا اصل مدرک کاردانی همراه ریزنمرات(مختص دانشجویان کارشناسی)، تأییدیه تحصیلی مدرک مربوطه، کپی تمام صحفات شناسنامه به همراه توضیحات، کپی پشت و رو از کارت ملی و پایان خدمت(برای دانشجویان مشمول برگه معافیت تحصیلی الزامیست).

 

2- مراجعه به سایت و اطمینان از گذراندن تمامی دروس و واحدهای دوره کاردانی یا کارشناسی.

 

3- دانشجویانی که نمرات معادلسازی(تطبیقی) داشتهاند جهت اطمینان از ثبت در سیستم به سامانه ی آموزشی خود مراجعه و در صورت عدم ثبت به کارشناس مربوطه موضوع را اطلاع دهند.

 

4- دانشجویان انتقالی/مهمان بایستی کلیهی مدارک مربوطه شامل: فرمهای تأیید شده انتقال/مهمان با مهر و امضاء مراکز مبدأ و مقصد، ریز نمرات و یا کارنامهی ترم به ترم ممهور به  مهر و امضاءی مرکز مبدأ، مدارک کامل شناسنامه ای و تحصیلی در پروندهی آنها موجود باشد.

 

5- دانشجویانی که ترم آخر را به صورت معرفی به استاد گذرانده اند به محض دریافت نمره از سوی استاد و ثبت در سیستم، جهت اعلام فارغ التحصیلی و اطمینان از گذراندن تمامی دروس به امور فارغ التحصیلان مراجعه کنند.

 

6- در صورت داشتن وام کمک هزینه تحصیلی(صندوق رفاه) و یا هرگونه بدهی مالی به دانشگاه، ضمن مراجعه به کارشناس و تسویه حساب با واحد مربوطه، فرم تأیید شده آنرا جهت درج در پرونده تحصیلی تحویل بایگانی مرکز نمائید.

 

7- جهت پیگیری صدور مدرک گواهی موقت لازم است حداقل 6 ماه از تاریخ فارغ التحصیلی دانش آموخته گذشته باشد، بدیهی است در صورت داشتن نواقص این زمان بعد از رفع نقص و تکمیل پرونده محاسبه می گردد.

 

8- برای تحویل گواهی موقت لازم است دانش آموخته پس از اطمینان از صدور آن نسبت به اخذ فرم تسویه حساب(در سایت قرار دارد) اقدام کرده و پس از تکمیل آن به تائید تمامی کارشناسان مربوطه رسانده و جهت گرفتن گواهی موقت شخصاً به امور فارغ التحصیلان مراجعه کند.

 

لازم به ذکر است مدرک دانش آموخته تنها در صورتی به فرد دیگری غیر از صاحب مدرک تحویل می گردد که دارای وکالت نامه محضری از سوی دانش آموخته باشد.

 

9-صدور دانش نامه یا اصل مدرک کاردانی در واحد استانی دانشگاه جامع استان تهران و 18 ماه پس از تاریخ صدور گواهی موقت(تاریخ زیر عکس) صورت می پذیرد، لذا خواهشمند است از مرکز پیگیری نفرمائید.

 

 

توجه: در صورت ناقص بودن پروندهی تحصیلی، دانشجو از سیر مراحل فارغ التحصیلی خارج گردیده و پرونده دانش آموخته بایگانی میگردد و عواقب بعدی آن به عهدهی خود دانشجو  میباشد.          

امور فارغ التحصیلان مرکز آموزش علمی-کاربردی

 

قابل توجه کلیه فارغ التحصیلان

جهت دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات می بایست پس از تسویه مالی با مراجعه به سایت زیر  http://info.uast.ac.ir/fareghotahsil و تکمیل فرم مربوطه کد رهگیری را دریافت نموده و شخصا همراه با پرینت فرم مذکور و تمبر 1000تومانی (قابل دریافت از بانک ملی) به مسئول فار غ التحصیلان مراجعه نمایند.
 
 قابل توجه کلیه فارغ التحصیلان
  

جهت دریافت دانشنامه 6 ماه پس از صدور گواهی موقت در روزهای شنبه و سه شنبه از ساعت 30/8 الی 00/16  با در دست داشتن مدارک  ذیل به واحد استان تهران (به آدرس: میدان ولیعصر-بالاتر از سینما استقلال-کوچه فرشید –بن بست پامچال- پلاک 2) مراجعه نمایید:

 * اصل گواهینامه موقت

 * اصل و تصویر دانشنامه کاردانی برای تحویل دانشنامه کارشناسی

 * اصل کارت ملی و شناسنامه 

 * تمبر 10000ریالی قابل تهیه از شعب بانک ملی

 * اصل و تصویر کارت پایان خدمت، معافیت دائم، اشتغال به تحصیل یا برگه اعزام به خدمت (برای آقایان)

 در صورت استفاده ازوام دانشجویی فرم تسویه را ازمرکز آموزش دریافت نمایید. 

 

لینک دانشگاه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد