فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

استخدام در شرکت تهران هاست

 

 با سلام و احترام خدمت همه شما عزیزان

به این وسیله به اطلاع شما گرامیان میرساند شرکت تهران هاست برای توسعه فعالیت های خود از بین واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید.


شرایط عمومی:

جنسیت: هم آقا و هم خانم

داشتن روحیه کار گروهی و همکاری و فداکاری



شرایط تخصصی:

۱- طراح صفحات وب آشنا به فتوشاپ و تبدیل PSD به HTML

۲- برنامه نویس مسلط به YII 2.X با نمونه کار

۳- پشتیبان سرورهای لینوکس (آشنا به دایرکت ادمین و سی پنل)



لطفا رزومه خود را به آدری پست الکترونیکی ذیل ارسال کنید. بعد از بررسی رزومه و در صورت کسب حداقل نمرات و امتیازات ، با شما تماس گرفته خواهد شد.

آدرس پست الکترونیکی: Ali.Bodagh@gmail.com

نظرات 8 + ارسال نظر
منتقد 1394/03/21 ساعت 22:14

سلام آقای بداغ آبادی توجه شما رو به بخشی از جواب آقای امیر در نظر آقای شیرمحمدی جلب میکنم :

(ما آنچه شرط بلاغ بود گفتیم )

مگه ایشون به پیغمبری رسیدن که دارن اینجوری با دوستان صحبت میکنن یا رئیس هستن و دوستان کارمنداشون

(امیرجان شما تحت تاثیر برخی هوچیگریها نشید )

یعنی دوستانی که مثل من و بقیه نظر میزارن شدن هوچی
به نظر شما واقعا این چه لحن صحبت کردن . من فقط به ایشون گفتم اول اسم و فامیلتون رو درست کنید بعد هم یه وبلاگ تاسیس کنید

(بعضی از رایگان خوری لذت میبرندوتشکرشون مثل ذاتشونه)

من از تمامی هم کلاسیام که تو این دوسال برامون زحمت کشیدن تا از کارمون نمونیم تشکر کردم و بابت زحماتشون ازشون سپاسگزارم حالا ذاتمون مشکل داره

واقعا این چه وضعی . چرا ایشون همه رو به تمسخر گرفته و تمامی جواباشون شده مسخره بازی و توهین

خواهشا این آقای امیر رو از وبلاگ حذف کنید چون خیلی فرد بی تربیتی تشریف دارن

منتقد 1394/03/19 ساعت 16:52

آقای بداغ آبادی نظر شما رو به بخشی از جواب های آقای امیر که کاملا مودبانه هست جلب میکنم

باید برای فهم بیشتر مترجم بذارم؟؟؟؟؟؟به طنز رسالت گفتم تبسم سیدخندان
-گفتی ترسوام گفتم فکر نمیکنم تا حد قبرستون نمیترسم..مخصوصا ماه رمضون حال میده
-گفتی شخصیتم کمه گفتم از شخصیتتون اشتراک کنید زیاد بشه بجز اون قسمتش
- ما گفتیم به درجه رفیع مادری رسیدی..حالا مادر نه خانم
- مهم ازدیادشون نیست مهم عدلشونه که بجز امیرحسین که برام قابل احترامه و پاسخ دادم بقیشون منطقی نداشت.و خودخواهی تام بود
- اگر همکاران ادارتون از صفتاتون که به دیگران نسبت میدید مطلع بودند تحملتون نمیکردند...بخاطر شعور و ادبتون متاسفم
- نه به سلامت و نه به توهینت،2شخصیتتیتون خوب نشد(دم خروس و بقبولیم یا...)
==============================
درجواب پیام بعدیت
صفتها فقط برازنده خودتونه.ازاون فحاشی فاحشتون(زشتتون) غیرقابل پخشه
وقتی که باخشم متونو میخونید برداشتتون از کلمات همین میشه...
برید دهان و...آب بکشید
-ضمنا ما در جواب تهمتزن گفتم،اون هیچی نگفت چشدوکیلشی یا وصیش
-حضورا اگرعنوان میکردید که طور دیگری مطمئنا برخورد میشه(مفصل خدمتون بودم تاحد...)
- شرافت بعضی چاله میدونی ها از برخی حمالین مدرک بیشتره
- نه مثلت با قاشق از رو فرش جم نشدم...
- پیشنهاد میکنم به مشاوره مراجعه کنید(تا مطالب را برداشت بد نکنی)

آقا تو یکی از نظرات اومده توهین کرده بعدش میگه باید مترجم نصب کنید . بعدشم که جوابش رو میدیم میاد هر چرت و پرتی که لایق خودش هست رو به ما میگه

خواهشا یه مترجم مخصوص این آقا تو وبلاگ نصب کنید تا مطالب گوهر بارشون رو ترجمه کنه

از این به بعد هم بی تربیتی بکنه میام هرچی از دهنم در بیاد میگم . جون دیگه شورش رو در آورده مردک مسخره معلوم نیست اصلا اسم وفامیلش چی هست هی چرت و پرت هم بار دوستان میکنه

حذف امیر از وبلاگ 1394/03/19 ساعت 14:40

سلام آقای بداغ آبادی

چرا این نویسنده امیر رو از وبلاگ حذف نمیکنید
این فرد نه خودش رو به طور کامل معرفی کرده و به جای دادن جواب های درست همش داره چرت و پرت میگه
بچه ها رو به تمسخر گرفته و یک فرد کاملا بی شعور هستش
فقط نمیدونم تو این دوسال دانشگاه کجا بوده که حالا ادعای مالکیت وبلاگ رو داره و هرچی هم که میخواد به دوستان میگه و برخی از نظرات رو هم که دوست نداره پاک میکنه

سلام
آقای بداغ آبادی ابتدا عذر خواهی میکنم اینجا نظرمو میزارم ، دلیلش این هست که شما مدیر وبلاگ هستید و دلیل بعدی اینکه امیر نظراتی که میلش نباش و یا.. پاک میکنه!!!
مهندس نمیدونیم چی شده که وبلاگ و رها کردید و امیر نامی دستش گرفته و به ملت هر چی از دهنش در میاد میگه و هم از حرفای بی ربطش خسته شدند و حرف جدیدش این بود :"" فاحش""و.. بوده

چرا ایشون با اومدنش وبلاگ و به میدان جنگ تبدیل کرده ؟

اگر دیگه مدیریتی رو وبلاگ ندارید طی یک پست اعلام کنید تا الباقی هم مطلع باشند. چون همه این موضوع گذاشتن رو مدیریت ضعیف شما!!! درصورتیکه که همه ما با با شناختی که از شما داریم باورش برامون سخته و من به شخصا گذاشتم رو حسابه مشغه کاریتون
خواهش من و دوستان اینه که هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنید.
تشکر

منتقد 1394/03/05 ساعت 17:22

سلام و خسته نباشید خدمت شما آقای بداغ آبادی

اگر به یاد داشته باشم ایامی نه چندان دور اگر انتقادی هم میشد و اشکالی بود و در نظرات درج میشد حداقل نظرات نشان داده میشد حتی اگر جواب هم داده نمیشد . ولی الان وضعیت یه طوری شده تا هرکی انتقاد میکنه چه بالیی سر نظرش میاد نمیدونم چون تو نظرات من نه فحاشی بوده نه ناسزا فقط انتقاد به افکار و رفتار یک شخص بوده

منتقد 1394/03/05 ساعت 14:17

با سلام خدمت شما آقای بداغ آبادی

در خصوص فعالیت آقای امیر اول از اینکه لطف کنید نظرات من و مابقی دوستان رو درست کنید معلوم نیست چه بلایی سرشون اومده

مسئله بعدی اینکه آقای حامد پویا اومدن یه سری جزوه گذاشتن برای مثال( جزوه درس برنامه نویسی تحت وب ) و غیره متاسفانه انقدر مطالب آقای امیر زیاد و ربطی به وبلاگ نداره که مطالب درسی آقای پویا دیده نمیشه من نمیدونم این آقای امیر که آخرشم معلوم نشد فامیلیشون چی هست برای چی داره اینجوری رفتار میکنه
یه وبلاگ تاسیس کنه مطالب گوهر بارشون رو اونجا بزارن و آدرس وبلاگشون رو تو وبلاگ شما قرار بدن

آقای امیر فکرکرده نظرات مخالفارو پاک کنه ما دیگه نداریم! نخیر من میدونستم شما پاک میکنید ی کپی ازش داشتم

نظرات و من و دوستان دیگر و آقای امیر پاک میکنه چون جوابی براشون نداره و میخوادخودشو توجیح کنه

اتفاقا ی پست با عنوان حاشیه های امیر و پست هایش باید تشکیل بشه!!!
نظری که پاک شد....!!!

سلام دوستان
چه خبره؟؟؟
چه سوژهای شده این "امیر"
میگم تو تلویزیون دیدی یکی اختلاس میکنه ب م ر میگن و یا غیره؟؟؟ داستان این داداش ما هم که اسمشو و عکسشو نمیزاره همینه!!!
نظرت همه و پاک کرده بود چون همه ازش انتقاد کردن
نظر منم پاک کرده بود!!!جالبش اینجاست چون آبروی خودش رفته و جوابی نداره میگه بخاطر آبروی شما نظراتو پاک کردم
بچه ها خداروشکر کنید که امیر نام تو طول ترم جز نویسنده ها نبود و یا اگرم بود فعالیتی خداااااااارو شکر نداشت
خیلی نویسندهای خوب(بغیر امیر) از کاری های ایشون تاسف خوردند و از گذاشتن مطلب کنارگیری کردند
اتفاقا دیشب داشتیم تلفنی با یکی از دوستان صحبت جنجالهای که امیر تو وبلاگ درست کرده شد و شنیدیم که مخالف کمی نداره هیچی،بعضیا هم بخونش تشنه اند
من خودم شخصا خیلی وقته فقط میام میدون جنگی ک امیر راه انداخته و میخونم و براش تاسف میخورم
متاسفانه دوستان زیادی شخصا ب آقای بداغ آبادی عملکرد ایشونو انتقاد کردند و بشدت علام نارضایتی کردند فقط همینو بدونید که آقای بداغ آبادی هم از این قضیه متاسف بود و اعلام کرد شما حق دارید و چند نفر دیگر هم مرتب دارند به من میگن، آقای بداغ آبادی از بس برای رضای خدا کار کرده این بنده خدا امیر نامو و گذاشت بحال خود تا بخودش بیاید ...

دوستان برای همتون آرزوی صبر دارم...

آقایان بداغ آبادی-شیر محمدی -گرجی-تیرکار-زیبایی-ابراهیمی
خانمها دهقان -عزیزی-جدیدی-جمالیان-اوحدی
دوستون داریم و هیچوقت زحماتون را فراموش نخواهیم کرد.
ایکاش میشد کارهای امیر و نادیده می گرفتید و بر میگشتید و مجدد به فعالیتتان ادامه می دادید...

منتقد 1394/03/02 ساعت 20:33

سلام آقای بداغ آبادی
چرا من هرچی نظر میزارم دیده نمیشه چه بلایی سر نظرات من می آید
چرا آقای امیر جواب سوالات من را به درستی و واضح نمیدهند
چرا این آقا زحمات چند ترم از دوستانم رو به باد داده
نام وبلاگ فناوری برای فناوری است
ولی شده برنامه به خانه برمی گردیم و تحلیل سیاسی و غیره . هرجور مطلبی در وبلاگ هست الا مطالب مربوط به فناوری
چرا دیگه هیچ کدوم از نویسندگان قبلی در وبلاگ فعالیت نمیکنند .
من با خیلی از نویسندگان قبلی هم گروهی بودم و بابت زحماتشون ازشون سپاسگزارم
ولی این آقای امیر کل مطالب دوستانم رو به باد داد رفت لطفا پیگیری نمایید .
مطلب بعدی اسم و فامیل درست این آقا چیست چرا این افکارشون رو موقعی که کلاسها دایر بود بروز نمیدادن تا رودررو توجیهشون کنیم که داره زحمات بقیه رو خراب میکنه .
تریبون افتاده دست این آقا هرچی هم که دلش بخواد میزاره و هرچی هم بخواد میگه

سلام خدمت مهندس و دوست عزیزم
واقعا پوزش می خوام که خیلی وقته فرصت نمی کنم مطلبی تو وبلاگ بزارم
فکر می کنم الان دیگه نوبت شماست
منتظر نظرات و ایده ها و افکار و ... سازنده شما هستم
بداغ آبادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد