فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

بررسی پست های نویسنده ها(نقد سازنده و یا...)

به "امیر" نقدی داری اینجا محلشه

باسلام  و احترام  

 

   خواهشمند است درصورتیکه درخصوص پستی که برای شما یا دیگر دوستانتان موجب جلب رضایت ویا و خدای ناکرده دچار ابهام وکوتاهی سرزده  است .در جهت اصلاح امور و رفع سوءتفاهم با ادبیاتی جدی و نه توهین برانگیز ارائه فرمائید تا به این امور رسیدگی شود و پاسخ عامه پسندانه و منطقی دریافت نمایید

 

شایان ذکر است به جهت آنکه اطلاع از نام فامیل افراد لزومی ندارد برای حفظ احترام و جلوگیری از هرکدورتی ، منتقدین از بیان نام فامیل خویش خودداری نماید 

 

قبلا از حسن نظر تمام دوستان کمال تشکر را داریم ...

نظرات 29 + ارسال نظر
همکلاسی قدیم 1394/09/03 ساعت 19:45

واقعا حیف
وبلاگی که یادگار روزای دانشگاهمون بود حالا به این روز افتاده بعد از یک سال اتفاقی بهش سر زدم متاسفانه دیگه نه خبری از آی تی هست و نه ....
یه مشت چرت و پرت
افتاده دست یه آدم بی سواد که حتی نمی تونه فارسی رو روان بنویسه
آقای بداغ آبادی کاش درشو تخته می کردی.

بله واقعا حیف طرف بقول خودش بعد مدتها میاد بجای سلام و عرض ادب نسبت به جمع از راه نرسیده و طلبکارانه تربیتشو عیان میکنه و از تلاش نکردش برای دیگر دوستان در کمال جسارت به نویسندگان انتقاد و به درج مسائل مورد علاقه خود مجاب میدارد.و حتاحرمت بازدید کننده ها را به جا نیاورده که هیچ با این عمل به توهین جمع بدون اینکه حتا بفهمد دست میزند.فارسیشان را اگر از بغض ننگرد از روانشان خواهد گذشت.حتا زحمات دوست عزیزمان(امیرحسین) هم از دید وی ای تی نیست.(با تی بزنش تا آیش در بیادبشه IT)

دهقانیان 1394/03/17 ساعت 12:07

سلام خداییش من از بین این همه پاسخ هاتون واقعا جوابی پیدا نمی کنم خیلی پرت پاسخ میدین افراد رو به سخره گرفتین فک می کنین ادم جالب و با مزه ای هستین

علیکم
- خدائیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-خودتونو بذارید جای من با این منتقدان نه بینا...که خوبیها رو ندیدند و...

-من پاسخ هام و دادم

به امیددیدار حق

ببین آقای که ادعای ادبت میشه اول اینکه خودت غلط کردی تو اگر میتونستی درست حرف بزنی و درست جواب بدی وبلاگو به این جنگ نمیکشوندی
حالا هی برو فک کن که جواب منو الباقی و... چی بدی و بعد از 2 روز که فکر کردی بیا ی چیزی سرهم کن و بعد دوباره پاک کن و بعد دوباره عوض کن و....کلا خوشبحالت که از 7 دولت آزادی،اتفاقا برای کمک به شما به بچه ها پیشنهاد دادم کاری به کارتون نداشته باشند و خوش باشید
دوم اینکه آقیای زرنگ هروقت تو مشخصاتتو و عکستو کامل گذاشتی منم میزارم

هیچ علاقه ای به دیدن اینطور افراد با آداب(برگرفته از محل یا اماکن...) اکتسابیتو ندارم (حتمابقیه ام) ...
-من غلط نکردم ،کج فهمیت(فاحش= زشت ،قبیح) بهت حاکم شده
-غلط گفتن تا غلطکردن فرق داره...
-پس امثالتون برای جنگ آمدید(ازداعش که بدتر نیستی).
درین حدواندازه نیستی(تا ته عسل کنم..بازم از ابتداش میزنی تا...)
-فحاشیتونم مشخص بود.(بازم بگومن نبودم -مثل فیلترشکن)
- درتربیت... اکتسابیتون هرکس مخالفتونه باید بهش فحش بدی؟؟؟(متاسفم)
- به اون بنده خدا که اصلاخبر نداشت چربطی داشت که بهش که فاحش فحاشی کردی..(برو دهانتونو کارواش ببرشایدبکشی)
- آزادی ما بهتره یا اسیریت برا 2لتهاست
- اگر بیل زنی بفکرخودت باش
- مواظب تپوقات از خشمت باش که نپره بیخ خرت که باکام بپری "آقیای زرنگ"
- دلیل تغییر پاسخ هاهم میبینم در شان من و بقیه دوستان نیست بداخلاقی و فحاشی فاحش و قبیحتون
-طرز برخوردتونو باید تغییر بدیدتاخوبی عایدتون شود...انشالله

حذف امیر از وبلاگ 1394/03/12 ساعت 12:00

بچه ها بیاید واقعا دست جمعی برای شفای امیر دعا کنیم...
اینم بالاخره ی عذاب الهی هست دیگه
بدبخت زنی که بخواد با چنین موجودی زندگی کنه...!!!


خانم دهقانیان و امیرحسین جان مطالبی که گقتید منم تایید میکنم.
بنظرم هر چه زودتر حذفش کنید

امیدبشفای ما هس اما برای شما نیس ..میدونی؟
جریان گوشت و دست کوته پیشیه
بدبخت اوناییند که تا مخالف حرفشونو میشنوند تربیت خانوادگیشونو عیان میکنند .
...دفعه أخرت باشه همچین غلطی گفتیا...
ایمیلتو بذار تا انچه لایقته جوابتو بدم البته اگر وجودشو داری
اینجا حرمت داره ...آسایشگاهتون که نیس که

دهقانیان 1394/03/11 ساعت 12:40

وام برای دیگران شخصیه ، انجام خدمات شخصیه ، خلاصه نویسی جزوه برا دیگران شخصیه ...

این قد فکر تمسخر و ... هستید متوجه نمیشید من و دوستان از چی حرف می زنین
وبلاگ ایجاد شد برای اخبار فناوری
اخبار دانشگاه
جزوات
در کنارش منویی داشت برای تفریح و غیره
بله در زمان دانشگاه هم این اتفاقات استخدامی ها تبریک و تسلیت ها بود
خیلی هم زیبا
دو تا از اگهی استخدام ها در ان زمان به پیشنهاد خودم بود جناب
مسئله من و دوستان باقی مطالب است
سیاسی و غیره
دکتر سلام
هنرمندی که به پلیسی توهین کرده
این ها چه ربطی دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما معنای کلمات را گم کرده ای نه بنده

من تمسخر نکرده و نمیکنم..به طنز شاید بگم ..اما تمسخر نه اصلا
-آیا درمورد بمبگذاری مشهد و قم گفتم ..این بد بود که مواظب خودتونو خانوادتون و دوستانتون باشیدو هوشمندتر به اتفاقات نگاه کنید
-دکتر سلام بصورت تلطیف شده مسائل و مطرح کرده که ناراحتی ها کمتر بشه
- مگر ما در مملکت سیاسی نیستیم(نونی که میخوریم از قبل سیاست...است)
- بازیگرانی را علاقمندیم که این خصوصیات را دارند.(درتجمل کامل به قانون یکسان اینطور برخورد میکنندبا رشوه و طلبکارانه)بعد ما طرفدارشونیم و براشون دست تکان میدیم(درهیچ جای دنیااینچنین نیس)
احزاب نمیخان مردم فکرکنند..حق مردم را گول خوردن میدانند..چرا فکر نکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟

دهقانیان 1394/03/11 ساعت 12:33

نه شما در جریان هستین کافیه
احترام بلد بودین در پاسخ انتقادها تمسخر و به قول خودتون تلطیف به خرج نمی دادین
کمی منطق به خرج می دادین
بله دوستی از دوستانتون راجع به زحمات گذشته شما صحبت کرده بودن در کامنت ها گفتم والا ما ندیدیم شما کاری انجام بدین
اقای شیر محمدی آقای بداغ ابادی و اقای پویا اقای کشوری
خانم جمالیان و معصومی و اسد بگی و بقیه دوستان که ده تا درس ده تا درس زحمت می کشیدن این جوری ادعا ندارن که شما دارین

شما احترام کردید در قبل...؟
تمسخر کو...
من ادعا نکردم آن دوست گفتو و بنده لینک گذاشتم همین

دهقانیان 1394/03/11 ساعت 12:21

اگر بلد نیستین دوستان براتون دستور العمل ایجاد وبلاگ رو بزارن
خودتون اقای خودتون سرور خودتون باشین
با مخاطبین خاص خودتون
وبلاگ رو کاملا شخصی کردین رفته

خب این نظر شماست..نظرتونم براتون محترم
اما دیگران نظرشون این نیست
وام برای دیگران شخصیه ، انجام خدمات شخصیه ، خلاصه نویسی جزوه برا دیگران شخصیه ...
معنی کلمات و گم کردیدا ...

دهقانیان 1394/03/11 ساعت 12:19

ملت می گن خسته شدن از اینکه مطالبتون اصلا به اسم وبلاگ مربوط نیست
شما با توهین و تحقیر و تمسخر داری پاسخ میدی
دوستتون از زحمات شما گفتن
اون زمان که ده تا نویسنده می دوییدن جزوه جور کنن و تایپ کنن و غیره شما کجا تشریف داشتین؟؟؟؟؟؟؟
خانم اسدبگی . معصومی جمالیان و خیلی از دوستان دیگه

کجا بودین شما؟؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگ و خریدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زبونتونو گاز بگیرید هیچکدومش صحت نداره ..خدا که شاهده
ماهم درکنار دوستان وظیفمونو انجام میدادیم ...زحمتو نه ترسیم میکردیم و نه زحمـــــــــت میکشیدیم
یکی از نویسنده ها هم ازین کم لطفیای امثال بعضیا دل خونی داشت و میخواست انصراف بده ...درجریانید که ...؟؟؟

دهقانیان 1394/03/11 ساعت 12:16

خوبه دیگه کم کم به ادعای پیامبری رسیدین
داره جالب میشه
من میگم وبلاگ مستقل بزنین ببنیم می تونین رنکینگ وبلاگتونو بالا ببرین؟
جالبه من موندم چرا زیر چتر این وبلاگ ادامه میدین
ادبیات من توهین برانگیز تر از ادبیات شما نبود
که فقط با تمسخر به افراد پاسخ میدین

تمسخر چیه ...تلطیف کردیم جنبه طنزش بیشتر به دل بشینه

دهقانیان 1394/03/10 ساعت 17:04

کپی کنید بیارید
بس که ادم غیر منطقی هستید
اره پرسیدم چه خبر شده
بله گفتم با این عقاید وبلاگ جداگانه بزنین
مگه وبلاگ مال شماستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
من لطافت زنانه خودمو برا نامحرم خرج نمی کنم
برا اونی که باید خرج کردم
پس حرمت نگهداریننننننننننننننننننننن
وبلاگ مال شما نیست اقاااااااااااااااااااااااااااااااااااای محترم
مال منم نیست
اما کو نویسنده های دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه بگین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همه از دست شما ترجیح دادن مطلب نزارن

پست >عکس: حرکت زیبای تماشاگران ایران پس از بازی امارات
پیام شما:(آیا این ترویج خوبیهاخودتون نبود؟؟؟)
"متاسفم که وبلاگ و اهداف والای اون با خودخواهی شما از بین رفته متاسفم که تمام زحمت مهندس بداغ آبادی و همه دوستان و بنده با کوته فکری شما از بین رفته
- کاری که برای امثال من و شما بخواد حذف و قهر بشه همون بهتر که بشه(کاربرا خدا ماندنیست)
- من هیچ ادعای طلبکاری نکردم..جا که کم نیس بسم لله پست بذارید
-منظور از تلطیف و بد برداشت نکنید ..سرجنگ دارید مگر؟؟؟(خدا براهم نگهتون داره)
-گفتم حالا بفرض من تند بودم که نبودم شما چی ..؟
بیا جامونو عوض کنیم ...ببینید من چطور برخورد میکنم
چندروزاست چندنفره پشت سرهم حمله کردید و با هر حربه ای از جمله توهین ، بخاهید مرا ازعرصه خارج نکنید...
اما پوست انداختم ،حال به بد و بیراهتان ادامه دهید(بیشترز دشنام به پیغمبر نیست که)
بذار بگردم ببینم تو(معنی درون است نقطه) جیبم نباشند نویسنده ها!!!

دهقانیان 1394/03/10 ساعت 16:36

اتفاقا کاملا منطقی صحبت کردم
مثل شما به این و اون نگفتم داعشی
من لطافت زنانه دارم
لازم نیست شما به من گوشزد کنین
متاسفم برای شما واقعا به دیگران می گین ادب داشته باشن
اون وقت شما جواب نقد رو با تمسخر و بی احترامی می دین

نخیرم اصلا منطقی نبود چون اول گفتی چخبره بعد هنوز جواب نشنیده بهم سفارش کردی برو یه وبلاگ بزن برا خودت ...پس زود قضاوت کردی و این نه در لطافت زنانه نمیگنجد و نه در ادب و احترام ...قبلا هم بهم بی حرمتی کردید یادتونه یا برم مثل خودتون کپی کنم بیارم ؟؟؟

دهقانیان 1394/03/10 ساعت 15:12

سلام همگی
خانم دهقانیان رسیدن بخیر ..بذارید ازگردراه برسیدو عرقتون خشک بشه ... بعد ادعای میراث خواهی طلبکاری کنید
بنده که زحمتی نکشیدم.کاریم شده لطف خدابوده که بعدفارغ التحصیلی وبینیازی بچه هاچراغ وبلاگ روشن مونده.
مگه ماپنچرش کردیم که بادمیده.
خب شماکه مهندسیدمونثیدبسم لله
تاحال حاضرمطالب برا بازدیذکنندگان قابل رویت بوده.
من مهندسم نه دکترشفا امراض اخلاقی باخداست
وبلاگ بافعالیت 100درمیون شما!!!؟ واقعا خداقوت
دوستی ازین بیشتر تاوام مسکن دوستان خدمات دیگرجلو رفتیم؟
یامثل سرکارعالی و معدود دوستان ازراه رسیده دست به انتقادناعالمانه زدید...
خوشبختانه جا کم نیس...صفحه اولم جاریه ...همت کنید جای حرفهای وغصه بیهوده و نامربوط...عمل کنید و مطلب نیاز دوستان و جامعه و فراهم کنید...واز داشتهاتون مثل 2ستان وکشورتون دفاع کنید.(نجنگ)



(خیلی بی ادب هستید از دوستان میخوام بیان ببینن من کجا ادعای ارث کردم آقای امیر از شور و مزه و خنده داری گذشته
شما جواب نمیدین فققققققققققققققققط توهین می کنید من واقعا دوستانه پیام زدم
واقعا برای شما متاسفم چنین لحنی درست نیست)

علیکم.متن خودتونم بخونید
چرا وبلاگ رو به چنین حاشیه ای می کشونین؟("حاشیه منم یاشما")
چرا به نظرات هیچ کس توجهی ندارین؟
می تونم واقعا بپرسم چراااااااااااااااا "بوی طلبکاری نمیده که"
شما که خیلی راحت می تونید یه وبلاگ مستقل بدون حاشیه بزنین راحت کارکنین ("یعنی برو نه؟؟")
من اصلا توهین نکردم(تندشایدگفته باشم) ..از لحنتون اینطور برداشت میشد منظور از نجنگ اینکه ما جنگ نداریم نیازهای دوستانمان را عنوان میکنیم. شما با حسن نیت نگاه میکردید میبینید جدی توامان با طنزبود.
مهنثید یعنی با تلطیف زنانه مسائل ومطرح کنید نه با داد و بیدادو ارجاع ما

دهقانیان 1394/03/07 ساعت 13:47

با سلام به همگی
آقای امیر چه خبر شده؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا وبلاگ رو به چنین حاشیه ای می کشونین؟
چرا به نظرات هیچ کس توجهی ندارین؟
می تونم واقعا بپرسم چراااااااااااااااا
شما که خیلی راحت می تونید یه وبلاگ مستقل بدون حاشیه بزنین راحت کارکنین
همین جا هم تبلیغ بزنین من در فلان وبلاگ فعالیت دارم
بخدا خیلی کارتون اشتباهه
چرا بدرد دوستان توجه نمی کنید
کاش زحماتتون رو این طور به باد نمی دادید
وبلاگ داشت خوب پیش می رفت
کاش می تونستیم با همکاری و دوستانه وبلاگ رو برگردونین به قبل

سلام همگی
خانم دهقانیان رسیدن بخیر ..بذارید ازگردراه برسیدو عرقتون خشک بشه ... بعد ادعای میراث خواهی طلبکاری کنیذ
بنده که زحمتی نکشیدم.کاریم شده لطف خدابوده که بعدفارغ التحصیلی وبینیازی بچه هاچراغ وبلاگ روشن مونده.
مگه ماپنچرش کردیم که بادمیده.
خب شماکه مهندسیدمونثیدبسم لله
تاحال حاضرمطالب برا بازدیذکنندگان قابل رویت بوده.
من مهندسم نه دکترشفا امراض اخلاقی باخداست
وبلاگ بافعالیت 100درمیون شما!!!؟ واقعا خداقوت
دوستی ازین بیشتر تاوام مسکن دوستان خدمات دیگرجلو رفتیم؟
یامثل سرکارعالی و معدود دوستان ازراه رسیده دست به انتقادناعالمانه زدید...
خوشبختانه جا کم نیس...صفحه اولم جاریه ...همت کنید جای حرفهای وغصه بیهوده و نامربوط...عمل کنید و مطلب نیاز دوستان و جامعه و فراهم کنید...واز داشتهاتون مثل 2ستان وکشورتون دفاع کنید.(نجنگ)
بسم لله.......

دهقانیان 1394/03/07 ساعت 13:47

با سلام به همگی
آقای امیر چه خبر شده؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا وبلاگ رو به چنین حاشیه ای می کشونین؟
چرا به نظرات هیچ کس توجهی ندارین؟
می تونم واقعا بپرسم چراااااااااااااااا
شما که خیلی راحت می تونید یه وبلاگ مستقل بدون حاشیه بزنین راحت کارکنین
همین جا هم تبلیغ بزنین من در فلان وبلاگ فعالیت دارم
بخدا خیلی کارتون اشتباهه
چرا بدرد دوستان توجه نمی کنید
کاش زحماتتون رو این طور به باد نمی دادید
وبلاگ داشت خوب پیش می رفت
کاش می تونستیم با همکاری و دوستانه وبلاگ رو برگردونین به قبل

سلام همگی
خانم دهقانیان رسیدن بخیر ..بذارید ازگردراه برسیدو عرقتون خشک بشه ... بعد ادعای میراث خواهی طلبکاری کنید
بنده که زحمتی نکشیدم.کاریم شده لطف خدابوده که بعدفارغ التحصیلی وبینیازی بچه هاچراغ وبلاگ روشن مونده.
مگه ماپنچرش کردیم که بادمیده.
خب شماکه مهندسیدمونثیدبسم لله
تاحال حاضرمطالب برا بازدیذکنندگان قابل رویت بوده.
من مهندسم نه دکترشفا امراض اخلاقی باخداست
وبلاگ بافعالیت 100درمیون شما!!!؟ واقعا خداقوت
دوستی ازین بیشتر تاوام مسکن دوستان خدمات دیگرجلو رفتیم؟
یامثل سرکارعالی و معدود دوستان ازراه رسیده دست به انتقادناعالمانه زدید...
خوشبختانه جا کم نیس...صفحه اولم جاریه ...همت کنید جای حرفهای وغصه بیهوده و نامربوط...عمل کنید و مطلب نیاز دوستان و جامعه و فراهم کنید...واز داشتهاتون مثل 2ستان وکشورتون دفاع کنید.(نجنگ)

منتقد 1394/03/06 ساعت 22:37

با سلام مجدد

اول : از همه معلوم نشد نظرات من و مابقی دوستان که حذف شد چی شد . قبلا هم گفتن نظرات رو درست کنید تا دوستان خودشون تشخیص بدن چه کسی با ادب و چه کسی بی ادب است

دوم : ببین آقای محترم منتقدات انقدر زیادن که گیج شدی و نمیتونی جواب درست و حسابی بدی و نظراتی که برات میزارن چی میشه معلوم نیست

سوم : شما ادعای ادب و فرهنگ داری نظرات رو درست کن تا دوستان خودشون در مورد شما و منتقدان تصمیم بگیرن

چهارم : فکر کنم دیگه متوجه شدی که کارات درست نبوده و چقدر منتقد داشتی

وعلیکم
خودگویی و خودخندی...ازبس توهنرمندی

منتقد 1394/03/05 ساعت 23:12

اقای محترم توهم بد چیزیه
کامنت قبلیمم بزار
خانمم عمته

حتما تخیل واهی خوب چیزیه؟خیلی قبل، شما را خانم خطاب کردم(سکوت علامت) آنوقت هیچ اعتراضی نکردیدچطور شد یهویی جنسیتتون براتون مهم شد؟؟؟؟
کلمات توهین آمیز غیرقابل پخشه.
مگه عمه شما آقائه!!!!!؟؟؟ عمه همه خانومه ...!!!!!
دیوار حاشا و دروغ و عدم قبول واقعیات خیلی بلندتر از افکارشماست به حدشیطان رجیم است.اما خیلی کوچکتر از خدای کلیم است(غیرقابل وصف)

منتقد 1394/03/05 ساعت 22:08


خخخخخخ
مرد مومن من از صبح پای یک سیستم اثبات کنم اثبات کنمت همین بوووو ووووود
در ضمن هیییییچ فیلتر شکنی ندارم
خخخخخخخخخ
داشتم این قد اطلاعات دارم خودمو ضایع نکنم
چنان گفتی اثبات کنم گفتم چی داری
هخخخخخخخخخخخ
مرسی شادم کردی جون امیر
دو جنسیتی قیافته
توهین نکن
دووووووست محترم
اون فرد دیگه ای که داره شکایت می کنه من اصلا نمیشناسم
من خودمم و خرف خودم
خیلی ....

منتقد 1394/03/05 ساعت 20:30

سلام آقای امیر من و اون یکی منقد رو اشتباه گرفتی ما دو نفر یا بیشتر هستیم که به شدت به کارهای شما اعتراض داریم
احتیاج به دادن ایمیل نیست شما نظرات من و مابقی دوستان رو که معلوم نیست چه بالایی سرشون آوردی رو نشان بده دوستان خودشون تصمیم میگیرن که چه کسی ادب دارد . در ضمن من خانم نیستم فقط خواستم مثل انسان باهات صحبت کنم ولی دیدم نمیشه
تو جواب سوال من گفتی که

علیکسلام خانم
عرض کردم ایمیلتونو بفرمائید ارسال میکنم ..چون ربطی به موضوع نداشت و فرافکنی داشت لحاظ نشد.
ببخشیدا من نمیتونم برای نقد به خودم دیگرانی که از قصد شما اطلاع ندارندرا آزار بدهم ..(حق میدند)
اینارو که حتما شما نگفتید..
"بی ربط و پوچ و تزریق افکار خودتون به مغز دیگران باز هم میگم این کار ها و این جور پاسخ ها نشون از کمبود شخصیت و ادب داره و بس "
شما با این گفته ها به بینندگان و همینطور پیام دهندگان توهین کردید...متوجه اید .

خواستم بگم انقدر سطح شعورت پایین هست که نمیتونی انتقاد رو هم قبول کنی چون افکارت پوسیده و پوچه و میخوای طرز فکر خودت رو به دیگران تحمیل کنی
نظرات من و مابقی دوستان رو نشون بده تا بقیه بفهمن ادبت در چه سطحی هست

منتقد 1394/03/05 ساعت 17:47

باااااابااااااا تحول و ارتقا
واسه همینه گند زدی به سابقه وبلاگ. و اهمیت میدی به منتقدان داااادااااااش خیلی راست میگی

من نه بابای شمام نه داداشت...اشتباه گرفتی ...لحن برخوردتو اصلاح کن.درشان یک خانم مردانه صحبت کردن برازنده نیست ...میمونه روتا..

منتقد 1394/03/05 ساعت 17:43

اثبات کن من فیلتر شکن دارم
خدا شفات بده واقعا
خانم هم نییستم
پس احتمالا بازدید پستاتم همین طور بالا می بری که روش هاشو بلدی
والااااا

صبرکن ...ما مثل بعضیا دنبال تقلب نیستیم ...دنبال تحولیم به سمت ارتقا ببین چقدر وقتمو گرفتی(من که گفتم 2شخصیتی هستی اما تا جنسیت فکر نمیکردم)http://s3.picofile.com/file/8190448050/ScreenHunter_01_May_26_17_45.jpgدیگر جوابی به شما نخواهم داد

منتقد 1394/03/05 ساعت 17:36

شما دیوانه اید من دو سال پیش یه فیلتر شکن داشتم از کار افتاد دیگه هم فیلتر شکن ندارم
معلوم نیس شما داری به کی فک می کتی و جواب میدی من یک منتقدم از شما و مطالب مسخره و جو دادنتون به وبلاگ
و شما یک بیمار روانی

اینهم سر منشا از همون ادب (و نه البته خانوادگیتونه)چون ادب اکتسابیه!!!
کدام عاقل را میشناسی جای حرف حساب فحاشی کند "دیوانه"(توهین نیس؟)..."روانی" چطور
برات یه تخت موبایل گذاشتم بروسرگرم شوبخند به حرفاتون(ازین بدترم به ماگفتند مهم نیست)
بقول امام علی ع :"مهم اینه که ببینی حرف مخالفت برحقه یا برباطل

منتقد 1394/03/05 ساعت 17:26

ماءشاالله که کم نمیاری
یک کلام خدا شفات بده ادم خودخواه بی خود

"بیانات خودتون" علیکم

این بود اوج ادب و فرهنگ شما ...نمایان شد..

عمرا"...وقتی2شمن پشت مرزم کمین کرده تا بپرتو سر تک تکمونو ببره...ناچارا مجبورم حق بدید
داعش در چندطرف کشور کمین کرده ...خبر داری؟؟؟(حالابازم بگومربوطنیست)

منتقد 1394/03/05 ساعت 17:15

سلام آقای محترم و سرشار از ادب و فرهنگ وهنر

نظرات من و مابقی ذوستان رو نشان دهید چون در نظرات من هیچ گونه فحاشی و ناسزایی نبوده و فقط از کار شما نقد شده و فکر کنم از اونجایی که شما آدم با ادبی هستید نمیتونید انتقاد رو قبول کنید

علیکسلام خانم
عرض کردم ایمیلتونو بفرمائید ارسال میکنم ..چون ربطی به موضوع نداشت و فرافکنی داشت لحاظ نشد.
ببخشیدا من نمیتونم برای نقد به خودم دیگرانی که از قصد شما اطلاع ندارندرا آزار بدهم ..(حق میدند)
اینارو که حتما شما نگفتید..
"بی ربط و پوچ و تزریق افکار خودتون به مغز دیگران باز هم میگم این کار ها و این جور پاسخ ها نشون از کمبود شخصیت و ادب داره و بس "
شما با این گفته ها به بینندگان و همینطور پیام دهندگان توهین کردید...متوجه اید

منتقدم 1394/03/05 ساعت 17:01

منتقد دیگر
متاسفم که بخاطر این اقای نسبتا محترم خیلی از نویسنده ها از وبلاگ اومدن بیرون و این باعث شده پستاشون پاک شه
من این وبلاگو به خیلیا معرفی میکردم
متاسفم که این امیر خان اومدن و گند زدن بخاطرات خوب دانشگاه ما

امیر:خانم نسبتا محترم (از کجا باور کنیم شما منتقد دیگری هستی با فیلترشکن)
- وبلاگ مگر زندان که طرف صبح تا شب بمونه ...ملت زندگی دارنا؟؟
- چه خاطراتیه که از راه دور مورد اثابت قرار میگیره ؟؟؟
- پست کی پاک شده (مگر من ادمینم ؟)
- نیاز بزحمت نبود اینجا که سر کوچه شما نیست با یک جستجود ساده هرکی راهشو پیدا میکنه
- ما نیومدیم ...ما بودیم احیانا

منتقد 85489665441325874872487487 1394/03/05 ساعت 15:05

سلام
چی شده چرا جوابی که صبح دادید و دوباره تغییر دادید؟؟؟؟!!!!!!!
تازه دوباره نظرات و دوباااااااره پاک کردید و و مجدد گذاشتید؟؟؟فکر نکن بچه ها متوجه نیستند

ابتدا شما با جواب که صبح دادید برید دهانتو و آب بکشید که همه و خسته و کلافه کردید آقای محترم و مودب....آهان پس ادبتون تا این حد هست؟؟

جواب لینک :خوشبختانه مثل بعضیا نیستم و فهم و شعور دارم که اگر مطلبی بدون حاشیه و تنش تو وبلاگ گذاشته شود بیام و تشکر کنم

از غلط نگو که ی بار بشین پست هاتو بخون ببین بچه ها چند بار ازت اشکال گرفتند

کلاهتو قاضی کنه که اینهههههههههههههمه انتقاد ازتون شده و به نظرات هیچ کس احترام نگذاشتید و فقط و فقط خودتو دیدی و بس...!!!!!!!

اینم که می بینی جوابتو میدم چون چند بار از اول هر چی نرم صحبت کردم ولی شما برخوردات تندو زننده بود.سکوت کردم ولی توهین کردید.

اینهمه بچه ها گفتند این امیر کیه و فامیلی چیه عکسش کو؟ ولی خودت میدونی که چقد بچه ها عذاب دادی که روت نمیشه عکستو بزاری


با این اوضاعی که من تو پست ها می بینم افرادی که شماو واگذار کردند بخدا خیلی عذشون بیشتره تا شما به من

امیر:حرفهای خرسکخاله ای تاثیرگذاشت،دیدم نه در شان منه نه دوستان ببیننده ...پس کوتاه و مستندپاسخ دادم(خودتونم شاهدی توهین نکردم و نمیکنم ..اما قبول دارم یکم تندبود که دیدم خداپسندانه نیست).
- غلط از عصبانیت یه چیز دیگست خانووم
- شما هم کودک درونتون خیلی پیگیره ها،که F5 راه براه میزنه.
- مگرمن فرشته عذابم خدای نکرده
- شما باحسن نیت میدیدی تند نمیپنداشتی حتما
- اول خودم خودم و واگذار کردم به خدا و پناهمم همینه ..چون2شمنی وکینه ندارم بلطف خدا(حتا با شما که توهین کردی بهم)
- پس همه پست ها بی ربط نیست
- منتقدم فقط شمایید(2شخصیتید)که1بارعادی میان یکبار با فیلترشکن(اثبات کنم؟؟)

منتقد 1394/03/05 ساعت 14:11

با سلام مجدد
جواب آقای امیر رو بعد از بررسی به یکی از سوالاتی که دوستان مطرح کرده بودن

خوب خودتون دارید جواب خودتون رو میدید یه نگاه به پستهایی که گذاشتید بیندازید تا متوجه بشوید

کلا پستهایی که مربوط به طراحی و فناوری بوده بیشتر از چند تا نیست

امیر:پست های من از همه نوع مطلبی است
برای بار هزارم
ترتیب بندی پست ها در پوشه خود است مهنس
جستجو هم داره احیانا مهنس
صفحه اول نه اخبار و نه پوشه دیگر ...اسمش صفحه جاری است(جاری=روان)
تنبل نرو تو سایه ...شاید خودش بیآیه http://it4it.blogsky.com/1394/02/29/post-1689/جزوه-درس-برنامه-نویسی-تحت-وب-خانم-مصطفایی

منتقد 1394/03/05 ساعت 14:04

با سلام خدمت شما وآقای بداغ آبادی

مسئله اول : آقای امیر که معلوم نیست فامیلیشون چیه . بعد تو پستی که گذاشتن گفتن اطلاع از نام فامیل افراد لزومی ندارد . باید بگم لزوم داره باید مشخص بشه که فامیلی شما چی هست
و چه شخصی داره مطلب میزاره .
مسئله دوم : شما که ادعای ادب و فرهنگتون میشه برید نظرات من ومابقی دوستان رو درست کنید . معلوم نیست که چه بلایی سرشون اومده

مسئله سوم : مطالبی که میزارید هیچ ربطی به وبلاگ نداره . دلیلشم اینه که دارید زحمات چند ترم از هم کلاسیامون رو به باد میدید میره وبلاگ شده خنده بازار اسمش فناوری برای فناوری ولی شده برنامه به خانه برمی گردیم

بعد برداشتن زیر پست ها نوشتن
درصورتیکه پیام ها غیرمرتبط با موضوع باشد، با عرض پوزش عنوان نمیشود.باتشکر

آقا اکثر پستات غیر مرتبط هست نمیدونم چرا متوجه نمیشی

پاسخ امیر:علیک(جوابارو یادداشت کن میپرسما)
جواب مسئله 1- مبصری مگه فامیلیمو میخای؟باید و شما تعیین میکنید،پس چرا خودتونو معرفی نمیکنید(مرگ خوبه برا همسایه؟؟)
جواب مسئله 2
الف)درست کنم یعنی توهینها رو حذف کنم تا مودبانه بشه..خب به من چه مگر من وزیر فرهنگ و ارشادم(هرکی تربیت خانوادگی خودشو داره)
ب)چون ربطی به موضوع نداشت اعمال نشد.ایمیلتونو بدید براتون بفرستم جای مناسبیه البته درخور حالش
جواب سوال 3-
الف)یعنی من وبلاگو پنچر کردم همه مطالب بادبرد؟ واقعا از این بعد ندیده بودم ..خب بازم خدارو شکر اگر موجب درک نمیشه موجب خنده که میشه..
ب) فناوری چیه میشه نعریف کنید؟فناوری برای فناوری یعنی چه؟مافنی بلدیم که چه فنی درست کنیم یکی از کارهای فناوری اطلاع رسانی نیست..؟کسب و کار چی؟چرا بقیه نظرشون مخالف شماست.شما چرا متوجه نمیشی!!؟؟(افعال بد مثل توهین وپاک کن و اندیشه کن)
http://s6.picofile.com/file/8190410918/Full.jpg
اگر خدای ناکرده برای شما اتفاقی افتاد ماحق نداریم به دیگران اطلاع بدیم که کمک حالتون باشه؟ یا حداقل همدردی کنند؟
جــــــــــــــــواب بـــــــــــــدیـــــــــدا

منتقد N ام.. 1394/03/05 ساعت 11:26

سلام آقای بداغ آبادی
کاملا همه بچه ها اینو میدونند ولی بخاطر اینکه شما به کارهای امیر رسیدگی نداشتید بچه ها خواستند مجدد به گوش شما برسونند.
فرمایش شما کاملا متین هست ولی در صورتیکه که "امیر" نظراتو پاک نکنه !!!!!!!!!! ی روز میاد نظرات و پاک میکنه و یکروز میاد برمی گردونه و همهش تو پست هاش بین بچه ها و دانشگاه تنش ایجاد کرده و نتونسته با بجه ها ارتباط صمیمی بقرار کنه فقط دوست داره خودشو توجیح کن و با تنش با بابچه ها صحبت میکنه و به کارهای نادرستش پافشاذی داشته باشه وگرنه خودم و باقی شاهدن که همه تو چندین پست با احترام از ایشون انتقاد کردند ولی بازم ایشون.....!!!!!!!!!!

پاسخ امیر:اینهمه ایشونندhttp://s3.picofile.com/file/8190403734/95_142_236_38.jpg
--------------------------------------------------------------------
اینم پستهای من از بدو تاکنون(توهین شما خواسته یا ناخواسته به همه بازدیدکنندگان و نظردهندگان است)
http://it4it.blogsky.com/author/7114305264/page/24
من شخصا از شما نمیگذرم(حوالتون به خدا)
http://s6.picofile.com/file/8190410918/Full.jpg
اینم تنش و تشنج ....نظرات موافق و دیدی تاحالا یا صرف نمیکنه؟؟
(بعد آن توهینها،دهانتونو آب بکشید و بــعــد صلوات بفرستید؛ تا آروم بشید و توجیه و "توجیح" ننویسی باچنتا غلط دیگر شدی 15 نمره افترا رو کم نکردم والا باید والدینتونو بیارید)

چرا این پست هیچ نظر و دیدگاهی نداره؟

منتظریم اونی که درجاهای مختلف مثل پست شما دست به مخالفت با من زده بود پیام بده ...و بداند هرحرفی در جای مناسب باید بزند نه هرجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد