فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

فهرست بندی البوم

  سلام

امروز از خودم راضیم

مغزم یوخده کارکرد

یوخده خلاقیتم بخرج دادم

یکی از رزمندگان لشکر ... با لبتاپش اومد

وبا کلی خاطره و عکس و ...

گفتم حاجی این عکسارو خودتو همدوره خودت میشناسند

بعد خدا لطف کرد و 1 ایده برا بانک اطلاعاتی به ذهنم اومد

اول گفتم زیر عکسها اسم بچه ها رو بنویس

گفت چجوری

گفتم با برنامه نقاشی و یادش دادم

بعد پیش خودم گفتم ..این ناقصه

باید کامل ترش کنم

باز خدا لطف فرمودند و 1 ایده دیگه به ذهنم رسید

گفتم حاجی شما تو پاور پوینت عکسهارو کپی کن

بعد یک لیست... اول درست کن

هرعکسی  که دیدی ا سمشو به این لیست اضافه کن

بعد با جستجو خود پاور پونت میتونی عکس افراد و پیدا کنی

و بعدا با جستجو ساده ویندوز پاور پونت فرد و یافت کنی

از طرفیم میتونی پاور و تو مراسمات مختلف نشون بدی و حتا کامنت بذاری

........

امیدوارم تونسته باشم شرح داده باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد