فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

مینی پی سی قدرتمند ZOTAC ZBOX MI551 با پردازنده‌ی اسکای‌لیک اینتل معرفی شد




  


زوتک ( ZOTAC ) نام یک کمپانی تولید کننده کامپیوتر های کوچک یا در اصطلاح ، مینی پی سی ( Mini Pc ) است که به تازگی محصول جدید خود را با نام ZOTAC ZBOX MI551 و با پردازنده‌ی اسکای‌لیک اینتل معرفی کرده است. در این کامپیوتر کوچک و البته کامل، پردازنده‌ی Core i5-6400T اینتل پنهان شده که از نظر عملکردی بسیار خوب و نزدیک به گونه‌‎های معمول دستاپی است.

زوتک از مزیت کم‌مصرف بودن و در عین حال قدرتمند بودن پردازنده‌های اسکای‌لیک اینتل، در مینی-پی‌سی‌های نوظهور خویش استفاده می‌کند. شاید عملکرد در حد Skylake-S نباشد اما با توان مصرفی بسیار کم، سرعت عمل قابل قبولی به دست می‌آید. از طرفی امکانات ZBOX MI551 هم بسیار جالب است. به عنوان مثال پورت USB 3.1 Type C با پهنای باند ۱۰ گیگابیت بر ثانیه روی آن به چشم می‌خورد.

زوتک برای حفظ سازگاری با محصولات موجود، پورت USB 3.1 Type A را هم روی این مینی-پی‌سی در نظر گرفته و نیازی به پورت کوچک و باریک نوع C وجود ندارد.

در ZBOX MI551 از دو نوع حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده شده است، نوع اول حافظه‌ای با کانکتور M.2 و واسط SATA است و حافظه‌ی دیگر یک هارددیسک معمولی ۲.۵ اینچی با پورت SATA است. طبعاً مورد اول سریع‌تر است و برای نصب سیستم عامل و نرم‌افزارهای پرکاربرد، استفاده می‌شود.

ZBOX MI551 PLUS مدل قوی‌تر و کامل‌تر مینی-پی‌سی زوتک است که ۴ گیگابایت رم و ۱۲۰ گیگابایت SSD با کانکتور M.2 (و واسط SATA و نه PCIe 3.0 x4) در آن به کار رفته و لذا نیازی به ارتقا وجود ندارد.

مشخصات کامل ZBOX MI551 را در لیست زیر مطالعه کنید:








نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد