فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی بر روی خرده فروشی آنلاین LetsTango قرار گرفت!




  


با توجه به اطلاعات پراکنده ای که مدتی است در فضای مجازی منتشر می گردد ، به نظر می رسد که سامسونگ بزودی نسخه مینی گوشی گلکسی اس ۶ خود را که به نمایشگری با سایز ۴.۶ اینچ مجهز گردیده، روانه بازار خواهد کرد.امروز وب سایت خرده فروشی آنلاین LetsTango ، اطلاعاتی از این گوشی منتشر کرده که در ادامه مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.مثل همیشه با گجت نیوز همراه باشید.

طبق اطلاعات منتشر شده در این وب سایت ، گوشی سامسونگ گلکسی اس ۶ مینی ( Samsung Galaxy S6 Mini ) به یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی آمولد، پردازنده ۶ هسته ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز ( مدل نامعلوم )، دو گیگابایت رم ، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۵.۱ لالی پاپ مجهز گردیده است.

همچنین در قسمت پشتی این گوشی یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و در قسمت جلویی نیز یک سنسور ۵ مگاپیکسلی برای ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوها تعبیه شده است. باتری لیتیوم یونی این گوشی نیز غیرقابل تعویض بوده و از سنسور اثر انگشت نیز برای انجام خریدهای اینترنتی و احراز هویت صاحب گوشی بهره می برد.

طبق تصویری هم که در این وب سات منتشر شده ، به غیر از ابعاد کوچکتر ، به نظر نمی رسد که تفاوتی ظاهری خاصی میان گلکسی S6 مینی با نسخه اصلی وجود داشته باشد.



درست است که این روزها گوشی های بزرگ از محبوبیت بیشتری نسب به سایز های کوچکتر برخوردار می باشند ، اما گوشی های کوچک نیز همچنان طرفداران خاص خود را داشته و سامسونگ هم به خوبی این موضوع را درک می کند.به همین دلیل ارائه نسخه مینی پرچم دار سامسونگ تا حد زیادی منظقی بوده و انتظار داریم این محصول در آینده ای نزدیک رسما رونمایی گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد