فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

تلاش سامسونگ برای مدیریت صحیح توزیع گلکسی اس ۷



  


بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در آینده نزدیک، گلکسی اس ۷، پرچمدار بعدی خود را معرفی خواهد کرد و تا کنون، اخبار و شایعه های بسیاری را در مورد این اسمارت فون رده بالا برایتان منتشر نموده ایم.

گزارشی که امروز منتشر شده اما، خبر از مدیریت توسعه، تولید انبوه و توزیع بسیار صحیح این محصول از سوی سامسونگ می دهد.

برخی می گویند ۱۹ ژانویه، برخی دیگر هم خبر می دهند که در اواسط فوریه، اما در هر حال، گلکسی اس ۷ تا یک الی دو ماه دیگر معرفی شده است؛ موبایلی که این بار گفته شده به عنوان خانواده ای با چهار عضو به ویترین فروشگاه ها راه خواهد یافت.

اما در این میان یک نکته قابل توجه وجود دارد که پیش از پرداختن به آن، باید نگاهی داشته باشیم به معرفی و عرضه گلکسی اس ۶ سامسونگ. در سال گذشته، کره ای ها با موبایلی جدید به نام گلکسی اس ۶ اج در کنار نسخه استاندارد این تلفن هوشمند پا به میدان گذاشتند. اج، نسخه ای با نمایشگر خمیده از همان گلکسی اس ۶ بود و تفاوت سخت افزاری در میان این اسمارت فون ها وجود نداشت.

به علت نوآوری در طراحی نمایشگر، مشتریان بسیاری درخواست خرید گلکسی اس ۶ اج را می کردند اما سامسونگ این تلفن هوشمند را به اندازه کافی تولید نکرده بود و نتوانست پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان دهد.

حال خبر می رسد که شرکت کره ای از مشکلی که در سال پیش به وجود آمد، تجربیاتی را اندوخته و در هنگام عرضه این تلفن هوشمند [که به احتمال زیاد در همان ماه فوریه است]، پنج میلیون عدد از آن را به شکل تولید شده، آماده برای فروش خواهد داشت.

پنج میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ آمده در همان نخستین روز عرضه، به سامسونگ کمک خواهد کرد تا بتواند تقاضای اولیه که مشخصا بالا خواهد بود را به شکل صحیحی مدیریت کند. البته گفته شده که این پنج میلیون موبایل، ترکیبی از نسخه استاندارد و نمونه اج خواهند بود. این طور که به نظر می رسد، تا روز عرضه، ۳.۳ میلیون دستگاه از نسخه استاندارد گلکسی اس ۷ آماده شده در حالی که مابقی پنج میلیون موبایل، مربوط به نمونه اج خواهد شد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد