فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

خواسته یک مهندس ایرانی

 مستعمره علمی بنام دانشگاه

سلام   

مهندسی از همدوره ایهای خودمان بنام ش م ا پس از قبولی چندباره در ارشد در رشته مهندسی نرم افزار و اخیرا در گزایش شبکه ها  

گلایه ای به سیستم دانشگاهی کشور داشت 

در اول راه از وی خواستند که مقاله ISI خواستند  

ایشان میگفت  

آخر جفاست  

من از وقتم تجربه ام تخصصم که با سرمایه این مملکت هزینه ها شده ...بشینم مقالات دنیا بررسی کنم  

و در این مدت نیازی را رصد کنم  

برای ان تحقیق کنم  

مقاله ها رصد کنم  

و اخر راهکار ارائه دهم تا یک مشکل در انطرف دنیا حل شود  

و در اخر بگویند بفرما مقالت در ISI  پذیرفته شده است  

و اسم دانشگاهتو یک رتبه در جهان بالا بردی  

خب .... 

آخرش چی 

چه باری از رو دوش کشورم برداشتم  

فرض کن با هزینه کشورم تحقیقی کنم آنهم بسود دشمنان کشورم  

آیا 

این استعمار نیست  استعمار علمی نیست

از ان بدتر ایا من خائن نیستم  ؟؟  

.... 

به رئیس گروه گفت  

شما دم از ارشد و دکترا میزنید  

آیا سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد هنوز از کاغذی به سیستماتیک و مکانیزه تغییر یافته  است؟؟؟ 

دکتر...بدون پاسخ در تفکر فرو رفت و هیچ نگفت 

حال شما بگویید  

این مهندس با ایده هایی خلاقانه چه کند؟؟؟؟نمیخواهد فکرش را رایگان در اختیار غیر قرار دهد 

این چه مستعمره علمی است ؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد