فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک
فناوری برای فناوری

فناوری برای فناوری

با آرزوی گسترش انفورماتیک

مدیریت پروژه های فناوری اطلاعات (استاد احمدی)

برای مشاهده کامل هر مطلب ، لطفاً بر روی ادامه مطلب  و برای مشاهده نظرات در مورد استاد مربوط به این مطلب اینجا کلیک کنید.

 

گروه

روز

ساعت

شماره کلاس

مشترک

دوشنبه

14:15 - 11:45

203

WEB-1

یکشنبه

15:30 - 12:30

205

WEB-2

دوشنبه

19 - 16

205

IT-1

دوشنبه

11 - 8

203

IT-2

یکشنبه

11 - 8

201

 


خلاصه جلسات:


جلسه اول:

منبع تدریس: مدیریت پروژه فناوری اطلاعات

ناشر : دیباگران تهران، نویسنده : دکتر کیوان قصیری - مهندس آزاده نوروزی، قیمت:6.850 تومان

  

آدرس:خیابان انقلاب - خیابان ژاندارمری - بین فخررازی و دانشگاه -  پلاک 63 طبقه دوم واحد 3 و 4- تلفن: 66975708 

امروز (92/05/09) با یک انتشارات صحبت کردم که کتاب رو چاپ مجدد کرد و قراره از فردا برای توزیع بیاره فقط نکته اینه که قیمت کتاب شده 21.000 تومان قرار شده هر کس کتاب میخواد اسم بده من به تعداد خریداری کنم. اگر اعلام نکنید یعنی قضیه منتفیه و منم دیگه پیگیری نمیکنم.

 

جزوه نخواهیم داشت و باید این کتاب را تهیه فرمایید. برای جلسه آینده فصل 6 کتاب را مطالعه نمایید. 

حضور در کلاس الزامی است. تأخیر و خروج قبل از اتمام کلاس هم ثبت میشود و در تصیح برگه لحاظ خواهد شد. 

 امتحان از 20 نمره میباشد که شامل 16 نمره کتبی پایان ترم + 4 نمره منوط به شرح یکی از پروژه هایی که درایران اجرا شده در زمینه IT , ITC و از این جمله. مثلاً پروژه هوشمند سازی مدارس.که باید در حد 5-6 صفحه مطلب و به اندازه 7-10 دقیقه موضوع برای شرح که اصل و چکیده آن میباشد را ارائه دهید.     




دانلود جزوه


باتشکر از خانم کبیر عبدی عزیز که زحمت کشیدند و جزوه خودشون رو در اختیارم قرار دادند.

برای دانلود جزوه کامل اینجا را کلیک کنید.


دانلود جزوه


باتشکر از خانم آزاده کتابداری (جزوه به همراه حل تمرینها) و آقای مهدی نیایی عزیز (زحمت اسکن و تبدیل)  که زحمت کشیدند و جزوه خودشون رو در اختیارم قرار دادند.

برای دانلود جزوه  اینجا را کلیک کنید.


دانلود تمارین حل شده


با تشکر از خانم صالحی عزیز، دوست خوبم که زحمت حل تمرینها رو کشیدند.

برای دانلود حل تمارین اینجا  را کلیک کنید.



دانلود خلاصه کتاب

باتشکر از آقای لطفی  که زحمت کشیدند. و سایت برادر زیبایی.

برای دانلود اینجا را کلیک کنید.



دانلود فایل صوتی

جلسه اول


با تشکر از همه دوستانی که برای تهیه این فایل زحمت کشیدند

خلاصه ۳ فصل کتاب مدیریت پروژه فناوری اطلاعات برای دانلود اینجا کلیک کنید .


جلسه دوم:

فصل 6 کتاب تا صفحه 226 درس داده شد. 

شرح موضوعات: محدودیتهای اصلی پروژه ـ فرآیندهای اصلی در مدیریت زمان ـ انواع وابستگی و نمودار شبکه ای پروژه صورت گرفت.


جلسه سوم:

اتمام فصل شش


جلسه چهارم:

فصل هفتم تا سر مشکلات تخمین هزینه پروژه های فناوری اطلاعات (صفحه 285)


جلسه پنجم:

اتمام فصل هفت


جلسه ششم:


ارائه آقای بداغ آبادی مقایسه ارتباط پشتیبانی با PC Any Where


جلسه هفتم:

در این جلسه فصل 8 تدریس و تمام شد .

استاد گفتند جلسه بعد کسانی که ارائه نداده بودند حضور داشته باشند و ارائه بدهند .کسایی که ارائه داده اند میتوانند سر کلاس حضور نداشته باشند .

روز یکشنبه از ساعت 9 الی 15:30 و دوشنبه از ساعت 8 الی 19 میتوانید برای ارائه سر این کلاسها حضور داشته باشید و بهتر است ساعتهای صبح برای ارائه تشریف بیاورید .

در صورت اتمام ساعت این کلاسها دیگر ارائه ای پذیرفته نمیشود . 

برای  پایان ترم فقط فصلهایی 6 و 7 و 8 امتحان گرفته میشود.


جلسه هشتم:

فقط ارائه 

دانشجویانی که ارائه نداده اند برای آخرین فرصت در تاریخ ۹۲/۶/۵ در ساعت ۸ الی ۱۱ می توانند برای ارائه تشریف بیاورند.

فقط استاد گفتند اینطور نباشه که ساعت 10:30 و 11 بیایید قبول نمی کنم. چون فقط بخاطر شما میام و کلاس ندارم شما باید قبل از استاد که 8 میاد دانشگاه باشید.


کسایی که Document خود را تحویل نداده اند فردا سه شنبه 92/5/29  ساعت 13 الی 17 میتوانند بیاورند و تحویل دهند . این ساعت استاد کلاس دارند و در سایت هستند.


پیروز و سربلند باشید

نظرات 25 + ارسال نظر
زهرا عزیزی 1392/06/23 ساعت 19:53

سلام جا داره از دوست گلم سرکار خانم فاطمه وینه تشکر کنم که این مدت زحمت این درس رو کشیدن
امیدوارم در تمام مراحل زندگی، شغلی ،تحصیلی و... موفق باشی

امیر 1392/06/23 ساعت 17:43

از این دوخواهر عزیز و بقیه دوستان دست اندرکار کمال تشکر را دارم
که این همه فصل و با درایت خلاصه کردند و فی سبیل الله دراختیار دوستان قرار دادند
من با مشغله زیاد فقط از صبح تا ظهر خوندم و دیدم همه سوالا تو جزوه بود ..بازهم تشکر میکنم
کاش شماها استاد این دروس بودید انقدر جامه و کامل بیان کردید کتابو ...
باز هم تشکر میکنم
اجرکم عندلله

امیرحسین شیرمحمدی 1392/06/21 ساعت 23:19

با تشکر از تمامی دوستان بابت جزوات

MOHAMMAD ATEF 1392/06/21 ساعت 17:23

بسیار ممنون از زحمات شما دوستان عزیز

mina 1392/06/11 ساعت 20:48

salam.qazie in fasle 5 o 11 chie ? khodesh gofte bud 6 o 7 o8 ke !!!!!!!!!!!!

سلام
امتحان پایان ترم فقط از فصل 6و7و8 امتحان گرفته میشود در پست مربوطه توضیحات لازم نوشته شده است
لطفا مطالعه کنید
با تشکر

mahshid 1392/06/04 ساعت 21:06

salam age scan ketabe ostad ahmadio darid baram befrestid
mamnon misham
chon man ketabesho nakharidam

چشم به آدرس ایمیلی که نوشتید براتون ایمیل میکنم

مهندس 1392/05/31 ساعت 15:11

جا داره از همین جا از سرکار خانم وینه و مدیریت وبلاگ جناب آقای بداغ آبادی بابت تمامی زحماتشون تشکر و قدر دانی کنیم.
ممنون بسیار سپاسگزار، برنامه ریزی این ترم که هریک از 2ستان برای دروس قبول زحمت کردند بسیار همکاری 2ستانه و صمیمانه ای بود از همین جا از تمامی دوستان تلاشگرمون 2نیا 2نیا 3پاسگزارم و برای تک تکشون آرزوی موفقیت دارم.

از لطفتون ممنونم

یزدی 1392/05/20 ساعت 11:22

با سلام.میشه لطف کنید بگید چه فصلهایی برای امتحان باید بخونیم؟

سلام؛
فصول 6 . 7 و 8

دوست 1392/05/19 ساعت 22:28

سلام
شما اطلاع دارید که برای ارائه میشه بچه های وب فقط روز ارائه و سرجلسه بچه های IT بیان؟ استاد قبول میکنه؟؟

سلام دوست عزیز؛
بله استاد گفتن هر روز و ساعتی که خواستید میتونید برای ارایه بیایید و ترجیحا ساعتهای صبح باشه چون خلوت تره.

سمیه کرمانی 1392/05/12 ساعت 05:09

بابت تمام زحماتی که میکشید تشکر میکنم
خدا قوت
یه سوال داشتم
از کجا میتونم فایل صوتی استاد رو بگیرم؟
البته نه برای روز اول رو
محتاج کمکتون هستم
ممنون

سلام دوست عزیز
از محبتتون ممنونم :)
در تلاشم فایل صوتی استاد رو بزارم رو سایت ولی حجمش زیاده و نمیشه باید یه فکری براش بکنم.ولی اگر بدونم چه ساعت و روزی دانشگاهید میتونم خودم تو فلشتون بریزم.

همکلاسی 1392/05/10 ساعت 08:06

می دونم شما چک می کنین اما محل کار من picofile.com رو باز نمی کنه نمیشه عوض بشه؟!!

چشم پیگیری میکنم. اجازه بدید با مدیریت وبلاگ صحبت کنم ببینم چه کاری از دستمون بر میاد.

علی بداغ آبادی 1392/05/09 ساعت 11:39

با سلام و قبولی طاعات
همکار عزیز از تمام زحماتی که می کشی متشکرم
خدا خیرتون بده

سلامت باشید :)

همکلاسی 1392/05/06 ساعت 08:02

سلام من هر کاری می کنم picofile.com برای دانلود هیچ مطلبی تو محل کارم باز نمی شه (این مشکل اغلب بچه هاست) امکانش نیست از یه مرجع دیگه ای برای دانلود استفاده کنید مثلا مثل ترم پیش

دوست عزیز من وقتی مطلب رو میزارم چند بار خودم برای دانلود چک میکنم که مشکلی نباشه یعنی میرم تو سایت و دانلود میکنم اگه مشکلی هست رفعش کنم. ولی چشم باز هم پیگیری میکنم.

دانشجو 1392/05/05 ساعت 14:28

سلام
لطفا فصل 5 رو اسکن کنین آخه قراره روز یکشنبه بخش هایی از این فصل تدریس بشه.
با تشکر

دوست 1392/04/29 ساعت 01:57

دوست عزیزمون ظاهرا مایل نیست جواب نظرات وکامنتای که براش گذاشته میشه و بده. چه بد
آخه چند تا سوال کردم جواب نمیدی دوستم.
آخه من به کی بگم؟
آقای بداغ آبادی محترم لطفا رسیدگی کنید کسی نیست جواب این پست و بده،ما چکار کنیم؟
دوستمون بعضیارو تائید میکنه ولی اونم جواب نمیده

دوست عزیز در اولین فرصت جزوه ها در اختیار شما دوستان قرار میگیره
استاد از روی کتاب تدریس میکنن تمرینات هم در اولین فرصت در اختیار شما دوستان قرار داده میشود

دوست 1392/04/28 ساعت 17:00

با سلام و تشکر
مهندس جان از جلسه سوم خبری نیست؟؟؟
برتون امکان داره جزواتو بزارید؟

سلام
استاد احمدی از روی کتاب تدریس میکنن
چند تا از تمرینهای کتاب رو حل کردن در اولین فرصت در اختیار شما دوستان قرار میدیم

علی بداغ آبادی 1392/04/25 ساعت 09:06

خیلی خیلی مرسی

خواهش 1392/04/24 ساعت 01:20

1 خواهش بزرگ داشتم:
میشه لطفا از استاد خواهش بشه که بدلیل اینکه بچه ها شاغلن و تمایل دارند سر کلاس حضور داشته باشند ولی به دلیل عدم برگزاری ساعات مناسب ، بجای اینکه 2شنبه زودتر از ساعت 7 کلاسو تعطیل کنه بجاش از اون طرف کلاسو دیرتر شروع کنه تا ما بچه های شاغل هم بتونیم خودمدنو برسونیم،و از کلاس استفاده ببریم؟
واقعا اگر این لطف و بکنید کمک بزرگی به ما بچه شاغلها میکنید.
1 دنیا ممنون

ساناز 1392/04/22 ساعت 14:57

ممنون از اطلاع رسانی دقیق

حسین کشوری 1392/04/18 ساعت 13:10

اگر امکان داره فایل اسکن شده کتاب را که دوستان گروههای دیگر زحمت کشیدند را در این وبلاگ نیز قرار دهید . باتشکر

به روی چشم. حتماً

دوست 1392/04/14 ساعت 15:12

ممنوم عزیز
ولی تا 20 -30 روز دیگه که کتابها آماده بشه که ترم تموم میشه!!!
راستی مهندس این 4 نمره پروژه و کی باید ارارئه بدیم؟

سلام دوست عزیز با جایی صحبت کردم گفت تا آخر این هفته چاپ مجدد میشه. البته قیمت هر جلد رو 13.000 تومان بهم گفت.من هنوز دارم از جاهای دیگه میپرسم. انشالله که بتونیم از چاپ قدیمش پیدا کنیم. در مورد پروژه هر وقت که آمادگی داشته باشید یعنی حتی جلسه آینده هم میتونید پروژه ارائه بدید.

دوست 1392/04/12 ساعت 22:46

به استاد بگیم یه کتاب دیگه معرفی کنه

دوست عزیز بچه ها از جایی کتاب رو پیدا کردند و خریدند.
من با یک انتشارات صحبت کردم گفته میتونم تهیه کنم.
به محض اینکه خبر نهایی مبنی بر ارائه کتاب توسط ایشان رو دریافت کنم. در وبلاگ اطلاع رسانی می کنم.

زهرا عزیزی 1392/04/11 ساعت 13:22

سلام دوست گلم دست درد نکنه
تونستی کتاب بخری آخه بچه ها میگفتن پیدا نکردن!!!!!!!!

سلام عزیزم
متاسفانه چاپ نمیشه.دنبال این هستم جایی رو پیدا کنم که بتونیم برای همه خریداری کنیم.
با انتشارات آستان قدس رضوی صحبت کردم میگه اگر میخواهید براتون درخواست چاپ مجدد بدیم ولی قیمتش بالاتر میره و اینکه 20-30 روز دیگه به دستتون میرسه.

مینا 1392/04/11 ساعت 12:35

salam.lotfan befarmaein dar jalasate aval harfi az chegonegi emtehano hozor qiab nazadan? baraye ma maqdor nabud in hafte sherkat konim

سلام دوست عزیز
خواهشمندم قسمت ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید.
در مورد حضور و غیاب توضیح دادم.حضور برای استاد خیلی مهمه.
در مورد چگونگی امتحان هم 16 نمره کتبی پایان ترم که موقع تصیح لیست حضور غیاب رو اول نگاه میکنند و با این نگرش برگه شما رو صحیح میکنند.این فرمایش خودشون بود.4 نمره هم برای پروژه در نظر دارن.

زینلی 1392/04/11 ساعت 12:34

سلام. با تشکر از اطلاع رسانی شما.
دیروز مسیر من انقلاب بود و خواستم که این کتاب رو تهیه کنم. تقریبا همه جا رو گشتم ولی هیچ جا این کتاب رو نداشت! حتی انتشارات دیباگران! گفتند که چاپش تموم شده و فعلا تو بازار نیست!!!

سلام
فرمایشتون صحیحه.
من دیروز با جاهای مختلف که کتابهای دیباگران رو میفروشن تلفنی صحبت کردم.ولی تقریبا همه گفتند چاپش تموم شده و دیگه این کتاب رو ندارن. انتشارات آستان قدس رضوی تنها جایی بود که فقط یک دونه از این کتاب داشت و من خریدم. پیام شما رو که دیدم باهاشون تماس گرفتم و گفتم 50-60 تا ازین کتاب میخوام.قرار شد به من زنگ بزنن خبر بدن.اگر هر کسی مایل بود اسمش رو بگه انشالله من بتونم کمکش کنم. با انتشارات صحبت کردم یک نفر به تعداد بچه ها خریداری کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد